Zo ik ben weer ontwaakt van mijn eeuwig durende slaap.
Oke, event was leuk, nog nooit naar London geweest en toen we er waren ook nog steeds niet veel van gezien
.
Toernooi was slecht georganiseerd, tijden liepen continue uit en alle toernooien waren single elimination. 5 man in 1 poule, beste 2 gingen door.
Ik begon in mijn poule tegen een italiaanse Julia speler en koos om met Feng te beginnen. Dat was duidelijk de verkeerde keuze, want ik werd vrij snel naar 1-0 nadeel gebracht. Toen besloot ik om maar even keihard er tegen aan te gaan, nam Bryan en het was vrij snel 2-1 voor mij. 1ste match gewonnen dus.
2e match was tegen the Chef, die ik al vrij lang ken en een old school Bryan speler. Van wat ik van te voren had gezien, dacht ik dat ik hem wel moest hebben. de Matches waren vrij intens, ik won de 1ste match, maar verloor uiteindelijk met 2-1 doordat ik een paar bizarre dingen raak gingen (een situatie waar b+4, jet upper sideways tegen de wall hoort te raken, kreeg ik een full wall splat op mijn dak instead
) en een paar misgeplaatste moves waardoor ik een whiff punish op mijn ass kreeg. 2e match verloren dus wat mij op 1 win en 1 loss bracht.
Nu had ik zoiets van; ah oke 1 match verliezen kan wel, even hard aan de bak nu dan wordt je 2e van je poule.
Met die mindset won ik de rest van mijn matches met gemak, en was het afwachten tot alle matches in mijn poule gespeeld waren. Laatste match was tussen the Chef en die italiaanse julia speler. Ik dacht dus die pakt the Chef ook wel gezien ik die julia speler ook had verslagen. Tot mijn verbazing verloor the Chef van die julia speler en belandden we in een 3-way tie voor zowel 1ste als 2e plek.
Na een hoop gezeik over hoe we de matches uit zouden moeten spelen ging ik opnieuw tegen the Chef, maar dit keer met een geirriteerde mind. Ik verloor uiteindelijk vrij snel en moest ik meteen tegen die Julia met een nog minder geconcentreerde mind, was te pissed en verloor die uiteindelijk ook waardoor ik uitgeschakeld werd. Vervolgens moet Chef tegen Julia voor 1ste plek spelen en won the Chef toen opeens wel
.
Ik ben hier wel wijzer van geworden, je mag gewoon geen 1 match in je poule verliezen in een toernooi om zeker te zijn dat je doorgaat.
Voor de rest een paar casuals maar kunnen spelen, omdat er weinig setups waren en de betere spelers vaak alles in beslag namen.
De dag van de finales ben ik naar Harada toegestapt om een handtekening te vragen, er staat nu een leuk bryan hoofdje met signature op mijn stick
Al met al was het wel een leuke ervaring en ik ben uiterst trots op Jay en Chin voor hun uitstekende prestaties. Tevens op Max die voor zijn 1ste internationale toernooi top 16 heeft weten te behalen.
Het motiveert mij ook meteen meer om beter te worden.
Greetz,
Sofiane
gomu gomu no.....jet upper!