Poules Tekken Tag Tournament 2 voor aankomende zaterdag, staat morgen ook op de RFD website. Seeding op basis van land en player tiers. Ook zullen alle Nederlanders geen tegenstander in de poule tegenkomen die ze in de eerste twee TTB toernooien ook tegen zijn gekomen.
Poule A
LLL.Malekith [NL]
Dragonthug [NL]
Cell [NL]
Tigris [FR]
JFK [SE]
Mr. Bushido [BO]
Poule B
Hasaldo [NL]
Zachzu [NL]
Link [FR]
BigN [DE]
Tenshimitsu [PL]
Poule C
Best Rengar EU [NL]
Snoops [NL]
Medh [FR]
Lucino [DE]
Bati [PL]
Mr. Johnson [SE]
gaan nog meer mensen met de trein via de arena anders is het misschien wel handig op station al te meeten gezien ik niet echt bekend ben in Duivendrecht.
gaan nog meer mensen met de trein via de arena anders is het misschien wel handig op station al te meeten gezien ik niet echt bekend ben in Duivendrecht.
You're not the only one dit, wordt een hele uitdaging om er te komen
Op RFD.com staat een routebeschrijving vanaf Bijlmer ArenA naar de venue.
Over de poules, het streven is ondanks het lage aantal deelnemers een 32 semi-DE bracket, de beste 4 gaan dus door naar de brackets. De nummers 1 en 2 van de poule starten bij de Winner Bracket, de nummers 3 en 4 starten bij de Loser Bracket. 16 DE bracket is te lullig voor de internationale spelers
Poule indeling kan overigens nog enigzins veranderen. Aantal mensen heeft al laten weten niet te komen ondanks dat ze al betaald hadden. Aantal mensen gaat ook aan de deur inschrijven, waardoor de seeding niet meer zo goed uitkomt.
Ik ben ook totaal niet bekend met de route, en wil best meeten. Maar ik ben waarschijnlijk pas redelijk laat in Amsterdam ivm treinreis vanuit Brabant. Is er iemand die ook vanuit de regio Den bosch/Eindhoven komt heel toevallig?