Laatst gewijzigd door Sharog: 4 juni 2010 om 16:08.
Dan spreek ik jou maar even aan, Ik heb niks tegen als men iets anders wilt doen in leven, daar kiezen ze voor, maar om iets af te zeggen vanwege eigen plezier is gewoon kinderachtig, total disrespect voor anderen die moeite heeft gedaan om te zorgen dat er uberhaupt een toernooi komt. Als ik iemand uitnodig en ze "Ja" hebben gezegd en dan 2 dagen van te voren mij belt om af te zeggen omdat ze liever op de terras biertje willen gaan zuipen, dan gaat dat mij even te ver.
Je kan doen wat je wil met je eigen tijd, maar je moet niet iemand anders zijn tijd verspillen omdat het voor jou toevallig beter uitkomt.
Stel dat de organisator al voor de huur koste/equipment heeft betaald en uiteindelijk de toernooi moet cancellen vanwege massal afzeggingen, wie moet dan voor de kosten dekken? denk je nou dat er nog een toernooi komt als dat telkens kan gebeuren. Als een fatsoenlijk mens moet je meer dan alleen aan je zelf denken, en meer respect geven aan ander mans werk. Als je niet wilt komen dan hoef je ook niet aan te melden, wanneer je dat doet, neem je bepaalde verantwoordelijkheid met zich mee, en dat is in dit geval gewoon komen opdagen !.
/ragemode off
Gepost door BigBoi0
Citaat:
Ik vind het erg grappig dat iedereen zeurt om de redenen dat mensen niet mee willen doen. Naar mijn mening, als je liever wilt gamen in een benauwde zaal met teveel man dan liever chillen met je vrienden op het strand of op een andere manier wilt genieten van het lekkere weer wat erg schaars is in NL is er iets mis met jou en niet met mij.
Wat belachelijk zeg! Ik heb ook echt een dag vrij genomen. !@#$%.
Net alsof jullie gaan genieten van het weer. Wat er ook te genieten valt anyway. Ik denk dat de helft van de mensen die afzeggen, gewoon thuis blijven en daar gaan gamen (Geen geld?) Zeg dat dan gewoon maar geen smoesjes!. Raar stelletje zijn jullie hoor. Big up naar Dutchnoobz, en de organisatie die dit mogelijk WOUDEN maken.
Als je van te voren al weet dat je niet mee kan of ga doen, schrijf je dan ook niet in!
Sorry maar ben hier best over in de zeik. Niet om het feit dat het tekken is, maar puur omdat andere het verzieken voor de mensen die wel een leuke dag willen hebben op het game gebied.
Ik moet het in dit geval toch opnemen voor bigb0i....
@RcR
Wat je zegt over de kosten klopt, maar de rest raakt kant nog wal.
Als iemand liever geniet van het zonnetje i.p.v naar een T6 toernooi gaat is dat een persoonlijke keuze, en daar kan je moeilijk overheen vallen. Je hebt het ook over verantwoordelijkheid naar andere. Hoe kom je hierop. Het is maar een spel dus het boeit niet.
Argument : "Als ik iemand uitnodig en ze "Ja" hebben gezegd en dan 2 dagen van te voren mij belt om af te zeggen omdat ze liever op de terras biertje willen gaan zuipen"
Vergelijking: - Een t6 toernooi met onbekende afzeggen
- Een verjaardag van een vriend afzeggen
Deze vergelijking slaat nergens op. Een verjaardag is lullig om af te zeggen, want je kent diegene waarschijnlijk goed, maar om een stel onbekende af te zeggen die je niet eens per se nodig hebben voor een toernooi is niets mis mee.
Gamen of genieten van het weer met vrienden.
De keuze tussen deze 2 hierboven is toch makkelijk gemaakt lijkt me, en als je het niet ziet dan ben je kansloos.
Done
@Kevstar
Het blijft dezelfde situatie. -_-
Als die mensen zich in eerste instantie al niet hadden aangemeld had je nog steeds een tekort aan deelnemers.
Als k dan kijk naar het weer en omdat ik weet dat het tekken toernooi vaker wordt gehouden dan dat voetbaltoernooi kies k daarvoor.
Het boeit mij letterlijk niet wat anderen van mij vinden want als ik een toernooi organiseer zorg ik ervoor dat de kosten gedekt zijn voordat ik het ga regelen en het minimaal genoeg aantal mensen heb om deel te nemen. Als dat slecht geregeld is, niet mijn probleem!
