Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk, chips, voedsel, plakband, kussen, mobiel, in plastic verpakte vliegtuigcrackertjes, MGS games, een zakje vol Zimbabwaanse dollars, COLA!!, paspoort, een hamer, mijn Ipod, The Cool, lijm, kutgrappen, mijn zwemkleding, m'n MGS official strategy guides, lara croft, MGS games, tekken natuurlijk, chocoladerepen, stroopwafels, laptop, schrift, een emmer, shampoo
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk, chips, voedsel, plakband, kussen, mobiel, in plastic verpakte vliegtuigcrackertjes, MGS games, een zakje vol Zimbabwaanse dollars, COLA!!, paspoort, een hamer, mijn Ipod, The Cool, lijm, kutgrappen, mijn zwemkleding, m'n MGS official strategy guides, lara croft, MGS games, tekken natuurlijk, chocoladerepen, stroopwafels, laptop, schrift, een emmer, shampoo, kauwgom
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk, chips, voedsel, plakband, kussen, mobiel, in plastic verpakte vliegtuigcrackertjes, MGS games, een zakje vol Zimbabwaanse dollars, COLA!!, paspoort, een hamer, mijn Ipod, The Cool, lijm, kutgrappen, mijn zwemkleding, m'n MGS official strategy guides, lara croft, MGS games, tekken natuurlijk, chocoladerepen, stroopwafels, laptop, schrift, een emmer, shampoo, kauwgom, water
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk, chips, voedsel, plakband, kussen, mobiel, in plastic verpakte vliegtuigcrackertjes, MGS games, een zakje vol Zimbabwaanse dollars, COLA!!, paspoort, een hamer, mijn Ipod, The Cool, lijm, kutgrappen, mijn zwemkleding, m'n MGS official strategy guides, lara croft, MGS games, tekken natuurlijk, chocoladerepen, stroopwafels, laptop, schrift, een emmer, shampoo, kauwgom, water, m'n hoed
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk, chips, voedsel, plakband, kussen, mobiel, in plastic verpakte vliegtuigcrackertjes, MGS games, een zakje vol Zimbabwaanse dollars, COLA!!, paspoort, een hamer, mijn Ipod, The Cool, lijm, kutgrappen, mijn zwemkleding, m'n MGS official strategy guides, lara croft, MGS games, tekken natuurlijk, chocoladerepen, stroopwafels, laptop, schrift, een emmer, shampoo, kauwgom, water, m'n hoed, zonnebril
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk, chips, voedsel, plakband, kussen, mobiel, in plastic verpakte vliegtuigcrackertjes, MGS games, een zakje vol Zimbabwaanse dollars, COLA!!, paspoort, een hamer, mijn Ipod, The Cool, lijm, kutgrappen, mijn zwemkleding, m'n MGS official strategy guides, lara croft, MGS games, tekken natuurlijk, chocoladerepen, stroopwafels, laptop, schrift, een emmer, shampoo, kauwgom, water, m'n hoed, zonnebril, T-shirt
ik zie d'r helemaal anders uit dan normaal als ik een hoed en een zonnebril draag
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk, chips, voedsel, plakband, kussen, mobiel, in plastic verpakte vliegtuigcrackertjes, MGS games, een zakje vol Zimbabwaanse dollars, COLA!!, paspoort, een hamer, mijn Ipod, The Cool, lijm, kutgrappen, mijn zwemkleding, m'n MGS official strategy guides, lara croft, MGS games, tekken natuurlijk, chocoladerepen, stroopwafels, laptop, schrift, een emmer, shampoo, kauwgom, water, m'n hoed, zonnebril, T-shirt, itunes
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk, chips, voedsel, plakband, kussen, mobiel, in plastic verpakte vliegtuigcrackertjes, MGS games, een zakje vol Zimbabwaanse dollars, COLA!!, paspoort, een hamer, mijn Ipod, The Cool, lijm, kutgrappen, mijn zwemkleding, m'n MGS official strategy guides, lara croft, MGS games, tekken natuurlijk, chocoladerepen, stroopwafels, laptop, schrift, een emmer, shampoo, kauwgom, water, m'n hoed, zonnebril, T-shirt, itunes, m'n "Pink Panter"
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk, chips, voedsel, plakband, kussen, mobiel, in plastic verpakte vliegtuigcrackertjes, MGS games, een zakje vol Zimbabwaanse dollars, COLA!!, paspoort, een hamer, mijn Ipod, The Cool, lijm, kutgrappen, mijn zwemkleding, m'n MGS official strategy guides, lara croft, MGS games, tekken natuurlijk, chocoladerepen, stroopwafels, laptop, schrift, een emmer, shampoo, kauwgom, water, m'n hoed, zonnebril, T-shirt, itunes, m'n "Pink Panter", mn dvd's
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk, chips, voedsel, plakband, kussen, mobiel, in plastic verpakte vliegtuigcrackertjes, MGS games, een zakje vol Zimbabwaanse dollars, COLA!!, paspoort, een hamer, mijn Ipod, The Cool, lijm, kutgrappen, mijn zwemkleding, m'n MGS official strategy guides, lara croft, MGS games, tekken natuurlijk, chocoladerepen, stroopwafels, laptop, schrift, een emmer, shampoo, kauwgom, water, m'n hoed, zonnebril, T-shirt, itunes, m'n "Pink Panter", mn dvd's, m'n "Disney" videos
