Laatst gewijzigd door Flora: 23 januari 2010 om 14:06.
Awaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Okey okey... gister naar Brussel gegaan, was leuk,
Grote Markt mag alleen geen grote markt heten, er stonden verdikkeme maar 5 kraampjes xD
Vlaamse Frietjes zijn lekker ;O!
Awaa,,, over dat ik zonodig weer heel opvallend moest doen in een Chinees restaurant omdat er een knappe Aziaat in pak aan een tafeltje zat, ga ik maar niet de details vertellen x)
Maar nu ff gewoon:
OMG! !
Ik kan misschien voor 225 euro een PS3 krijgen met T6 !!!!
Op Marktplaats, heb diegene al een e-mail gestuurd, ik hoop echt dat ik m krijg,,, ik moet een PS3 hebben nu,,, x)
Ik heb alleen geen idee hoe ik ooit draadloos internet kan krijgen in mn kamer,,, en anders moet ik met draadjes gaan rommelen en dan komt het nooit meer goed ;S
OMG!
EEN PS3!!!
Heel misschien..?
EDIT:
Net bericht gekregen, ik kan hem kopen ;O!
Ik moet wel naar Velsen Noord,,, WTF
Grote Markt mag alleen geen grote markt heten, er stonden verdikkeme maar 5 kraampjes xD
Awaa,,, over dat ik zonodig weer heel opvallend moest doen in een Chinees restaurant omdat er een knappe Aziaat in pak aan een tafeltje zat, ga ik maar niet de details vertellen x)
Maar nu ff gewoon:
OMG! !
Op Marktplaats, heb diegene al een e-mail gestuurd, ik hoop echt dat ik m krijg,,, ik moet een PS3 hebben nu,,, x)
Ik heb alleen geen idee hoe ik ooit draadloos internet kan krijgen in mn kamer,,, en anders moet ik met draadjes gaan rommelen en dan komt het nooit meer goed ;S
OMG!
EEN PS3!!!
Heel misschien..?
EDIT:
Haha, Brussel was dus leuk
Oh, een PS3. Met Tekken 6? Ga ervoor. Velsen Noord? God weet waar dat is.
Maar nu ff gewoon:
OMG! !
OMG!
EEN PS3!!!
Heel misschien..?
EDIT:
Hebbie een wireless router? Al heb ik het eerder op bekabeling ivm wireless op ps 3 voor tekken totaal zuigt.
felsen noord is bij beverwijk in de buurt
zal je spoedig online zien kan ik je lili & zaffie pletten
Maar nu ff gewoon:
OMG! !
OMG!
EEN PS3!!!
Heel misschien..?
EDIT:
Geen idee waar dat plaatsje ligt, maar je moet hem gewoon halen ^^ Dan zie ik je eindelijk eens online =O, en dan kan ik je Lili ff dominaten. xD
Mooi prijsje trouwens, hoeveel gig is dat ding en welke versie?
@ Auzure ... !?
WTF
O ja Aurora
Het is een ...
WTF!
HIJ IS WEG ;O!
Het was een PS3, die dikke 8D
<_<
TSJEMIG EEH!
Kwam door mn intellectuele opmerking over de Tekken 6 bundel zeker x)
Najaa, dankzij Ferrariking heb ik een nieuwe voor 180 euries voor op t oog
Better luck next time
En dan zal ik nog wel ff zien eeh,,,
Weezor, ik ga terugpletten
Awaa, als ik mn PS3 uiteindelijk dan toch nog heb,,, zal ik bepaald mensen met een hoog ego wel ff de monde snoeren
*kuch Vatel kuch Emperor kuch Acid kuch kuch*
Awaa, ik houden van???
Nee joh, give me an Asian met out-of-bed look 8D
@ Auzure ... !?
WTF
O ja Aurora
Het is een ...
WTF!
HIJ IS WEG ;O!
Het was een PS3, die dikke 8D
<_<
TSJEMIG EEH!
Kwam door mn intellectuele opmerking over de Tekken 6 bundel zeker x)
Najaa, dankzij Ferrariking heb ik een nieuwe voor 180 euries voor op t oog
Better luck next time
En dan zal ik nog wel ff zien eeh,,,
Weezor, ik ga terugpletten
Awaa, als ik mn PS3 uiteindelijk dan toch nog heb,,, zal ik bepaald mensen met een hoog ego wel ff de monde snoeren
*kuch Vatel kuch Emperor kuch Acid kuch kuch*
Awaa, ik houden van???
Nee joh, give me an Asian met out-of-bed look 8D
Klote dat hij weg is =/
Better luck next time. =O
Naja, het zou toch een slachtpartij worden als we online zouden gaan *Kuch*Flora kan geen *Kuch*MS*Kuch* ^^
Mij trap je niet van mijn troon af, mijn ego is daarvoor te opgeblazen, maar valt niet te snoeren.
@Snoops
omg, wtf is dat nou weer voor asian. 0.0
Das geeneens een out of bed look meer =O
Het ziet eruit als een dooie kat uitgekotst door een andere kat vermengd met een haarbal......
@Snoops
omg, wtf is dat nou weer voor asian. 0.0
Das geeneens een out of bed look meer =O
Het ziet eruit als een dooie kat uitgekotst door een andere kat vermengd met een haarbal......
dat is gewoon nog beter dan een out-of-bed look, ik noem het de "out-of-better look", voor mensen die egt schijt hebben aan de maatschapij