Ik ben niet de enige die heeft afgezegd en wie zegt dat hun allemaal de waarheid spreken want is het niet toevallig dat op zo'n mooie dag qua weer veel mensen afzeggen?
Denk daar maar over na. Dan kunnen mensen gefrustreerd zijn omdat ik heb afgezegd maar accepteer het maar want het gaat toch niet veranderd worden!
Laatst gewijzigd door Sharog: 4 juni 2010 om 19:03.
Gepost door AzuRe AuRoRa
Citaat:
Ik moet het in dit geval toch opnemen voor bigb0i....
Luister es goed Lomp kind, Als de organisator van de voren al wist dat er niet genoeg animo was, had ie misschien al direct geen moeite voor gedaan, de reden dat jij de verschil niet ziet is zeer waarschijnlijk dat je in je leven nooit wat hebt gedaan voor anderen, hoe kun je niet begrijpen dat er verantwoordelijkheid zit als je ergens hebt laten inschrijven? En praat alsof jezelf niks te maken hebt.
En terug naar mijn voorbeeld, als ik iemand uitnodig voor een etentje, en ie zegt JA, dan betekent automatisch dat ik van te voren eten moet kopen, voorbereidingswerk moet doen, of begrijp je dat niet. dan ga je echt niet eventjes(in dit geval vind ik ok als je ruim 2 dagen van te voren afzegt of als je moeder/vader/whoever dood is gegaan) af zeggen en denk dat het verder OK is. De verschil is vrij duidelijk als je nooit JA had gezegd dan had ik ook geen rekening mee te houden. in Een situatie verspil je mijn tijd niet, en ander wel.
Ik kan je nog een Ander voorbeeld geven die meer te maken heeft met Tekken, afgelopen weken heeft Wogus paar keer meeting georganiseerd bij zijn thuis, vanwege ruimte gebrek was alleen plaats voor 6, als je zegt dat je komt, dan gaan we daar ook vanuit, in jouw mening is dan ook "OK" om eventjes af te zeggen als je geen zin in meer hebt, maar weet dit, als je nooit had gezegd dat je wil komen dan was er waarschijnlijk plek voor iemand anders, maar nee jij denkt waarschijnlijk dan alleen aan jezelf, en wat met andere gebeurt boeit jou zeker geen meter. (in dit geval wou kevstar ook langs komen bij vorige meeting, helaas was al ruim vol, als er zo'n mongool was die opeens niet komen opdagen dan had ik hem zeker aangesproken).
Leer nou es andermans werk/tijd te waarderen, mijn tijd is even belangrijk als die van jou.
@bigBoi0, Ik Had over jou, dan ga je niet argument geven als "KIJK IK BEN NIET DE ENIGE", Als jij verder niet ziet wat jij deed onfatsoenlijk was dan heb ik verder niks te zeggen.
Het feit dat je me aanspreekt met lomp kind en andermans standpunt niet eens in overweging neemt zegt mij al genoeg. Het is ook best raar dat jij niet inziet dat een toernooi niet afhankelijk kan zijn van 1 afzegging(Er zijn er meerdere in dit geval maar je valt Bigb0i erop aan).
Als je jou standpunt wilt overbrengen op mij, dan moet je werken aan op zijn minst 2 dingen : 1. Je moet me geen woorden in de mond leggen. 2. Je moet geen verkeerde vergelijkingen geven. (2 drogargumenten)
Ik heb juist heel veel voor mensen over, en ik weet hoe je met verantwoordelijkheid om moet gaan. Ook weet ik dat ik mensen dankbaar moet zijn als ze moeite doen voor iets, maar dat betekent niet dat ze het recht hebben om je te schofferen als je niet kan door omstandigheden of omdat je iets anders prefereert.
Verschil met afspraak bij Wogus en toernooi:
Wogus : 1 op 1 afgesproken, maar als je niet kan dan valt het niet in duigen. Ik durf te wedden dat je reden wordt geaccepteerd zonder al teveel moeite, vooral als het 2 dagen van tevoren is, want dan heb je nog genoeg tijd om een vervanger te zoeken.
Toernooi : Grootschalig geregeld, dus zou de organisator ervoor moeten zorgen dat het niet stuk loopt als er iemand liever in de zon zit. Dan ligt de fout toch niet bij diegene die liever in de zon zit.
