Laatst gewijzigd door Alucard: 26 maart 2010 om 15:35.
Gepost door Malekith
Citaat:
In hoeverre is iedereen geslaagd in zijn doel nu?Ben benieuwd wat jullie allemaal nog moeten doen om uiteindelijk je doel te behalen.
Mijn doel was om met de beste spelers van EU te meten en dat is gezien mijn resultaten tijdens damagermany al gelukt.Maar ik wil nu gewoon consistent meedraaien met de top van EU.
Ander doel van mij is om NL naar een hoger niveau te tillen, zodat spelers hier beter kunnen meten met buitenlandse spelers.Helaas is dat nog niet gelukt.
Ik weet dat sommige van jullie een van de beste van NL wilt worden of gewoon goed wilt meedraaien op buitenlandse toernooien.Het verschil tussen de topspelers en rest van NL is te groot.En als het zo door gaat zal het alleen maar groter worden.Ik merk dat landen zoals UK, FR, PL, IT al verder zijn, omdat zij meer consistente spelers hebben.NL moet ook meer hebben =)
Ik train zelf meestal bij Jay/Wogus en als we tegen elkaar spelen dan passen we op elkaar aan en veranderen we van patronen in onze speelstijl.Veel spelers in NL hebben makkelijke herkenbare patronen, wat gewoon niet werkt.Niet alleen patronen maar ook beperkte basics en mindgames.Spelers die ook regelmatig bij Jay komen zijn Sofiane, Alucard, Kyoko Manji, Hamid, Max etc..
Check Tekken psychologie https://www.tekkenzone.net/forum/showthread.php?t=1979
Mss ook tijd dat we meer serieuze sessies moeten doen? =)
check https://www.tekkenzone.net/forum/showthread.php?t=1899
Dus ben benieuwd wat jullie al hebben bereikt tov van je doel en wat je moet doen om het te bereiken.
Nou chin ik zal daar wel antw op geven.
hoe ver ik al met mijn doel ben.
uhm ik ben aardig op weg naar mijn doel maar ben er nog lang niet..
Ik heb soort van nieuwe doel(en) gesteld met tekken.
Wil graag patroonloos kunnen spele.
Dus mijn patronen nie overduidelijk laten blijken.
dat ik iedere match weer vol nieuwe gedachtes speel..
en wil egt aan mijn charkennis gaan werken.
Ook veel beter punishe..
en natuurlijk wat consistenter worde op toernooien.
bv als belgen na nl kome of in buitenland tog steun an nl kunne geven..
Ik wil me uiteindelijk ook kunnen meten met de andere eu toppers.
Uhm ik wil samen op een ander level komen met de nl spelers.
Dus zal daar hard voor moeten traine.
Maar ben nog steeds zo gemotiveerd om beter te worden..
Ik zie het zeker wel zitten.
Dus zal alles ervoor gaan doen om mijn doel te bereiken!!
Had gister een goed gesprek met jou daarover.
hoop dat ik beetje een beeld heb kunnen geven van mijn ambitie
Keep it up!! NL
|