Tekken toernooi was geweest en het was echt zwaar heftig
Er zaten in totaal 8 mensen in mijn poule inclusief mezelf.Ik heb 5 mensen met 2-0 verslagen en 1 iemand met 2-1 verslagen.Alleen Sofiane had van mij 0-2 gewonnen.
Ik heb King 2nd verslagen met 2-0 met mijn Asuka en hij heeft weer Sofiane met 2-0 verslagen.
Het komt erop neer dat ik iedereen in mijn poule had verslagen behalve Sofiane, dus ik kwam makkelijk door =D
Jammer genoeg moest ik na de poules tegen Sana (waar ik veel mee train), en dat ik niet goed bestand ben tegen zijn Feng .Zijn Feng is de beste van NL samen met Sofiane(vele vinden hem zelfs beter dan die van Sofiane).Ik heb 0-2 verloren van hem
Hierna moest ik tegen Ricardo aka Kyoko Manji, waar ik ook weer veel tegen heb getraind.Hij heeft de beste Raven en Yoshimitsu van NL, waar ik ook dus gezellig mag tegen vechten.Het werd 1-1 met zijn Raven tegen mijn Asuka, en daarna nam hij zijn Yoshimitsu waarmee ik jammer genoeg verloor(was al te verwachten).Hij heeft met zijn Raven Jinthebest met 2-0 verslagen, dus alle respect voor Kyoko Manji.
In de finale zat Khalid en Neo Ninja, het was een lastige klus voor Khalid, want Neo nam alleen Nina en Khalid nam Devil Jin, Jin en Heihachi.Neo Ninja heeft gewonnen jammer genoeg
Khalid zou stoppen met Asuka, maar hij gaat weer met haar oppakken.Iedereen vind zijn Asuka de beste character.Over 2 weken gaan we naar België en dan gaan wij iedereen slopen(ikke niet eigenlijk =D).
Kijk maar uit Duitsers, Engelsen, Fransen en vooral Belgen.Nederland zal klaar zijn for the next battle ^__^
Team Lowlandlions
|