Have to say: Tof dat er zoveel van jullie op af zijn gekomen! Heb nog even gesproken met Nishand (initiatiefnemer tourney), en over het algemeen een toffe vibe. Ik heb mezelf gruwelijk overschat, nu ik eens aan een toernooi meedoe met mensen die het spelletje echt snappen! Was wel even slikken, 6-0 / 6-0 / 6-0
@Alucard: Had nog even naar je Feng gespiekt toen je bezigwas; en ik stort mij gewoon op 1 character. Zal veel met hem oefenen, thanks for the pointers, zowel tourney-wise als gameplay-wise!
Sowieso bedankt voor iedereen die is op komen dagen; het was een toffe middag (afgezien van het weer dan natuurlijk, gelukkig speel je Tekken binnen).
Heb erg veel geleerd, zowel op organisatorisch vlak als Tekken vlak. Iedereen was zeer behulpzaam, en vooral bedankt voor de tips / pointers! Dit zal zeker meegenomen worden in volgende tourneys. First and foremost, it was a fun tourney, and that's what it was!
Zoals jullie hadden gezien werd er gefilmd door Zap zelf, en zag ik ook een aantal camera's met gefilmde matches / foto's. Als je wat hebt, post ze hier; ben benieuwd!
GG EVERYONE!
PSN ID: KAPEEL
Tekken 6: Feng Wei, Steve Fox, Ganryu, Yoshimitsu
SFIV: Rose, M.Bison, Ryu, Gouken
Soul Calibur IV: Xianghua, Yoshimitsu
Web Editor for: PS3Life
|