ff kijken hoe het met de tv'tjes gaat.
Als we genoeg monitors hebben kan ik me ps3 wel meenemen.
Gepost door Bati
Citaat:
Tell me if there's a problem with TVs or something, if there is, we can bring some with us i think.
For now, it looks like we are going to have one complete setup and 2 PS3's without any tv's yet. We would appreciate it big time if you can help us out
De situatie: Kevstar neemt één tv mee en misschien kan ik een kleine SDTV regelen (en indien ik 'm mee kan slepen in de trein). Misschien heeft de Smash Brothers community ter plekke nog tv's voor ons over, niet gegarandeerd.
Het mooiste zou zijn als we minstens 2 setups kunnen gebruiken. Kevstar is iig gemotiveerd om het voor elkaar te krijgen. Het is geen bevestiging, maar ik denk dat het wel goed komt.
If the tournament isn't postponed, it probably will start early in the afternoon to ensure time for casuals after the tournament. We'll soon make an announcement.
ik kan je wel met die tv helpen in utrecht aangezien ik in gouda opstap, mocht dat nodig zijn
maar dit nieuws geeft wel wat zekerheid naar het tournooi toe.
we hebben nog 4 dagen te gaan..
Wat is de situatie..?
Hoeveel en welke console's worden meegenomen..? En kan men dat ZEKER bevestigen..?
hoeveel tv's worden meegenomen..?? En kan men ook ZEKER bevestigen..??
Ik lees een beetje mee...en zie dat iedereen wel graag een console wil meenemen...
Niet dat het mijn ding is maar denk dat er meer vraag is naar een monitor/tv..
Nu heb ik wel een kennis van me die een breedbeeld tv tje wil afstaan voor zaterdag maar die wil er wel geld voor..
Weet niet hoe jullie daarover staan maar als dat goed emt jullie zit dan hebben jullie zeker minstens 1 tv van mijn kant uit zaterdag.
Utrecht Centraal bus 11 richting Uithof/Azu
Uitstappen halte Rijnsweerd Noord
Zaterdag is marktdag dus vanaf Utrecht CS kun je liever een winkelkaartje kopen voor 1,50
Is hele dag geldig (heen en weer)