tis maar wat je spelen vind als hij andere honden kappot bijt
onze hond werd namelijk aangevallen door een andere hond, en onze hond had het gevecht gewonnen want die andere hond hing vol bloed en je kon niet meer zien waar de kop van die andere hond zat
onze hond was toen nog maar een puppy
de andere hond leefde nog maar een beetje, zijn kop hing vol met bloed waardoor je zijn kop niet meer kon zien, ik denk niet dat hij het als een scoobysnack vond smaken want dan zou onze hond zijn kop opgegeten hebben
Je bent de lul als een keer iemand aanklacht doet, dan laten ze 'em afmaken.
ze maken onze lieve gestoorde hond nooit af hoor, want daar is hij veel te braaf voor, en het was trouwens zelfverdediging van onze hond want die andere hond viel onze hond eerst aan
In de week kwam ik anders een vrouw tegen die er ook heel wat van kon.
ik stond voorrang te verlenen aan een wegversmalling (ik hod de rode pijl) komt er een turkse vrouw bijna volle vaart op me ingereden en begint dan nog te zeggen waarom staat gij hier nu stil stommerik. Ik uitgestapt haar duidelijk gaan maken dat ze geen auto kon rijden en de verkeerregels niet wist. Toen iemand anders gaan zoeken die mij gelijk gaf natuurlijk . ja zo een paar uur gedaan over een stomme wegversmalling, maar nu weet de vrouw tenminste waar het bord voor staat en gaat ze niet meer als een gek toeteren en schreeuwen, hoop ik
ik stond voorrang te verlenen aan een wegversmalling (ik hod de rode pijl) komt er een turkse vrouw bijna volle vaart op me ingereden en begint dan nog te zeggen waarom staat gij hier nu stil stommerik. Ik uitgestapt haar duidelijk gaan maken dat ze geen auto kon rijden en de verkeerregels niet wist. Toen iemand anders gaan zoeken die mij gelijk gaf natuurlijk . ja zo een paar uur gedaan over een stomme wegversmalling, maar nu weet de vrouw tenminste waar het bord voor staat en gaat ze niet meer als een gek toeteren en schreeuwen, hoop ik
Omg, zoiets hebben wij hier ook!
Dan moet je een klein bruggetje over om Brielle uit te rijden.
En daar staat ook zo'n bord.
Maar soms rijdt de andere partij er al op, en dan staan er 2 autootjes koppig op de brug te wachtten totdat de ander achteruit rijdt.xD
Lol de plaatselijk dorpsgek hier is in schreeuwend in de sloot gesprongen.xD
Alle eenden meteen overstuur.