Gepost door Foestert
Citaat:
Facking DROOG!! Hoe is 't verder?
He gast, lang geleden! Ja goed! Binnen nu en 5 weken ben ik papa! Daar draait alles nu een beetje om. Ik geloof niet dat jij nog heel actief in Tekken bent? Hoest verder met jou?
Over het toernooi:
Was netjes. Leuk resultaat. Ik had de top 2 wel redelijk verwacht, maar niet hoe dit tot stand zou komen. Het was niet alleen Ricardo die iedereen gaf, ik heb er ook nog een leuke bijdrage aan mogen hebben. Nice.
In dit format is te merken dat de kansen wat veranderen. Je speelt 1 wedstrijd tegen iemand en that's it. Om die reden kunnen mensen winnen die minder goed zijn. Ik denk aan Rico die van 2 (dacht ik) mensen verloren heeft die hij in een FT10 geheid zou slopen. Of mijn winst tegen Jay in de finale...
Jay&Chin: tja...gg maar weer
Rico: well done partner! We hebben het samen gefixt jongen en congrats met je winst zondag.
Marin: ik heb al eerder gezegd dat je wat mij betreft in de subtop zit en dat heb je weer bewezen zaterdag. Sof en Adjay zijn niet de minste spelers (excuses over dronkenschap enzo doen daar ook niets aan af
) Volgens mij heb je mij tot nu toe nog niet verslagen op toernooien, zaterdag heb ik je tot 2x toe verslagen
Al was het vrij close...
Binnenkort misschien eens meeten, kunnen we offline krachten meten.
Sof: ik hoorde dat je verloren had....
Des: gg. mooi resultaat, geen slechte binnenkomer. Let wel op dat dit een single match was telkens. Zeer waarschijnlijk ga je het in een 1-op-1 toernooi een stuk moeilijker krijgen.
Richard: thx voor de organisatie man! Ik ben trouwens Stefan. Jouw nick is Rcr toch?
Max: eigenlijk voor het eerst dat ik (bewust) tegen je gespeeld heb volgens mij. Lekkere jack. Ik zou graag wat meer casuals tegen je spelen om Jack kennis op te doen. En congrats met je 2e plek zondag.
Nick: zonde dat je hebt voorkomen dat Flora verder kwam
Adjay: mocht ik een keer van je verliezen, dan heb ik waarschijnlijk gezopen de dag ervoor
Tegen mij speelde je vrij solid man, lekkere Paul.
Kevin: ook een x bij Rico meeten man! Ling RDS f3+4,3+4 afstraffen met f132, ff4 is zo'n heerlijke PAIN! Leuk dat je weer terug bent in 'the scene'.
Op naar het volgende toernooi...