Je zegt wel dat ik sociale vaardigheden mis, wat gebaseerd is op niets, maar misschien moet je eens in een spiegel kijken, want je hebt duidelijk nog nooit van de begrippen 'accepteren' en 'begrip' gehoord.
Btw, Ik heb al mijn standpunten onderbouwd met argumenten. Ik raad aan dat je hetzelfde doet, mits je nog reageert na deze flater die je hebt geslagen.
Het feit dat je me aanspreekt met lomp kind en andermans standpunt niet eens in overweging neemt zegt mij al genoeg. Het is ook best raar dat jij niet inziet dat een toernooi niet afhankelijk kan zijn van 1 afzegging(Er zijn er meerdere in dit geval maar je valt Bigb0i erop aan).
Als je jou standpunt wilt overbrengen op mij, dan moet je werken aan op zijn minst 2 dingen : 1. Je moet me geen woorden in de mond leggen. 2. Je moet geen verkeerde vergelijkingen geven. (2 drogargumenten)
Ik heb juist heel veel voor mensen over, en ik weet hoe je met verantwoordelijkheid om moet gaan. Ook weet ik dat ik mensen dankbaar moet zijn als ze moeite doen voor iets, maar dat betekent niet dat ze het recht hebben om je te schofferen als je niet kan door omstandigheden of omdat je iets anders prefereert.
Verschil met afspraak bij Wogus en toernooi:
Wogus : 1 op 1 afgesproken, maar als je niet kan dan valt het niet in duigen. Ik durf te wedden dat je reden wordt geaccepteerd zonder al teveel moeite, vooral als het 2 dagen van tevoren is, want dan heb je nog genoeg tijd om een vervanger te zoeken.
Toernooi : Grootschalig geregeld, dus zou de organisator ervoor moeten zorgen dat het niet stuk loopt als er iemand liever in de zon zit. Dan ligt de fout toch niet bij diegene die liever in de zon zit.
Je zegt wel dat ik sociale vaardigheden mis, wat gebaseerd is op niets, maar misschien moet je eens in een spiegel kijken, want je hebt duidelijk nog nooit van de begrippen 'accepteren' en 'begrip' gehoord.
Btw, Ik heb al mijn standpunten onderbouwd met argumenten. Ik raad aan dat je hetzelfde doet, mits je nog reageert na deze flater die je hebt geslagen.
Jongens, niet om het 1 of ander, maar dit kan uit de hand gaan lopen.
Discussies zijn prima, maar het moet geen persoonlijk 1 op 1- of 2 op 2-gevecht gaan worden waar mensen persoonlijk worden aangesproken en dat door anderen aangemoedigd wordt.
Woorden als Lomp Kind en zeggen dat de ander in de spiegel moet kijken om niet te karakteriseren wat die ene zelf doet is not done.
Hou t alsjeblieft een beetje rustig.
Hiermee zeg ik niet dat ik t niet doodzonde vind van het toernooi, of weet ik wat. Ik doe alleen mn taak... Om het maar arrogant te zeggen S:
Ja, maar dat maakt niet uit. Dan was er mischien betere communicatie onstaan. Inplaats van dat dit nu allemaal op het laatste moment was afgezegt! Dat is heel mijn punt die ik probeer te maken. Dat had de organisatie ook weer een boel stress gekost.
@ Bigboi En Sharog. Relax! "Make love not warcraft". Discussiëren kan altijd, maar maak het niet personelijk. Kan uit de hand lopen als jullie elkaar in het echt zien tijdens een tournooi. Dadelijk zie ik allemaal df+2 spams langs komen.
Nee maar, dit is gewoon fucked up. Een tournooi moeten afzeggen omdat mensen liever van het weer genieten. Dat motiveert de organisatie heel erg om het nog een keer te organiseren (NOT!).
1. Indirect ben ik wellicht ook beetje verantwoordelijk geweest voor deze 'uitbarsting'...was niet echt de bedoeling..Maar aan de andere kant...soms kunnen pittige gesprekken ook goed zijn gewoon om de air te cleanen en te laten zien hoe men in bepaalde gevallen over dingen denkt.. :-) Juist beter..want van dat paphouden etc etc..schiet je ook niet veel op.
