Laatst gewijzigd door LIL_fighter: 14 juni 2008 om 09:25.
ey kunne een paar vriende nog mee doen
dat ze zich bij de ingang inschrijve ofzo
anders kan ik ook nie komen (heb niemand om me te brengen behalve hem)
Het was een aardig rustig toernooi met slechts 18 deelnemers en een aantal afwezigen. De namen van de afwezigen zijn in de eerste post doorgekrast. Deze keer hebben we 2 poules gebruikt en de brackets voor 8 personen ingevoerd. Persoonlijk viel me veel diversiteit rondom de characters op, weinig Mishima's ook. Overigens moest Leekazama eerder vertrekken, maar anders had hij zeker voor een plekje in de top 8 kunnen strijden.
Opvallende spelers waren Sunnyboy, Fr00tyFr3sh, Tremorman en Calamity Valentine (Blazin Angel) die veel vooruitgang hebben gemaakt. Sandilord ging heel erg goed met Dragunov en Ganryu, Sofiane's Bryan heeft 'm een derde plaats opgeleverd. Kyoko heeft de meest zieke dingen gedaan met Yoshimitsu, video's daarvan zijn binnenkort te zien op Sofiane's Youtube. Maar uiteindelijk zorgde Malekith's solide spel voor de overwinning.
Goshie, dat was nog best leuk! Ik heb het niet door de poule-ronde gemaakt, maar ja, het was ook mijn eerste toernooi, een van de eerste keren dat ik tegen andere goede menselijke tegenstanders heb gevochten, ik zat in een poule met extreem goede spelers en ik zat in een poule met Dragunov en Lili spelers (waartegen ik nog nooit heb gevochten (aangezien ik Tekken DR niet heb)). En ik gebruikte Eddy te laat, waar ik achteraf nog beter mee was dan met Steve.
Maar goed, de volgende keer ben ik zeker weer van de partij!
Ik was als vrouw alleen,best moelijk trouwens,Ik wauw dat ik meer kon spelen met top spelers.Zo dat ik ook de kans krijg om beter te worden,was mijn eerste toernament het was echt tof,jammer dat het zo pokke end weg is van Groningen.Ik had ook nog pech met mijn motortje,op de terug weg,lekke achter band,geen achter licht in het donkerMaar goed ik heb het overleefdAls er tekken top speler in de omgeving woont van Groningen, dan wil graag tekken oefen tegen die persoon,laat het mij wetenWil graag beter worden..
Leuk toernooitje, vond het tof. Ik zal denk ik alleen even zo'n adapter aanschaffen aangezien het fucking irritant is om het bij iedereen te gaan lopen bietsen ~.. Grats aan de winnaar~!
Ook al was de opkomst laag, het toernooi was leuk en ik denk dat alle mensen die door de poules zijn gekomen goed gespeeld hebben. In principe ben ik zelf tevreden over mijn spel.
Speciale props:
Tremorman: je hebt me verbaasd met je spel. Je bent echt veel beter geworden sinds laatste toernooi. Eerst heb je het Sofiane moeilijk gemaakt en daarna mij. Parry, 24 ging te vaak raak, netjes!
Adjay(schrijf ik het goed?): je skills gaan fokking snel vooruit. Chin als mentor is 1, reflexes enz is iets anders. Het lijkt erop dat de kern een nieuwe member heeft...goed gespeeld en netjes van me gewonnen. Close call though!
Sofiane: Eindelijk weer eens echt laten zien waar jij staat in de scene. Super gespeeld, Ricardo verslagen in de brackets en uiteindelijk 3e geworden. Volgend weekend moeten we veel spelen tegen elkaar. *smack, 2 thumbs up, smile*
Chin & Ricardo: zoals gewoonlijk. Allebei je rol als favoriet waargemaakt. Chin gefeliciteerd met de winst, ook al was je zo suf als een kanarie.
Frooty: Gast, ik zie dat je echt wel skills hebt, anders had je ook nooit zover kunnen komen, maar je speelt serieus als een fucking scrub. Volgens mij heb je dat helemaal niet nodig. 10 hit strings en throwfrenzy . Tegelijkertijd is dit iets wat betere spelers genadeloos moeten afstraffen en dat is mij niet gelukt, dus is het ook mijn fout.
Oftewel, ontwikkel je game, er zit zeker potentie in.
En Nina is een kkhoer.
