Grats to the dutchies!
Mijn verhaal:
Day 1: Demonitzu, Marrin en ik werden opgehaald door fastlegs (Thnx again for everything). Wat casuals gespeeld. Toen begon ik me opeens een beetje fucked up te voelen door een stof allergie, dus heb ik besloten om in een hotel te slapen. Ik helemaal in de stress waar hoe wie en waneer. Gelukkig kwam in de helden van Dutch noobs tegen op de venue, die hadden het al allemaal geregelt maar waren me vergeten te bellen (Bastards
)
Lekker wat casuals gespeeld een hoop gezichten terug gezien van de mensen die ik ontmoet had in duitseland.
Day 2:
Tekken 6 tourament time!
Ik had initi in mijn poul kon wel leuk spelen met Kuma.
Ik was gedeltelijk 2/3 dus moesten een match over spelen. Helaas niet door. Baalde ik wel van maar goed had ik maar beter moeten spelen.
Toen had ik sharog een beetje gevolgt, omdat ik wist van de andere dat ze easy door zouden gaan. En ja sharog was door!
Helaas verloren tegen de emperor maar toch veeeel respect voor het halen van de beste 16!
Day 3: JUDGEMENT DAY!
Malekith Vs Dinosaur
Wogus Vs Harry Potter
B.Blade Vs Kristian
Gadja Vs The emperor
Man o Man wat een wedstrijden waren dat zeg.
B.Blade vs Kristian.. Tssja wat moet ik daar over zeggen. Niet echt veel boeiends om eerlijk te zijn.
Wogus vs harry potter: Dat was een mooie match. Hij begon met Bruce toen stond iedereen een beetje verstelt van wtf doet hij? Na slechte inschattingen van de range etc kreeg wogus een pakslaag. Maar toen ging hij over naar miguel, en toen was het afgelopen met harry potter hij nam nog Bob om er nog iets van te kunnen maken maar helaas mocht niet baten.
Malekith Vs Dinosaur
De eerste game had Dinosaur Malekith heel goed door. Punishte alles, en schatte hem heel goed in deed alles wat hij moest doen.
Game 2: Toen hij malekith het tegenover gestelde gegaan van wat hij deed in de eerste ron en gaf hem dan weer een pakslaag. Geld het zelfde als game 3.
Game 4 nam Dinosaur Jack en toen had ik iets van ooeehhh dit kan nog wel eens spannend worden. Maar onze held Malekith bleef scherp en won met ease! Good job!
Gadja( Lars) vs The emperor (Jack). ZIEKE wedstrijd! Ik kan me er niet veel meer van herinneren hoe het precies ging. Maar Gadja kwam tot 2 keer terug met een heerlijke comeback! Een comeback die je niet vaak ziet. Lars in enrange mode = BAD!!!!
De uiteindelijke winaar was the emperor.
Kristian (Lars) Wogus (Bob & Miguel als ik het goed heb) Deze wedstrijd was heel er spannend. Wogus had een hele mooie comeback wat hij nodig had om door te kunnen gaan. BIG UP!
Malekith(Asuka) vs The emperor (Jack). Ging heel netjes. Malekith speelde hier echt heel erg scherp en deed alles wat hij moest doen tegen jack. Sidesteppte goed, goede punish en zijn mind was heel sterk in deze wedstrijd. Ik denk dat dit toch wel zijn beste wedstrijd was.
En dan de grand finale! Het enige wat ik hier over te zeggen heb is: GO ROTTERDAM!!!!!!
Sorry jay maar jij in rotterdam had gewoond, had ik jou aangemoedigt hahahaha.
GOOD JOB ALL!!!!! Ben echt trots op jullie. Dit geeft mij motivatie om echt veel beter te worden in het spel tekken!