gast whatever
ik hou er niet van als mensen iets beweren terwijl de wereld groter is dan ze werkelijk denken dat het is
ik wil hiermee zeggen dat jij niet weet hoe de huidige tekken scene ervoor staat. je weet niet hoe tekken gespeeld wordt en je hebt een zeer beperkte kennis en vaardigheid met tekken.
ook al beweerd dannie lennox dat je armor king onder controle hebt, voor mij heeft dat geen waarde. tenzij je je stadje niet uitkomt en laat zien wat je in je mars hebt zul je van mij en alle andere spelers weinig respect krijgen. dat tekken op een laag pitje staat bij je heeft hier niks mee te maken. post dan uberhaupt niet hier want dit is een TEKKENFREAK site hoe je het ook bekijkt. als je casual discussies wilt post dan op de gamekings forum ofzo
ik zal je zeggen dat ik het beu ben met al die types die een ego hebben van hier tot tokyo (Ja werkelijk hier) vandaar mijn irritatie. je bent niet de eerste en vast ook niet de laatste. maar mocht je ooit tegen 1 van ons spelen dan zing je wel lager dan je laatste toontje hier.
wat jij niet weet wat niet deert denk je vast, maar kijk verder dan je neus lang is. sinds 96 in de hal gespeeld wat probeer je daarmee te bewijzen? dat je verstand hebt van tekken? als jij niet naar 1 meeting bent geweest dan weet je minder dan elke forum warrior die beweert dat ie beter is dan een casual persoon. ja ik weet deze combo en deze setup en ik win van iedereen op mijn werk etc. BOEIEN!
ik zal je dit zeggen. ik ben een newbie in de ogen van de topspelers die ik ken. wat ben jij dan? een UBERNOOB. dus je hebt helemaal geen recht van zeggen.
Natuurlijk wordt niet elke throw gebroken in elke match, en dat bewijst jouw punt dat throws wat zijn? Dat throws niet te breken zijn op reactie? Als er in 1 match alle throws gebroken worden wat wilt dat zeggen dan. Als 1 speler 99 throws breekt van de 100 wat zegt dat dan. Er zijn spelers die NIET gethrowed kunnen worden, er zijn spelers die 5 frame escape throws op reactie breken. Daar heb jij vast niet van gehoord maar in deze wereld leven heel veel supermannen. Dat er AF EN TOE 1 throw raak gaat wil niet zeggen dat throws een legitiem tactiek is tegen ze, zeker niet als de 99 andere throws wel gebroken worden.
Maar goed, je hebt vast nooit van een speler gehoord genaamd Leedy hij brak namelijk in zijn PIEK alle throws inclusief sidethrows op reactie. Leuk dat je niks weet maar wel alles beweert. Er is een reden waarom Namco in Tekken 5 DR de prioriteit van throws heeft verbeterd. Niet om de game scrub friendly te maken, maar simpel weg omdat er figuren bij zaten die throws nutteloos maakten. Waardoor namco dus geneigd was om throws beter te maken. (het ontstaan van counterthrows) Speelstijlen zijn aangepast. Maar natuurlijk je speelt sinds 96 in de hal. Ja toen had je tekkens waar throws niet gebroken werden door het zien van de handen. Maar we leven nu in 2008. Wake up call here
Laters
|