Dit wordt nog steeds gedaan, ook al wordt er niet over gepost. Maar als er niet veel mensen online zijn, wordt er vaak ook voor gekozen om gewoon een lobby aan te maken via Player Match
Ik ga ook meedoen, heb al een tijdje geen tekken meer gespeeld en mijn niveau is echt enorm gedaald :/. Moet weer een beetje in vorm komen voor september!
Tijdje geleden drietal weken aan een stuk gehoopt wat te funnen maar alleen maar Polen tegengekomen in de lobby.
where are you guys :@
---------- Dubbelpost samengevoegd ----------
Gepost door Supreme Bananas
Citaat:
Ik ga ook meedoen, heb al een tijdje geen tekken meer gespeeld en mijn niveau is echt enorm gedaald :/. Moet weer een beetje in vorm komen voor september!
Ik heb een berg mensen uit m'n PSN lijst een invite gestuurd, we hebben nu een room met o.a. Malekith. Ik heb je niet uit m'n PSN lijst verwijderd, maar je staat er niet tussen..?
Gaan jullie morgen weer een room starten (overdag of avond) toevallig? Ben effies weggeweest maar ga er weer lekker tegen aan en zou mezelf wel eens tegenover jullie hardcores willen testen :p.
Het is inderdaad de bedoeling dat de room morgenavond opgestart word. Als er geen room te vinden is, kan het -los van het waarom- zijn dat een kleine groep mensen een lobby via Player Match aangemaakt heeft. Het makkelijkste is om deze discussie in de gaten te houden
Aah dang. Denk dat ik iets te laat was. Dacht dat het om 9 uur was maar zag dat je (Demonitzu) net offline was gegaan toen. Op voor de volgende keer dan (hopelijk met stick).
Btw. Mystique. Ik wou jou ook toevoegen he. Maar die oO is dat nou 2 o's of een o en 0 (nul)?.
Kunnen idd doordeweeks ook gewoon spelen natuurlijk. Heb veeeeel oefening nodig merkte ik gisteren online wel. Effe niet spelen en ik merk dat ik echt gewoon slecht was haha.