Laatst gewijzigd door AzuRe AuRoRa: 1 januari 2010 om 16:51.
@ Kyoko, want je bericht is echt te lang om te quoten.
Ik ben het volledig met je eens, ook al denk je dat misschien niet.
Toen ik zei dat ik de beren zou opeisen bedoelde ik eigenlijk die spot verdienen, verkeerde woordkeuze.
Zeker ben ik het met je eens wat betreft het begrip "Topspeler".
Ik beschouw mezelf niet als een topspeler, de mensen die die titel echt verdienen zijn mensen zoals Chin, Jay en Ricardo. Ook zei ik al dat online totaal niets voor me betekent. Al leer je er soms wel van qua juggle mogelijkheden. (V-four's Lee) Nog een ding, what's it to you, laat ze opeisen wat ze willen, ze krijgen ze toch nooit.
Ook al zijn al je woorden waar, kort het voortaan wat in, wil je. Was een beetje lang.
Ik beschouw mezelf niet als een topspeler, de mensen die die titel echt verdienen zijn mensen zoals Chin en Jay.
Dit is geen fanboyism oid, maar Ricardo verdient het om minimaal in dezelfde adem genoemd te worden als Chin en Jay. Er lijkt de laatste tijd een soort trend te zijn ontstaan waarin voornamelijk Chin en Jay als top worden genoemd/gezien.
Laatst gewijzigd door gilistyle: 1 januari 2010 om 16:59.
Gepost door Kyoko-Manjii
Citaat:
ik moet zeggen dat het ongelofelijk is hoe brutaal de nieuwe tekkenspelers zijn...
Het valt mij op dat veel mensen hier hun plek * opeisen *....en dat is niet de bedoeling. het is de bedoeling dat je je plek VERDIEND en niet opeist.
en veel mensen hier hebben NOG niks bewezen met hun char en toch eisen zij hun char op.
ik zie namen voorbij komen zoals scar,gilistyle,filipian,en desolation...en de dingen die jullie uitkramen slaan werkelijk NERGENS OP.
ten eerste, desolation...jij zegt dat je de plek van kuma/panda zou *opeisen*...als ze je wat meer interesseren.
1. je EIST niks op..je moet die plek verdienen, en dat kan je op meetings / toernooien....omdat 1 persoon met een char speelt en daarmee combo's kan maakt die persoon GEEN topspeler....en het woord * topspeler * word niet goed begrepen door de meeste mensen.
dit is geen disrespect maar om een topspeler te zijn moet je een hoop weten...en kunnen. kheb t hierbij over spacing , poking game , kennis van frames , situaties inschatten , combo's , off ax. combo's, karakter kennis , situaties lezen , inschatten en het manipuleren van je tegenstander. ervoor zorgen dat je tegenstander dingen gaat doen die JIJ wilt dat hij doet door mindgames.
en...excuse me...maar naast een klein handjevol spelers in NL heeft NIEMAND al die dingen....er zijn mensen die bepaalde dingen uit het bovenstaande kunnen, maar ze kunnen het lang niet allemaal.
ow en...wat je zegt over dat de beren unsafe zijn en voorspelbaar is bullshit...dat is dan de speler zelf...een char opzich is NOOIT voorspelbaar...players are...
dit gezegd te hebben...als jij als ENIGE speler een char speelt en combo's kan, of wat pokes...dan maakt dat je nog GEEEEEEEN topspeler en kan je jezelf ABSOLUUT niet bij die char zetten.
deze hele topic heet ook * de nieuwe TOPSPELERS thread *
en niet
* de nieuwe chars die maar door een persoon gespeeld worden en die char zelf opeist thread *
verder zag ik ook namen voorbij komen als gilistyle,scar etc...het bovenstaande geldt ook voor jullie...
