Gepost door Flora
Citaat:
Had ik dus ook xD
Maar Dennis,
die juggles van jou
zoals: Launcher, 4,3,4 en dan alles wat daar achter kan komen, die werken in T5 niet, na 4,3,4 is je tegenstander te ver weg om hem nog te kunnen raken...
Weet je miss soort gelijke maar dan met 4,3,4 als Juggle-ender?
Dan doe jij het fout,, ik prefereer 4u3 meer in juggles dan 434
IMO
EDIT: Lee staat vooral bekend om zijn enorme wallcarry,, grijp die wallcarry en je hebt über schade,, eindigen met 434 is waardeloos. tenzij het uf4, 434, W! + Follow Up is. Ik ga altijd voor wallcarry wanneer ik het maximum moet eruithalen om m'n tegenstander naar de muur te brengen,, like uf4, 12fN, 12fN, 12fN, 12fN W! + Follow Up.
Gepost door Demonitzu
Citaat:
Volgens mij kan ff+3 na 4,3,4 in T5 ook. Zeer zeer lastige timing though.
wanneer 434 klaar is,, sla gelijk die ff3 in,, je hoeft niet te dashen.
Gepost door Marin
Citaat:
uf4; 434; 12fN34 lukt ook in T5. Je moet simpelweg eerst bekend worden met dashjabben. De notatie is ffN1. Het is het makkelijkst om te oefenen met characters als Steve en Raven.
Probeer dan eerst met hen launcher vervolgd door 4 of 5 (6 kan ook maar is niet makkelijk) ffN1.
Pas als dat lukt moet uf4; 434; ffN1, 2fN; 34 niet meer zo moeilijk zijn. Deze juggle is wel enorm inconsistent, aangezien de ffN1 al whifft als je ook maar een beetje offaxis staat.
Bij Lee is het gewoon ff1,, geen N voor nodig
,, maarre 34 raakt niet altijd, je kan het ook gewoon vervangen voor een f4 als je consistent wilt zijn.
Gepost door Flora
Citaat:
Quote: Volgens mij kan ff+3 na 4,3,4 in T5 ook. Zeer zeer lastige timing though.
Ja?
Zou kunnen, wel ERG lastige timing dan...
Nou, ik zal nog wel even proberen
!
Easy as pie
,, check wat ik heb gepost daarboven.
Probeer maar eens uf4, 4u3, 12fN, 34.
Gepost door Giianlucaa
Citaat:
Meer tips zijn altijd welkom !
Wat voor tips wil je,,?