2. Weet niet meer wie dit had gezegd..maar...er kan uiteidnelijk gewoon casual gegamesd worden hoor..Zelfs voordat Tekken werd geannuleerd had ik al door laten schijnen dat ik het absoluut niet erg zou vinden als mensen hun eigen tv/set up's en nog meer mee zouden nemen. Des te gezelliger het wordt en like I said...de mini clubjes kunnen ook aan de hand van de casuals gevormd worden.. :-)
3. Wat betreft mijn uitspraak over het lekkere weer.... Ik zou me inderdaad best wel in de zeik genomen voelen als ik zoveel tijd en moeite in iets zou steken...en als gevolg van weerstemperaturen in de steek gelaten zou worden. Het zou indeed wel fucked up zijn als er van tevoren kosten gemaakt zouden worden, die gedeeltelijk via het toernooi opgevangen moesten worden...maar niet kon..vanwege annulering...
Ben wat dat betreft niet zo een moeilijke....maar je hebt situaties waar het negatief zou kunnen zijn afgelopen.
Maar goed...
We hebben zonet de tv's daar neergezet...morgenochtend gaan we verder met inrichten..
Voor mensen die nog van plan zijn om te komen..
Eigen tv meenemen mag..
Eigen xbox/ps3 meenemen mag
Eigen muziek meenemen mag
Eigen laptop or whatever meenemen mag
Eigen eten en drinken meenemen mag (is aanrader..ook al hebben we wel catering tot onze beschikking.. )
Als men volgende keer weer afzegt, zorg ervoor dat jullie het minimaal 2 weken vantevoren aangeeft.
En er komen genoeg zonnige dagen aan.Een toernooi is 1 keer in gemiddeld 3 maanden.Als ik dit eerder had geweten had ik ook niet vrij gevraagd van werk(had zelf voor vervanger voor moeten regelen).Denk daar maar over na.
Ik heb het al vaak genoeg erover gehad met Jay en het is gewoon dat de mensen hier niet gemotiveerd zijn op enkele spelers na.
Ik heb net nog met Stevefox88 gesproken en dat Tekkenitalia wilt proberen om een E-sport te willen maken van Tekken in Italie.Spelers uit UK, Duitsland, Frankrijk, Polen etc..zijn echt gemotiveerd om beter te worden.Ik vind het erg jammer..
Meeste ssf4 spelers die hebben ingeschreven zijn casual spelers, maar komen ook voornamelijk voor een gezellig dagje gamen.Net als straks WK in een kroeg bekijken met vrienden.
Ik zal morgen aanwezig zijn voor SSf4 en hopelijk ook nog wat Tekken casuals..
Als men volgende keer weer afzegt, zorg ervoor dat jullie het minimaal 2 weken vantevoren aangeeft.
Als ik dit eerder had geweten had ik ook niet vrij gevraagd van werk(had zelf voor vervanger voor moeten regelen).Denk daar maar over na.
Er kunnen onverwachtse factoren meespelen, en zoals ik al zei: afzeggingen kunnen geen invloed hebben op het toernooi, tenzij diegene die afzegt mensen heeft onthouden van een plaats in het toernooi. Anders had je nog steeds een tekort aan spelers.
Wat dat werk betreft begrijp ik wel wat je bedoeld, dan is het inderdaad lullig als mensen last-minute cancellen i.v.m. lekker weer ofzo, maar meer is het niet. Mensen hebben prioriteiten en daar kan je niet boos om worden.
leuk van je dat je compleet mist wat er eerder werd verteld.
je bent 16 jaar, hang aub niet de wijsneus uit. ik heb je eerdere posts gelezen bij Tekken Basics etc. en je probeert interessant over te komen met regelrechte onzin.
zo nu ook is goed te zien waarom je 16 bent.
Er bestaat namelijk zoiets als plannen. Als je iets planned moet je het ook nakomen. Als jij of anderen hier inschrijven moet je ook alleen inschrijven als je die dag ZEKER wilt komen m.u.v. sterftegevallen etc. BELANGRIJKE dingen.