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk, chips, voedsel, plakband, kussen, mobiel, in plastic verpakte vliegtuigcrackertjes, MGS games, een zakje vol Zimbabwaanse dollars, COLA!!, paspoort, een hamer, mijn Ipod, The Cool, lijm, kutgrappen, mijn zwemkleding, m'n MGS official strategy guides, lara croft, MGS games, tekken natuurlijk, chocoladerepen, stroopwafels, laptop, schrift, een emmer, shampoo, kauwgom, water, m'n hoed, zonnebril, T-shirt, itunes, m'n "Pink Panter", mn dvd's, m'n "Disney" videos, zonnebrand
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk, chips, voedsel, plakband, kussen, mobiel, in plastic verpakte vliegtuigcrackertjes, MGS games, een zakje vol Zimbabwaanse dollars, COLA!!, paspoort, een hamer, mijn Ipod, The Cool, lijm, kutgrappen, mijn zwemkleding, m'n MGS official strategy guides, lara croft, MGS games, tekken natuurlijk, chocoladerepen, stroopwafels, laptop, schrift, een emmer, shampoo, kauwgom, water, m'n hoed, zonnebril, T-shirt, itunes, m'n "Pink Panter", mn dvd's, m'n "Disney" videos, zonnebrand, gsm
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk, chips, voedsel, plakband, kussen, mobiel, in plastic verpakte vliegtuigcrackertjes, MGS games, een zakje vol Zimbabwaanse dollars, COLA!!, paspoort, een hamer, mijn Ipod, The Cool, lijm, kutgrappen, mijn zwemkleding, m'n MGS official strategy guides, lara croft, MGS games, tekken natuurlijk, chocoladerepen, stroopwafels, laptop, schrift, een emmer, shampoo, kauwgom, water, m'n hoed, zonnebril, T-shirt, itunes, m'n "Pink Panter", mn dvd's, m'n "Disney" videos, zonnebrand, gsm, muziek boxen
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk, chips, voedsel, plakband, kussen, mobiel, in plastic verpakte vliegtuigcrackertjes, MGS games, een zakje vol Zimbabwaanse dollars, COLA!!, paspoort, een hamer, mijn Ipod, The Cool, lijm, kutgrappen, mijn zwemkleding, m'n MGS official strategy guides, lara croft, MGS games, tekken natuurlijk, chocoladerepen, stroopwafels, laptop, schrift, een emmer, shampoo, kauwgom, water, m'n hoed, zonnebril, T-shirt, itunes, m'n "Pink Panter", mn dvd's, m'n "Disney" videos, zonnebrand, gsm, muziek boxen, een zaklamp
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk, chips, voedsel, plakband, kussen, mobiel, in plastic verpakte vliegtuigcrackertjes, MGS games, een zakje vol Zimbabwaanse dollars, COLA!!, paspoort, een hamer, mijn Ipod, The Cool, lijm, kutgrappen, mijn zwemkleding, m'n MGS official strategy guides, lara croft, MGS games, tekken natuurlijk, chocoladerepen, stroopwafels, laptop, schrift, een emmer, shampoo, kauwgom, water, m'n hoed, zonnebril, T-shirt, itunes, m'n "Pink Panter", mn dvd's, m'n "Disney" videos, zonnebrand, gsm, muziek boxen, een zaklamp, fotocamera
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk, chips, voedsel, plakband, kussen, mobiel, in plastic verpakte vliegtuigcrackertjes, MGS games, een zakje vol Zimbabwaanse dollars, COLA!!, paspoort, een hamer, mijn Ipod, The Cool, lijm, kutgrappen, mijn zwemkleding, m'n MGS official strategy guides, lara croft, MGS games, tekken natuurlijk, chocoladerepen, stroopwafels, laptop, schrift, een emmer, shampoo, kauwgom, water, m'n hoed, zonnebril, T-shirt, itunes, m'n "Pink Panter", mn dvd's, m'n "Disney" videos, zonnebrand, gsm, muziek boxen, een zaklamp, fotocamera, rekenmachientje
jij zegt steeds de dingen die ik in m'n gedachten heb
zoals dat water, dat wou ik ook zeggen en die fotocamera ook
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk, chips, voedsel, plakband, kussen, mobiel, in plastic verpakte vliegtuigcrackertjes, MGS games, een zakje vol Zimbabwaanse dollars, COLA!!, paspoort, een hamer, mijn Ipod, The Cool, lijm, kutgrappen, mijn zwemkleding, m'n MGS official strategy guides, lara croft, MGS games, tekken natuurlijk, chocoladerepen, stroopwafels, laptop, schrift, een emmer, shampoo, kauwgom, water, m'n hoed, zonnebril, T-shirt, itunes, m'n "Pink Panter", mn dvd's, m'n "Disney" videos, zonnebrand, gsm, muziek boxen, een zaklamp, fotocamera, rekenmachientje, agenda
Ik ga op vakantie en neem mee: Eurobiljetten, PSP, Kotszakjes, condooms, gordijnen, aansteker, illegaal vuurwerk, legaal vuurwerk, de h-toets van mijn toetsenbord, BIER heel veel bier, een luchtmonster, een half koekje, mijn chopsticks, kleding, het nieuwe album van Black Milk, chips, voedsel, plakband, kussen, mobiel, in plastic verpakte vliegtuigcrackertjes, MGS games, een zakje vol Zimbabwaanse dollars, COLA!!, paspoort, een hamer, mijn Ipod, The Cool, lijm, kutgrappen, mijn zwemkleding, m'n MGS official strategy guides, lara croft, MGS games, tekken natuurlijk, chocoladerepen, stroopwafels, laptop, schrift, een emmer, shampoo, kauwgom, water, m'n hoed, zonnebril, T-shirt, itunes, m'n "Pink Panter", mn dvd's, m'n "Disney" videos, zonnebrand, gsm, muziek boxen, een zaklamp, fotocamera, rekenmachientje, agenda, stift, id