Nickname(s): Serotonic, fr00tyfr3sh Leeftijd: 19 Locatie/omstreek: Amsterdam, Noord-Holland Welke Tekken's in bezit: 2,3,4,5,DR,BR Hoeveel jaren speelervaring: 14 jaar Meest gebruikte characters: Julia, Yoshimitsu, Nina Meest gehaatte characters: Nieuwe BR characters Speelt tegen andere mensen: Minder dan eerst Mening over eigen Tekken-kunsten: top 5 van NL
Nickname meestal Semih66
Voornaam Semih
Achternaam hoef je niet te weten
leeftijd 13
locatie Limburg ,Genk
welke tekkens gespeeld 3 ,4,5,5 DR ,6(psp)
favoriete personage 1st Alisa 2nd devil Jin 3th Raven
Gehaate personage steve christine Eddy en kuma/panda
ervaring 7 jaar
ohh man moet toch eens gebeuren
ik ben melvin 15 jaar intresses gevechten kijken voor de buis mijn favoriete personage is lili maar eddy scoort zowizo in story scenario xD
Nickname(s): Serotonic, fr00tyfr3sh Leeftijd: 19 Locatie/omstreek: Amsterdam, Noord-Holland Welke Tekken's in bezit: 2,3,4,5,DR,BR Hoeveel jaren speelervaring: 14 jaar Meest gebruikte characters: Julia, Yoshimitsu, Nina Meest gehaatte characters: Nieuwe BR characters Speelt tegen andere mensen: Minder dan eerst Mening over eigen Tekken-kunsten: top 5 van NL
Mening over eigen Tekken-kunsten: top 5 van NL
Denk dat je daar allang nie meer bij zit nie lullig bedoeld ma speelt amper dus tjaa..
top 5 in nl moet je verdienen....
Nickname: weezor
Leeftijd: 27
Locatie/omstreek: eersel omgeving eindhoven
Welke Tekken's in bezit: tekken dr tekken 6
Hoeveel jaren speelervaring: serieus begonnen vanaf tekken 4 anders alle delen gespeeld
Meest gebruikte characters: devil jin ,roger jnr
Meest gehaatte characters: Anna, Nina, King, Law
Speelt tegen andere mensen: Indien zich de kans voordoet
Mening over eigen Tekken-kunsten: Matig, maargoed genoeg partij om tegen betere te spelen
Nickname: R.L.R
Leeftijd: bijna 16.
Geslacht: Man
Welke Tekken's????: 2,3,5,DR,6
Characters: Lee, Jack 6, Paul, Alisa, Yoshimitsu, Jin, Miguel en Bob.
Mening over Tekken-Kunsten: DE LEE VAN NEDERLAND!!!
Nickname: KPLee / KAPEEL
Leeftijd: 24
Geslacht: Man
Welke Tekken's????: 1/2/3/5R/6
Characters: Feng Wei, Steve Fox, Ganryu
Mening over Tekken-Kunsten: Mijn Feng Wei is zeer verdienstelijk (denk ik), Steve is matig en Ganryu train ik mee. Zie weinig sumospelers in Tekken, en zo slecht is hij nog niet!
Check me handtekening, en voeg me toe voor een paar potjes!
Nickname(s): Toxic Leeftijd: 15 Locatie/omstreek: Katwijk Welke Tekken's in bezit: Tekken 6 BR *Me oma nog tekken 1 en 2 lol* Hoeveel jaren speelervaring: 1 .. xD Meest gebruikte characters: Lili, Anna, Nina, Xiaoyu af en toe Bob Meest gehaatte characters: Christie,Eddy en Law *omdat daar meestal spammers online zijn :l* Speelt tegen andere mensen: alleen Online.. niet tegen vrienden ofzo.. Mening over eigen Tekken-kunsten: Vind mezelf beter dan dat ik ooit met tekken 1 geweest ben xD Maar lili is wel character die ik nog best dan andere chars kan gebruiken.
Nickname(s): Zetsubou, Thien
Leeftijd: 13
Locatie/omstreek: Antwerpen, Brecht
Welke Tekken's in bezit: 5 en 6:BR
Hoeveel jaren speelervaring: 0
Meest gebruikte characters: Armor King, King, Baek
Meest gehaatte characters: Alisa, Ganryu, Bob
Speelt tegen andere mensen: Broers (DeTrun = oudere broer), online
Mening over eigen Tekken-kunsten: beginner, kan noob juggles
Nickname(s): Toan, noob, spammer (ik ben er niet trots op)
Leeftijd: 13
Locatie/omstreek: Antwerpen, Brecht
Welke Tekken's in bezit: 5 en 6:BR
Hoeveel jaren speelervaring: 0
Meest gebruikte characters: Feng, Bob, Dragunov
Meest gehaatte characters: Baek en Hwoarang
Speelt tegen andere mensen: Broers (DeTrun = oudere broer en Thien/Zetsubou = tweelingbroer), online
Mening over eigen Tekken-kunsten: Beginner