ik wil niet gaan haten of iets...maar T6 verschilt qua opzicht niet veel van T5 / DR en de spelers die goed waren in DR zijn het nog steeds in T6...wat dus inhoudt dat als zij beslissen om een char op te pakken...BIJV kuma...dan zullen zij binnen de week al beter zijn dan de spelers die hun plek * opeisen *...puur door basics en inzicht alleen al...
en om t ff af te sluiten..ik zag dus blijheid over * ik heb zoveel wins en zo weinig loss online *
ik zeg dit 1 keer heel vriendelijk
TEKKEN ONLINE IS WAAAAAAAARRRRRDEEEEELOOOOOOOOSSSSZZZZ
dus als IEMAND hier serieus denkt dat zijn ONLINE skills zo goed zijn...ik daag iedereen bij deze uit om OFFLINE moneymatches te spelen tegen mij...want dat online blijheid gebeuren moet echt ophouden...sandilord heeft al heel mooi verteld waarom...je mist gewoon frames en situaties in tekken online zijn random...dat bepaalt de verbinding....en niet het spel...
offline tekken is the only way to tekken...
en please people...ga niet hier op mij haten...en twijfel al helemaal niet aan mijn woorden....kheb meer bewezen dan de meeste hier...so...yea..
PS. hamid krijg de plaats voor beak / hwoa / bruce / lei
the guy s a fuckin monster met die chars....en heeft GENOEG bewezen...
sorry vriend maarrreee.....
ten eerste eis ik helemaal nix op want ik zei dat ik een grap maakte
en ten 2e Fidj-0 heeft ook bewezen dat ie die plek verdient......
dus zou ik t op prijs stellen als je je commentaar voor je houd anders krijg je pakkies met kazuya(over een maand of 4)
geen disrespect maar dit is gwn bullshit
oja en fidj-0 eiste zijn plek ook niet wij gaven gwn onze mening
Dit is geen fanboyism oid, maar Ricardo verdient het om minimaal in dezelfde adem genoemd te worden als Chin en Jay. Er lijkt de laatste tijd een soort trend te zijn ontstaan waarin voornamelijk Chin en Jay als top worden genoemd/gezien.
Bewerkt, Ricardo staat erbij, maarja hij verdiend het ook wel.
@ V, je hebt niet de beste Lee die er is ofzo, maar je hebt wel een zeer solide Lee.
Gepost door gilistyle
Citaat:
sorry vriend maarrreee.....
ten eerste eis ik helemaal nix op want ik zei dat ik een grap maakte
en ten 2e Fidj-0 heeft ook bewezen dat ie die plek verdient......
dus zou ik t op prijs stellen als je je commentaar voor je houd anders krijg je pakkies met kazuya(over een maand of 4)
geen disrespect maar dit is gwn bullshit
1e, Fidj-O heeft nog niet echt iets bewezen. 1 goeie performance hoeft niet te zeggen dat het een beest is ofzo.
2e, commentaar was zeer zeker terecht, want wat hij zegt klopt gewoon.
3e, je hebt meer dan 4 maanden nodig om Kyoko aan te kunnen.
@ gilistyle...first of.... ik had het niet over jou persoonlijk maar over nieuwe spelers algemeen....en ik bedoel t niet lullig of what ever
second...dingen als * over 4 maanden pak ik je met kazuya *... komt nogal arrogant en blij over voor iemand die niet bekend is in de hele scene of ooit eens iets bewezen heeft.
sooo... ik stel voor dat je eerst een gaat meeten met mensen....resultaten boekt...laat zien wat je kan..en daarna pas daag je de mensen uit... want ik heb totaal geen reden om jouw speelstijl serieus te nemen....
begrijp t niet verkeerd..ik heb respect voor alle tekken spelers..en dat die andere kuma speler het goed gedaan heeft..props...zeker weten....maar als tekken spelers arrogant gaan doen dan neem ik die mensen niet serieus en verlies ik mijn respect daar meteen voor...vooral als ze nog niks bewezen hebben
Waarom nemen mensen het T6 toernooi van Namco uberhaupt serieus?Ik wil dezelfde spelers die daar hoog zijn geeindigd, ook weer (consistent) hoog zien eindigen bij de volgende Tekkenzone toernooien in Delft.
Ik wil dat de NL tekken community sterker wordt, alleen het moet wel rechtvaardig blijven.
Grappig dat spelers ook denken dat ze bij een bepaalde character horen te staan als zij een mirrormatch kunnen winnen van een bepaalde speler.Het gaat erom hoe je speelt tegen verschillende characters/spelers (Matchups).
Laatst gewijzigd door AcTioNPaXioN: 2 januari 2010 om 00:44.
Het is Nieuw JAARRRR! Waarom lees ik daar niets over? Make Love not war! Dit is geen goed begin van een nieuw millenium. Ik wil jullie allemaal een kusje geven, gewoon omdat liefde goed voelt! Jammer dat het niet digitaal kan!
For what it's worth: KUSJE
PS: Kyoko heeft gelijk.
PPS: Leuke trivia, struisvogels hebben piemels. Niet heel veel vogels hebben dit
PSP: Waarom heet de letter W 'dubbele U' in het Engels? Het is toch duidelijk een dubbele V!
als ik eerlijk mag zijn, ik vind de thread een beetje onzin.
geen disrespect aan anderen, maar de meesten op de lijst afgezien van mezelf, chin, ricardo, vendetta, sofiane en hamid kunnen wat mij betreft van de lijst.
V-four je kunt wel goed zijn met lee, maar als je met lee kansloos bent tegen de meesten op de lijst dan verdien je gewoon niet op de lijst te staan.
Als je de boven hier genoemde spelers pas echt lastig kan maken, tegen hun mains verdien je hier een plek op de lijst. Dus bijv. V-four/Sandilord verdienen de spot niet echt imo.. zelfs sofiane moet zich nog bewijzen vind ik (harde woorden sof, maar ik weet wel dat je het kan). Dus speels eens offline tegen elkaar serieus in een ft10 met beide mains.. tegen chin/ricardo/ik en als je verder komt dat de 2/3 wins in een ft10, vote ik gelijk voor jullie.
Ik snap best dat de meesten een main hebben, en graag de beste "xxx" van NL willen zijn, maar dat stelt dus geen reet voor als je ft10 10-0 verliest van de beste Lars van NL bij wijze van spreken. Dan vind ik dat ook niet benoemenswaardig.
En Sandilord: bobstarr tegen chin... chin heeft bobstarr hard gegeven online lars vs lars. En dat was online. Ik durf te wedden dat chin hem zonder enige moeite hem kan verslaan. Geen disrespect aan bobstarr, maar die jongen is nog ver beneden chin's niveau om hem ook maar met chin te kunnen vergelijken. Zon niveau lars speel ik zelf al.
als ik eerlijk mag zijn, ik vind de thread een beetje onzin.
geen disrespect aan anderen, maar de meesten op de lijst afgezien van mezelf, chin, ricardo, vendetta, sofiane en hamid kunnen wat mij betreft van de lijst.
V-four je kunt wel goed zijn met lee, maar als je met lee kansloos bent tegen de meesten op de lijst dan verdien je gewoon niet op de lijst te staan.
Als je de boven hier genoemde spelers pas echt lastig kan maken, tegen hun mains verdien je hier een plek op de lijst. Dus bijv. V-four/Sandilord verdienen de spot niet echt imo.. zelfs sofiane moet zich nog bewijzen vind ik (harde woorden sof, maar ik weet wel dat je het kan). Dus speels eens offline tegen elkaar serieus in een ft10 met beide mains.. tegen chin/ricardo/ik en als je verder komt dat de 2/3 wins in een ft10, vote ik gelijk voor jullie.
Ik snap best dat de meesten een main hebben, en graag de beste "xxx" van NL willen zijn, maar dat stelt dus geen reet voor als je ft10 10-0 verliest van de beste Lars van NL bij wijze van spreken. Dan vind ik dat ook niet benoemenswaardig.
