Heb er nog 1 erbij.... Nickname is Nardo. Is er tevens mogelijk om 9 juli aan de deur de kosten voor deelname te betalen of moet dit echt via the patronaat online??
---------- Dubbelpost samengevoegd ----------
Heeft iemand een idee hoe ik via Ideal kan betalen?
We zijn nog bezig met het regelen van ideal betaling voor Nederlanders, je zou het geld voor nu kunnen overmaken onder vermelding van je nickname. 23 euro overmaken naar rekeningnr NL26BUNQ 2290 0038 24 t.n.v Tattakai Holland. Vergeet niet je nickname erbij te zetten. Cheers
We zijn nog bezig met het regelen van ideal betaling voor Nederlanders, je zou het geld voor nu kunnen overmaken onder vermelding van je nickname. 23 euro overmaken naar rekeningnr NL26BUNQ 2290 0038 24 t.n.v Tattakai Holland. Vergeet niet je nickname erbij te zetten. Cheers
en hoe weet ik dat het goed komt en de tickets? worden die opgestuurd of is het op dezelfde dag aan de balie verkrijgbaar?? ik betaal btw voor 2 tickets
( Kneel_for_yoshi en Nardo ) kan ik dan 46 euro overmaken onder vermedling van deze 2 nicknames? thnx alvast voor je inzet/help
Yes dat kan. Je komt op een VIP-lijst met echte naam van de rekening nr. Graag de echte naam van je maat ook in de description zetten, en uiteraard de twee nick namen. Tot de 9de!
Yes dat kan. Je komt op een VIP-lijst met echte naam van de rekening nr. Graag de echte naam van je maat ook in de description zetten, en uiteraard de twee nick namen. Tot de 9de!
betaling is gelukt.... alleen de echte naam van mijn maat niet. zijn echte naam is Benardo Gomes. heb 46 euro overgemaakt. Mijn echte naam komt wel goed met mijn ID
Er moeten Pools worden gemaakt en productie worden opgezet. Wachten tot het laatste moment is dan een beetje onhandig. We hebben geen deadline vastgesteld maar een maximum. Je zou bij te lang wachten dus wellicht niet mee kunnen doen.
Er moeten Pools worden gemaakt en productie worden opgezet. Wachten tot het laatste moment is dan een beetje onhandig. We hebben geen deadline vastgesteld maar een maximum. Je zou bij te lang wachten dus wellicht niet mee kunnen doen.
en inschrijven doe je gewoon op de smash.gg link in OP, toch?
Yes, dat klopt. Maar vanaf later vandaag (eind van de dag)kan het ook via deze link http://www.ticketmaster.nl/event/190...d=nl_patronaat. Kan dan via ideal gekocht worden. Of je kan even naar een sigarenwinkel om de hoek lopen.
Schrijf mij alstublieft ook in. Het mag onder de naam 'Kurumi'
Hoe werkt het betalen voor de ticket? De links die hier een aantal keren zijn gepost is een beetje verwarrend.
Schrijf mij alstublieft ook in. Het mag onder de naam 'Kurumi'
Hoe werkt het betalen voor de ticket? De links die hier een aantal keren zijn gepost is een beetje verwarrend.