gaat iedereen hier op Tekkenzone nu moeilijke woorden gebruiken?
waarom moet je trouwens een werkstuk maken over zoiets nutteloos?
Omdat ik op het Gymnasium zit, en daar hebben ze het enorm boeiende vak Kunstgeschiedenis :insert kokhalzende smiley:. Erg leuk voor een beta-student als ik...
Nee joh Dennis, ik maakte maar een geintje. Lijkt me wel een erg gaaf spel. Dat 4 player co-op geshizzle maakt me niet zo heel veel uit, gewoon als single-player lijkt ie me gaaf om te spelen.
Omdat ik op het Gymnasium zit, en daar hebben ze het enorm boeiende vak Kunstgeschiedenis :insert kokhalzende smiley:. Erg leuk voor een beta-student als ik...
Nee joh Dennis, ik maakte maar een geintje. Lijkt me wel een erg gaaf spel. Dat 4 player co-op geshizzle maakt me niet zo heel veel uit, gewoon als single-player lijkt ie me gaaf om te spelen.
dus op het Gymnasium leer je nutteloze geschiedenis shit waar je later nooit meer iets aan hebt in je leven?
Latijn is erg boeiend... Maar je hebt inderdaad helemaal niks aan oud-Grieks, kunstgeschiedenis en ook aan CKV waarin je veldslagen moet naspelen. Tenzij je daar docent in wilt worden iig.
Ik wist pas dat ik dat wilde studeren toen ik zo in de 3de zat. Ik keek (en kijk) vaak naar How It's Made op Discovery Channel... Leuk programma als je in werktuigbouwkunde geinteresseerd bent.
het lijkt mij wel leuk om gebouwen op te blazen, maar dat lijkt me eigenlijk ook wel moeilijk want als je het fout doet en het gebouw stort niet echt in zoals je het hoopte...