@Alucard Ik heb begin van de middag met Zap Games gesproken, en het geld staat er nog niet bij. Het kan dus zijn dat het onderweg is. Zou je het voor de zekerheid kunnen controleren? Bij Zap wordt het dagelijks in de gaten gehouden om te zien wat er binnen is gekomen.
Zodra het bekend is, zetten we je op de lijst!
---------- Dubbelpost samengevoegd ----------
De lijst is weer geupdatet! Ook heb ik enige informatie toegevoegd: Of de betaling bij Zap Games bekend is. Mocht het niet kloppen, laat het dan even weten aan Zap Games of aan mij.
@Alucard Ik heb begin van de middag met Zap Games gesproken, en het geld staat er nog niet bij. Het kan dus zijn dat het onderweg is. Zou je het voor de zekerheid kunnen controleren? Bij Zap wordt het dagelijks in de gaten gehouden om te zien wat er binnen is gekomen.
Zodra het bekend is, zetten we je op de lijst!
---------- Dubbelpost samengevoegd ----------
De lijst is weer geupdatet! Ook heb ik enige informatie toegevoegd: Of de betaling bij Zap Games bekend is. Mocht het niet kloppen, laat het dan even weten aan Zap Games of aan mij.
Nog plek voor 10 man!
hmm vaag open net mijn internetbankieren en zie tog dat ik 13 april 5 euro naar kevin lee purmerend heb overgemaakt rek nr 587009241 hoop dat het gauw binnen is want heb wel gedan weetje..
Ahaaaaaa naar mij! Ik snap hem hèhè dacht even dat je het direct had overgemaakt. Maar je had natuurlijk dat je het via mij deed. Ik ben morgen on Zap, en dan maak ik het in orde!
ahaa jaa ik had het naar jou overgemaakt
vandaar dat zap games niks heeft ontvangen..:O
ait tnx zie wel zodra er betaald achter mijn naam staat dan is het in orde..
Als er niet teveel inschrijvingen zijn, in ieder geval. Anders pis je net naast de pot, bij niet vooruit betalen! Maar als dit staat te gebeuren, msg ik je wel even. Keep sharp!
Als er niet teveel inschrijvingen zijn, in ieder geval. Anders pis je net naast de pot, bij niet vooruit betalen! Maar als dit staat te gebeuren, msg ik je wel even. Keep sharp!
Ik vermaak me zowieso wel >=D, maar ga er maar vanuit 10-20% uitval te hebben dus t komt wel goed. (Y)
Dat voorkom je dus met vooruit betalen, slimme zet. En als ze dan alsnog niet komen maakt het niet uit voor de prijzenpot, want het geld is binnen.
Exact. Allemaal voordelen:
1. 98% zekerheid over het aantal deelnemes (overmacht happens everywhere)
2. 100% zekerheid over de prijzen die je kan halen voor de deelnemers
3. Meer info = betere voorbereiding
4. Leuker toernooi!
Laatst gewijzigd door KPLee: 27 april 2010 om 14:59. Reden: Bekendmaking 1e prijs, laatste inschrijvingsdag
Update van de lijst! 29 inschrijvingen, waarvan 10 (nog) niet betaald. We naderen de magische 32! Nog niet ingeschreven / betaald? Verzeker je deelname, en regel het alsnog! PM mij voor meer info.
EDIT: Nog een aantal updates over het algehele toernooi. De prijzen zijn binnen, en het zijn geen kadobonnen.
1e prijs: Limited Edition Tekken 6 FightStick van HORI! Mocht je nog met controller spelen, en de overstap naar een stick wordt tegengehouden door de prijs, is dit je kans. Deze stick werkt draadloos, en je kan dus rustig ontspannen vanaf de bank Tekken 6 spelen.
2e en 3e prijs: Deze zijn inmiddels binnen, maar zullen (om de spanning erin te houden) pas op 2 Mei zelf bekend gemaakt worden.
Daarnaast wou ik iedereen erop attenderen dat morgen (Woensdag 28-04) t/m 14:00 de laatste dag is waarop je je nog kan inschrijven! Vanaf deze middag wordt namelijk de poule indeling opgesteld, en dan wordt er gekeken naar het totale deelnemersveld. Ook is het belangrijk om te weten dat mocht je nog niet hebben betaald, het vanaf dit moment zomaar zou kunnen dat je niet meer mee kan doen vanwege een oneven aantal in de poules. Hiervan wordt je uiteraard wel van tevoren op de hoogte gesteld.
Als de poule definitief is, dan post ik dit zo snel mogelijk in dit topic.
As promised; hier een toelichting van het poule-systeem!
- Poules: Er wordt in 2 rondes van 4 en 3 poules gespeeld, dit ivm een nog kleine onzekerheidsfactor van een aantal deelnemers. Een poule bestaat uit 4-5 man. Je speelt 2x tegen iedereen uit je poule. nr. 1 en 2 gaan door naar knock-out fase; 14-16 man. Op 2 Mei zelf trekken alle deelnemers bij aankomst een lootje; adhv hiervan wordt er bepaald waar en wanneer je speelt.
hey maxi gefeliciteerd met je tweede plek!!
Ik keek al twee weken uit naar deze gezalfde tournooi, maar ja shit happens!! voel me nog steeds kut en ziek...