Gepost door Foestert
Citaat:
Welke match-ups zijn jullie benieuwd naar?
Persoonlijk zou ik Wogus (Steve) - Abdul (Bryan) willen zien. Al ben ik ervan overtuigd dat Jay 't gaat winnen.
Finale zal tussen JTB en Khalid zijn. Tenzij ik echt ergens iets heb gemist. En laat 't dan niet weer een Belg zijn (ze vertegenwoordigen met slechts 3 en eindigen altijd wel in de top 5).
Abdul is gestopt met Bryan, zijn mains zijn nu Lee en Law
JTB heeft een kans om in de finale te komen, maar goed vind ik hem eigenlijk niet meer(vroeger, maar toen vond ik iedereen goed).Hij speelt in mijn ogen unsafe en throwt te veel, wat in het praktijk bij hem goed werkt xD.In Frankrijk was hij verslagen door een law speler uit Portugal, terwijl ik die Law speler 3-0 gaf.
Ik heb laatst in Frankrijk tegen Neo Ninja gespeeld, zijn Bryan en Steve tegen mijn Paul en het werd 5-1 voor mij.Alleen zijn Nina kan een kans maken.
Ik heb Khalid gisteren gesproken en hij gaat waarschijnlijk niet komen, al ga ik van uit van wel xD.1 ding weet ik zeker, de Belgen gaan zonder prijs naar huis.Haroon maakt met zijn (drukzetten) Beak alleen België af
Ik vertrouw op een paar NL spelers die hun heel lastig gaan maken.
Tijd voor mij om een keer eerste te worden in NL
2 toernooien terug was ik 3e geworden, laatste toernooi 2e geworden en het aankomende toernooi 1e?Nah, ik ga altijd vanuit dat ik niet ver kom
Eigenlijk gok ik dit keer op Jay, als hij net als op de laatste meeting zo op het toernooi zou spelen, dan komt hij zeker in de top 3.
We'll see
PS.alleen Dannie Lennox mag van mij wel winnen