Singu: Je Ganny is goed ontwikkeld sinds de laatste keer, maar het kan nog sterker. Zorg dat je de notaties leert zodat ik je online wat dingen kan vertellen. Hier op de site staat een beknopte legenda, op tekkenzaibatsu.com een uitgebreide.
Misschien dat ik binnenkort ff een Ganryu thread open voor de combos.
@Alle mensen die voor het eerst waren, leuk dat jullie er waren. Hopelijk tot volgende toernooi.
Het toernooi was zeker leuk, eindelijk heb ik weer eens op niveau gespeeld.
Tremorman: goed vooruit gegaan, eindelijk use van parrys, etc. Probeer alleen wat minder voorspelbaar te worden, bijvoorbeeld standaard na 1,2,3 d/f+1,4 te doen dan komt het wel goed.
Frootyfresh: je speelde ook wat beter dan je normaal doet tijdens meetings. Als je zoals Sandilord aangeeft, wat minder random af en toe speelt, dan kan je Julia wel een powerhouse worden.
Sandilord: Speel meer met Ganryu! Je Dragunov is solid, maar hij mist als karakter nog teveel in DR, en je hebt echt dingen weggegeven met Ganryu omdat je niet zoveel meer met hem speelt. Ach ja, ik weet wel dat je een force gaat worden met Dragunov in t6, bastard is daar eindelijk heel goed. Sowieso, goed gespeeld.
Mr Singu: Kan ook een goede Ganryu worden, mist alleen ervaring tegen bepaalde karakters, dan wordt je wel gevaarlijk.
Sunnyboy: Damn jij bent echt improved dankzij onze meetings en Malekith's wijze woorden . Jij gaat zeker gevaarlijk worden en bij de top van NL komen. Keep it up!
Kyoko-Manjii: We hebben sexy tegen elkaar gespeeld, je apen gaan niet meer door . Helaas ging Yoshi wel weer door in de losers finals . Nog goed geprobeerd om terug te komen tegen Malekith, helaas was Paul op het einde teveel.
Malekith: Persoonlijk vind ik de match die ik tegen jou gespeeld heb, het beste ondanks dat ik verloor. Eindelijk heb je eens een toernooi gewonnen, je verdient het met hoe je speelt .
Andere personen: Leuk dat jullie gekomen zijn, hopelijk komen jullie weer, ik zag wel een aantal mensen met aanleg tussen, dus komt goed!
Hier zijn de vids te vinden op mijn Youtube channel:
Het toernooi was zeker leuk, eindelijk heb ik weer eens op niveau gespeeld.
Tremorman: goed vooruit gegaan, eindelijk use van parrys, etc. Probeer alleen wat minder voorspelbaar te worden, bijvoorbeeld standaard na 1,2,3 d/f+1,4 te doen dan komt het wel goed.
Frootyfresh: je speelde ook wat beter dan je normaal doet tijdens meetings. Als je zoals Sandilord aangeeft, wat minder random af en toe speelt, dan kan je Julia wel een powerhouse worden.
Sandilord: Speel meer met Ganryu! Je Dragunov is solid, maar hij mist als karakter nog teveel in DR, en je hebt echt dingen weggegeven met Ganryu omdat je niet zoveel meer met hem speelt. Ach ja, ik weet wel dat je een force gaat worden met Dragunov in t6, bastard is daar eindelijk heel goed. Sowieso, goed gespeeld.
Mr Singu: Kan ook een goede Ganryu worden, mist alleen ervaring tegen bepaalde karakters, dan wordt je wel gevaarlijk.
Sunnyboy: Damn jij bent echt improved dankzij onze meetings en Malekith's wijze woorden . Jij gaat zeker gevaarlijk worden en bij de top van NL komen. Keep it up!
Kyoko-Manjii: We hebben sexy tegen elkaar gespeeld, je apen gaan niet meer door . Helaas ging Yoshi wel weer door in de losers finals . Nog goed geprobeerd om terug te komen tegen Malekith, helaas was Paul op het einde teveel.
Malekith: Persoonlijk vind ik de match die ik tegen jou gespeeld heb, het beste ondanks dat ik verloor. Eindelijk heb je eens een toernooi gewonnen, je verdient het met hoe je speelt .
Andere personen: Leuk dat jullie gekomen zijn, hopelijk komen jullie weer, ik zag wel een aantal mensen met aanleg tussen, dus komt goed!
Hier zijn de vids te vinden op mijn Youtube channel: