Moves die online worden gebruikt tracken meestal, dat geld dus ook voor non tracking moves [**niet zeker**], ik zal zometeen wel even kijken of ie trackt of niet.
btw f+1+2 = i14, met crush eigenschappen, kwou ooit is een keer een Alisa aan het begin jabben toen ik opeens een f+1+2 voor m'n smack kreeg. =S
Moves die online worden gebruikt tracken meestal, dat geld dus ook voor non tracking moves [**niet zeker**], ik zal zometeen wel even kijken of ie trackt of niet.
Dat klopt natuurlijk niet helemaal Boko the acid rain emperor v-chocobo four. Moves hebben online niet ineens andere properties. Door lag kan het wel dat het lijkt alsof een move raakt terwijl je bijv wilde ssen.
f1+2 offline maar eens goed testen op die crush eigenschappen...
Dat klopt natuurlijk niet helemaal Boko the acid rain emperor v-chocobo four. Moves hebben online niet ineens andere properties. Door lag kan het wel dat het lijkt alsof een move raakt terwijl je bijv wilde ssen.
f1+2 offline maar eens goed testen op die crush eigenschappen...
dat bedoelde ik ook, ik was alleen dat vergeten te melden.
Je kan 'm niet steppen met een simple sidestep, sidewalken kan wel. En nope.. het heeft geen crush eigenschappen. De reden waarom jij die throw at is waarschijnlijk omdat je f+1+2 at die +7 op hit is.
Die 3 van f23 is een high toch? Dan zou ik een mid doen, aangezien mensen hem of zullen proberen te bukken of denken dat je voor een grab gaat na een cancel en dan bukken...
- b+3 >>> steppers, niet spammen, het is -12 op block met pushback.
- Ik denk dat ik het toch hou op W! 3,2. Ik heb het even vergeleken met 2,3,3 en 3,2 doet 1 dmg minder. Ik ga toch liever voor oki in zo'n situatie .
- na u/f+4,4 kan je het best f+2, (f+)1,1, d+4,1+2 ipv f+2, 1, f+2,3,3. (52 dmg maar en die andere is 58 dmg)
- In de samples combo's heb je een FLY 4 combo die fcking moeilijk is IMO, 84 dmg doet het geloof ik, als je makkelijk 85 dmg eruit wilt halen moet je die combo niet doen maar DEZE; FLY 4, U/F,N,4, d/f+1, f+1, f,f+1, b+4,3 B!, f,f+2,3. Consistenter en 1 dmg meer
- d/b+3 is 0 op hit, +7 op CH. -11 op BLOCK!!!!!!! Beste low van haar.
PUNISHMENT
-10 = 1,1 30 dmg, super dmg, +9 op hit
-12 = d/f+4 ?? Dmg, +4 op hit
-13 = 4 28 Dmg, geeft KND
-14 = f+1+2 26 dmg, +7 op hit, long range,
-14 = f+3,2, 32 dmg, +11 op hit, Des mixup
-15 = u/f+4,4 28 dmg iB! + combo
-15 = f+4,4 = ik ga echt geen combo opgeven voor dit -_-
-16 = d/f+2, 19 dmg, + combo
-16-19 = b,f+2, 31 dmg, KND, splats, long range punisher, hoe verder je 't gebruikt, hoe langer de frames worden
-19 = b+3+4,3+4, 41 dmg, iB!, combo, long range
WS-PUNISHMENT
-10 = FC+1 -___-
-11 = ws+4, 18 dmg, +2/3 op hit?
-14 = ws+1,2 24 dmg, +6 op hit
-15 = u/f+4,4, zie boven
-17 = ws+2,3+4, 28 dmg + combo