En Sandilord: bobstarr tegen chin... chin heeft bobstarr hard gegeven online lars vs lars. En dat was online. Ik durf te wedden dat chin hem zonder enige moeite hem kan verslaan. Geen disrespect aan bobstarr, maar die jongen is nog ver beneden chin's niveau om hem ook maar met chin te kunnen vergelijken. Zon niveau lars speel ik zelf al.
just my 2 cents
Gelijk heb je, al is het nogal hard gezegd op die manier.
Persoonlijk vind ik V en Sandilord wel op die lijst passen.
Niet omdat ze iedereen op die lijst aan zouden kunnen, want dat kunnen ze niet, no offence, maar omdat ze denk ik toch wel de beste van NL zijn met die twee characters. Ik denk echt niet dat je een betere Dragunov en Lee in NL gaat vinden, dus tot die tijd kunnen hun twee best die spot vullen.
Gepost door AcTioNPaXioN
Citaat:
Waarom heet de letter W 'dubbele U' in het Engels? Het is toch duidelijk een dubbele V!
@Jay: dat van Bobstar tegen Chin is gewoon nieuwsgierigheid, ik heb niet het idee dat hij Chin zal gaan verslaan oid.
Wat betreft jouw visie op deze lijst...je kunt hem op minimaal 2 manieren interpreteren. Zoals hij nu geinterpreteerd is, wordt er gekeken naar skill in combinatie met kennis en kunde met jouw character. Zoals ik al eerder zei, ik zie mezelf niet als topspeler maar vind mezelf wel een betere Drag speler dan jou. Daarmee zeg ik niet dat je niet zult winnen in een ft10, mirror of niet, maar over de kennis met de character en het kunnen spelen. Je wint het op basics. Zoals Sof al heeft gezegd: jij, Chin en Rico pakken met zn drieen IEDEREEN op deze lijst, geen uitzonderingen. Ook Hamid, Sof en Vendetta drogen jullie af, hoe goed ze ook zijn.
Er is dus gekozen om op deze manier te interpreteren.
Dat gezegd hebbende, in de kern valt er natuurlijk niets op je argument af te dingen.
Laatst gewijzigd door gilistyle: 2 januari 2010 om 15:18.
Gepost door BLAQstyle V4
Citaat:
second...dingen als * over 4 maanden pak ik je met kazuya *... komt nogal arrogant en blij over voor iemand die niet bekend is in de hele scene of ooit eens iets bewezen heeft.
Gepost door BLAQstyle V4
Citaat:
Yoh... Maarre...... Je hebt minstens een anderhalf jaar nodig om hem te beaten met Tekken.........
En Fidj-O heeft hier niet eens gepost..... Waar heeft ie die plek geëist..?
-peace-
OKE WEER FF TER DUIDELIJKHEID LEES GOED ALS JE DAT KAN!!!
ik maak een grap over KAZUYA shiitt zielig dat je dr nog op in gaat maja
en IK ZEI fidj-0 heeft niets opgeeist ik gaf gwn een menig met die andere dus how de hell kan je dit:
En Fidj-O heeft hier niet eens gepost..... Waar heeft ie die plek geëist..?
aan me vragen?? als ik daar al een verklaring voor had ff serrieus mense ya'll a bit trippin now
oja ben t eens met
Gepost door BLAQstyle V4
Citaat:
Het is Nieuw JAARRRR! Waarom lees ik daar niets over? Make Love not war! Dit is geen goed begin van een nieuw millenium. Ik wil jullie allemaal een kusje geven, gewoon omdat liefde goed voelt! Jammer dat het niet digitaal kan!
alleen dat kusje hoef ik niet
just be happy and play the game en why so serrious
PS: geen disrespect jullie zullen vast wel bewezen hebben gevaarlijk goed te zijn(Y)