Gepost door Missy_me
Citaat:
Op het golfclubincident is er niet zoveel schokkends gebeurd tijdens de gym.
We moesten wel achtelijk vaak turnen op het vmbo.=,=
Meestal ging er een hoop mis bij biologie, maar daar hadden we in 4 havo ook zo'n rare docent voor.
Ze liep als een duif (met dr hoofd zo heen en weer naar voren) en praatte alsof ze al jaren een hazelip had.
Maar daar ging echt veel mis, pissebedden in haar tas, mensen kwamen in hun zwembroek naar school als ze weer eens een meisje de klas uit had gestuurd met een strapless jurkje en.
vreemde school, net als bij mij
de ergste leraar die ik ken is "meneer Quist" (spreek je uit als kwist), hij word altijd "meneer kwist 't nie" genoemd
daar had ik de eerste 2 jaar Biologie van, 3de jaar kreeg ik geen les van hem en dit jaar krijg ik Natuurkunde van hem
maar die man legt alles uit alsof hij op een basisschool bezig is
het ergste was dan nog toen we bij het hoofdstuk over Voortplanting kwamen
er zijn al heel wat leraren psychisch gestoord geworden bij ons op school (echt hoor )
m'n lerares Engels in 't 2de jaar was weg gegaan van onze school omdat ze er teveel stress van kreeg, m'n leraar Aardrijkskunde/Geschiedenis in 't 2de jaar (meneer Schnepper, werdt Snappie genoemd) was echt psychisch niet meer in orde, hij kon de klas NOOIT onder controle krijgen en iedereen lachte hem uit
op een dag kregen we een bericht van de directeur over die leraar, die leraar zou niet meer naar deze school terug komen want hij was overspannen en om het even kort samen te vatten: hij zag ze vliegen
zulke dingen gebeuren er bij ons op school allemaal, en vuinisbakken die overal door de kantine vliegen (is nie zo leuk als 't klinkt )
ik kreeg ooit eens een halfvol blikje ice tea tegen m'n kop
ik haat die school
|