Als ik mensen met smoesjes zie komen zoals lekker weer, voetbaltoernooi, berlijn zijn jullie bepaald niet te houden aan jullie woord. Volgens mij kan je dan beter op je eigen agenda gaan kijken, voordat je uberhaupt hier inschrijft (je bent nergens verplicht hiertoe om in te schrijven, waarom schrijf je jezelf in?). Als ik bijv. een meeting had georganiseerd, en jullie komen vervolgens 2 dagen van te voren met dit soort excuusjes, ben je de volgende keer ook niet welkom. Als je zegt dat je komt, dan kom je ook. Als je niet wilt komen moet je ook niet de SCHIJN geven dat je uberhaupt van plan was om te komen. Dit is geen spelletje. Ik investeer tijd in jullie, dan verwacht ik minimaal dezelfde houding. Hetzelfde geldt voor de toernooien. Waaorm denk je dat deze gozers non-profit toernooien organiseren? Omdat ze niks beters te doen hebben ofzo? Maar jullie maken wel duidelijk wie er echt baat heeft van een community.
Genoeg opvoedingscursussen hier... zoek het maar uit.
En nogmaals niks mis mee wat je gaat doen vandaag, alleen denk goed over na voordat je beslissingen maakt van te voren. Hoef je ook niet met smoesjes te komen. Gewoon niet inschrijven. Niet zo moeilijk toch?
En schuif gamen aub niet af als niet sociaal etc. vooral op warme dagen. Je spuugt in je eigen gezicht. Ieder zijn ding toch.
Wat een kk gezeik allemaal! Die community waar jullie het over hebben is gewoon vriendjespolitiek, omdat er altijd wel wat te zeike valt en altijd dezelfde mense worde aangevalle!!!
Geef 1 goede reden waarom Desolution zo aangevalle moet worde?! Die jonge geeft gwn zijn mening....
Gewoon zielig dat er zo gereageerd moet worde als mense afzegge en andere niet met de reden voor het afzegge eens zijn.
Ik weet dat ik volgende keer gewoon wacht tot de laatste paar dage met inschrijving maar dan is het ok gwn klaar!! Punt is gemaakt!!
Er bestaat namelijk zoiets als plannen. Als je iets planned moet je het ook nakomen. Als jij of anderen hier inschrijven moet je ook alleen inschrijven als je die dag ZEKER wilt komen m.u.v. sterftegevallen etc. BELANGRIJKE dingen.
Als ik mensen met smoesjes zie komen zoals lekker weer, voetbaltoernooi, berlijn zijn jullie bepaald niet te houden aan jullie woord. Volgens mij kan je dan beter op je eigen agenda gaan kijken, voordat je uberhaupt hier inschrijft (je bent nergens verplicht hiertoe om in te schrijven, waarom schrijf je jezelf in?). Als ik bijv. een meeting had georganiseerd, en jullie komen vervolgens 2 dagen van te voren met dit soort excuusjes, ben je de volgende keer ook niet welkom. Als je zegt dat je komt, dan kom je ook. Als je niet wilt komen moet je ook niet de SCHIJN geven dat je uberhaupt van plan was om te komen. Dit is geen spelletje. Ik investeer tijd in jullie, dan verwacht ik minimaal dezelfde houding. Hetzelfde geldt voor de toernooien. Waaorm denk je dat deze gozers non-profit toernooien organiseren? Omdat ze niks beters te doen hebben ofzo? Maar jullie maken wel duidelijk wie er echt baat heeft van een community.
Dit en
Citaat:
En schuif gamen aub niet af als niet sociaal etc. vooral op warme dagen.
Ik vind het jammer om te horen dat het toernooi afgelast was.
Ook ik vind de massale afzegging vanwege het weer niet kunnen.
Jammer dat ik er niet bij kon zijn maar als 3 vrienden besluiten de volgende dag naar berlijn te rijden om een vriend op te zoeken en ze vragen mij mee, dan zeg ik ja. In zo'n geval vind ik dat een hoger prioriteit dan een tekken toernooi hebben. Impulsieve reizen zijn meestal het leukst.
Het is nooit mijn bedoeling geweest om een toernooi af te laten lasten. Of ten minste.... onderdeel van het probleem te zijn geweest.
Of the record: Uitgaan in Berlijn is vet. Ben net een uur terug.
Laatst gewijzigd door AzuRe AuRoRa: 5 juni 2010 om 23:44.
Gepost door wogus
Citaat:
leuk van je dat je compleet mist wat er eerder werd verteld.
je bent 16 jaar, hang aub niet de wijsneus uit. ik heb je eerdere posts gelezen bij Tekken Basics etc. en je probeert interessant over te komen met regelrechte onzin.
zo nu ook is goed te zien waarom je 16 bent.
