Yo, ik ben op werk en dacht ik reageer even. Heb namelijk een probleem. 22ste kan ik er niet bij zijn en Eugene kan niet met de auto. Dus als je de tv's wilt ben ik bang dat je zal moeten komen ophalen.
Over het huren:
De tv's hebben we altijd al verhuurd als het toernooi dat er werd georganiseerd niet een van ons was. Wat eerder gebeurde, wanneer er geen huur werd betaald, was het zo dat het toernooi een samenwerking was tussen ons en een andere partij. Overigens verhuren we de tv's voor 12,50 per toernooidag en zijn we niet heel streng met het uitlenen en terugbrengen van de schermen. Als het toernooi bijvoorbeeld zaterdag is dan kan je ze eerder komen halen (bijv. woensdag en ze maandag terugbrengen). Ook vragen we geen borg, omdat we ervan uitgaan dat de tv's op de juiste manier worden behandeld en intact terugkomen bij ons. Dit is voor ons natuurlijk ook een risico, want er kan altijd wat misgaan, maar we hebben er vertrouwen in dat als er een tv niet intact terugkomt, dat de organisator die de tv's heeft gehuurd het aankoopbedrag vergoed.
De reden dat we ze verhuren is simpel. We hebben geld geïnvesteerd in de tv's om toernooien te organiseren. Zakelijk gezien is het zo dat ieder ander die een toernooi organiseert een concurrent is en we dus eigenlijk de tv's helemaal niet zouden moeten verhuren. Helaas is Nederland heel klein en het aantal actieve toernooispelers bij elkaar als het om fightinggames gaat niet meer dan 300. Daarom dat we elk initiatief voor een toernooi waarderen en aanmoedigen, maar feit blijft wel dat wij er veel geld in hebben gestoken en natuurlijk ook verder willen groeien. Ik hoop dat dit te begrijpen is.
|