Gepost door Blackdragon
Citaat:
Ten eerste vond ikzelf de speelvelden door de walls niet goed uit de verf komen en te klein. Grafisch was het niks mee dan een hele kleine update en de gameplay vond ik niet zo goed aanvoelen als die andere Tekken's. Bovendien vond ik er te weining vernieuwingen inzitten, waardoor het bij mij meer als een update uitkwam dan een echte vervolg.
Building en Statue waren zeker te klein.. helemaal als je bedenkt dat je hier oneindige juggles kon uitvoeren.
Grafisch vond ik 't juist heel fijn, toevegeven (Tekken5) haalt alles uit de PS2, waardoor replay-functie niet meer aan de orde iz.
Gameplay was zeker niet goed, maar gelukkig kon je daar niet met 1 of 2 juggles een match winnen. Enkel door broken-heid van het spelletje.. hetgeen Tekken6 ook weer gaat hebben (zo naar 't schijnt).
Update? Volledige nieuwe gameplay, speelvelden met muren, wegdraaien van muren, twee nieuwe chars.. In Tekken5 zijn ze gewoon weer back to basic gegaan, zoals Tekken3.. maar dan met makkelijke juggles.
Uh.. hoe verklaar je 't feit dat twee spellen op 60Hz draaien, niet even snel zouden zijn? 60 naar 50Hz overstappen iz een dramatisch verschil (zeker met JF-juggle enders). Maar afgezien dat gaan beide spellen net zo langzaam/snel.
Iemand die gaat beweren dat Soul Calibur sneller iz dan Tekken mag gerust eens naar frame-data gaan kijken. In SC was een jab 10 frames, Tekken barst van de 8 frame-jabbers!! ZELFS KUMA HEEFT EEN 8 FRAME JAB!!
|