Genoeg opvoedingscursussen hier... zoek het maar uit.
En nogmaals niks mis mee wat je gaat doen vandaag, alleen denk goed over na voordat je beslissingen maakt van te voren. Hoef je ook niet met smoesjes te komen. Gewoon niet inschrijven. Niet zo moeilijk toch?
En schuif gamen aub niet af als niet sociaal etc. vooral op warme dagen. Je spuugt in je eigen gezicht. Ieder zijn ding toch.
Applausje voor wogus mensen!
Regelrechte onzin zeg je? Grappig dat ik alles heb onderbouwd en dat ik met echte argumenten kom waarom jullie gewoon jullie koppen moeten houden over een afzegging met een reden zoals die van bigb0i. Interessant overkomen om indruk te maken op een paar gekken die het maar van 1 kant bekijken, tuurlijk. Volgens mij moet je het toch maar eerst weten waar je het over hebt.
Je hebt het over mijn leeftijd, maar dat zegt toch niets, of wel soms? Misschien dat je me niet serieus neemt vanwege me leeftijd, want zo komt dat wel over. Volgens mij weerspiegel je wat je zelf denkt nu op mij, want jij praat over dingen waar je niets vanaf weet blijkbaar. (Triest dat je een kind aanvalt met zijn leeftijd op basis van niets)
Waardoor is goed te zien dat ik 16 ben? omdat ik 'onzin' praat? Ik weet niet wie je denkt dat je bent, maar je mag best wel je mond houden.
Waarom zou iemand zich inschrijven als hij nooit van plan was om te komen? en dan zeg je dat ik onzin lul...
Excuusjes? Ik noem het eerder een reden waarom je niet komt, maar jij kan dit anders opvatten. Btw, berlijn een smoesje? hoe kom je op deze 'excuusjes' vakantie of T6-toernooi, wie kiest er nou geen vakantie?
Jij bent echt grappig, niet normaal gewoon. Dat je jezelf niet laat lachen. 'Dit is geen spelletje'. Ik weet niet wat jij op die toernooien doet als je geen spelletje speelt hoor. (ook al bedoel je de organisatie, het blijft maar een game)
Je bekritiseerd een 16-jarige, maar jij kan je nieteens inleven in een ander, dus hoe kan je mij bekritiseren op mijn mening? Tuurlijk zie ik de moeite en alles(Zoals ik heb gezegd). Ik zeg toch niet dat een toernooi organiseren negatief is of wel? Ik snap jullie punt toch? en vooral die van malekith.
Redenen waarover je mag zeiken:
-afspraak afgezegd
-Werk Afgezegd (Deze in het bijzonder)
-Tijd geïnvesteerd (Zonder kritiek op afvallers)
Schilder ik gamen af als niet sociaal? Nee!! Dat is weer een van de vele dingen die je in me mond legt. Waar haal je dit vandaan? Bekritiseer op z'n minst dingen die ook aan de orde zijn gekomen.
Weetje, ik laat me niet eens meer in met dit soort toernooien. Jou kritiek komt me al de nek uit sinds dag 1 dat ik hier ben, en dat is nog steeds niet veranderd. Dankje dat je een gamer, die serieus aan de slag ging met Tekken, hebt afgeschrikt. Ik ben er echt klaar mee.
Laatste toernooi waar ik zal verschijnen is het eerstvolgende toernooi dat DeTrun komt, en dat puur omdat ik het hem heb beloofd.(Dit is toch waar je hele punt om ging?)
Je hebt een 16-jarig kind zo geïrriteerd dat hij ergens mee stopt, nu ben je vast trots op jezelf.
Ik eindig net zoals ik begon:
Een Applaus voor jou.
Edit: Malekith, ik vind het echt jammer dat je je werk ervoor hebt afgezegd. Ik snap je frustratie, want je zegt zoiets belangrijks af voor een toernooi, en dan wordt hij afgelast vanwege te weinig deelnemers. Vooral als je dan ziet staan dat iemand niet komt vanwege het lekkere weer. Dat is dan inderdaad wel een reden om boos te worden.
@Action
Een impulsieve reis is toch wel iets dat prioriteit heeft bij iedereen.(En leuker)
Je hebt totaal geen schuld joh.
Er is trouwens maar 1 persoon die af heeft gezegd vanwege het weer.