Gepost door AcTioNPaXioN
Citaat:
azure, je daagt wel vaak mensen uit. Maar hebje werkelijk eens een MM gespeeld? Hoe gingje match tegen die brian dude waar je ook hard van zou winnen een half jaar terug?
Vaak mensen uit, als jij het zegt man.
Zoals ik al zei ik heb SE's + ik heb al gezegd dat ik gestopt ben met tekken.... Enige reden dat ik nog naar dat toernooi van januari kom is voor plezier, geen resultaat. Al zou heel NL me ownen, het zou me totaal niet kunnen boeien. Ik ben bezig met me school en andere hele boeiende shit en die krijgen allebei prioriteit aan tekken, nog wel veel meer. Ik krijg opeens 1000x uitdaging voor moneymatch, maar daar ga ik echt niet op in ofzo....
1e tegen brawlguf om €20 te verdienen, dan koop ik eten bij Mc voor Detrun en daarna met wat er over is een MM tegen Dennis.
Die bryan dode stelde niet echt veel voor + het was online? Ik heb hem volgens mij uitgedaagd voor MM maar hij is nooit op een toernooi geweest.... gaat beetje moeilijk als er niemand op komt dagen.
Boven dit alles, waar the fuck bemoei jij je eigenlijk mee.
Klinkt echt onaardig, maar is niet zo weet je ook wel, maar gewoon...
Btw niets tegen jou, ben beetje chago.
Ik ga geen tekken meer spelen dus zal ook niets kunnen op het volgende toernooi, maar dit kan ik nog wel aan. Ik ga uit van me eigen skills en dan denk ik toch wel dat ik ervan uit kan gaan dat ik beter ben.^^
Wow arrogantie straalt van deze post af. xD
Aye, OneLove
Desolation -> AzuRe AuRoRa
|