VERSLAG VAN DE DAG *LEES*
Het was 3 uur, ik was uit van school. Ik fiets samen met m'n vriend naar huis totdat we een stop maken bij een plaatsje, daar ging ik voor de lol even racistisch doen tegenover witte mensen, later ik ging gewoon lollig doen over m'n Ninja-Cool-Heid, toen begon 1 van hun mij uit te dagen tot vechten en had hij ook het lef om mij familie te beledigen in het Vietnamees (Ja, een Vietnamees zei dat tegen hem om dat tegen mij te zeggen) (Hij was wit btw, die man dan waarmee ik vocht dan), Okee we vechten, mijn MOOISTE shirt is kapot, dat pik ik niet, toen fietste ik weg en trapte ik z'n fiets omver, toen schold hij m'n vader of oma uit in het Vietnamees zonder die Vietnamese jochie, toen was ik in m'n voortuin en ik wou naar binnen gaan, toen was hij me gevolgd, hij trapte m'n fietst recht in m'n tuin omver en dat was de druppel voor mij, dus ik sloeg 'm helemaal kapot, en vooral op z'n dikke lelijke ******* Hollandse gezicht, toen kwam m'n vader op het juiste moment, yes!, Justice is at my side and Lady Luck to.
K. Bye.
KTV
|