CH b,f+2~5, d/b+2, 1, u/f+1+2,1~5, TA, b+2,1,2, W, b,b+2+3 (104 dmg)
Na de launcher(CH b,f+2~5) moet je onder de tegenstander doorlopen zodat je aan de andere kant staat.
1ste combo: Ik laat 2 opties zien voor de wall carry, de 2de doet de meeste damage (107 DMG)
2de combo: De 2de f+3+4 gaat enkel als je na de eerste heel even forward blijft inhouden (108DMG)
3de combo: Eerste hit is een counterhit (147 DMG)
Kunimitsu & Paul (Tommystar)
Paul & Kunimitsu (Tommystar)
Lars & Lee (Tommystar)
Lee & Lars (JustSirDanN)
Leo & Xiaoyu (Tommystar)
Xiaoyu & Leo (Tommystar)
Marshall Law & Paul (boom-xl)
Paul & Marshall Law (boom-xl)
Paul & Wang (Demonitzu)
Wang & Paul (Demonitzu)
Roger & Yoshimitsu (Demonitzu)
Yoshimitsu & Roger (Demonitzu)
----------
Alle ingezonden combo's in de video verwerken wordt overkill. Zoals eerder gezegd, duo's die met beide characters een combo hebben zullen in de video verwerkt worden.
Ervanuitgaand dat alle bovenstaande duo's combo's hebben die aan de voorwaarden voldoen (vooral m.b.t. eerste hit launcher of eerste hit stun met tweede hit launcher) zou ik zeggen dat 20 duo's met 40 combo's een mooi getal is als maximum, mocht iemand nog aanvullingen hebben (bij voorbaat zonder Bob/Jin/Jun/Paul/Kuni). De video zou met 40 combo's 8,5 minuten lang moeten gaan worden.
CH b,f+2~5, d/b+2, 1, u/f+1+2,1~5, TA, b+2,1,2, W, b,b+2+3 (104 dmg)
Na de launcher(CH b,f+2~5) moet je onder de tegenstander doorlopen zodat je aan de andere kant staat.
Bij mijn laatst nieuwe combo van paul/kuni, moet u/f+3,4 ff+3,4 zijn... Behalve als het zo ook lukt natuurlijk? Waar streeft deze challenge het meeste naar eigenlijk? Creativiteit of damage? Want ik zou een paar van m'n combo's kunnen verbeteren op vlak van damage. Ik kan altijd nog character doen of combo's aanpassen (of filmen), just ask! Ben benieuwd naar de video
Ik heb die laatste Paul/Kuni combo nog niet getest, waarschijnlijk klopt de notatie niet helemaal nog ^^"
Wat mij zelf het meest aanspreekt van deze combo uitdaging (in tegenstelling tot normale combovideo's die zeer situationeel zijn) is dat veel van deze combo's in een echte match in de begin van een ronde te gebruiken zijn, dat maakt het wat geloofwaardiger dan de gemiddelde combovideo. Een focus op damage of creativiteit is een ieder z'n keus. Ik heb bij mijn combo's altijd wel gekeken naar een optie om een unblockable (zoals met de Ogre's) of iets vergelijkbaars erin te verwerken, maar uiteindelijk toch meer op damage gericht.
Gepost door boom-xl
Citaat:
Ik zou nog wel een combo kunnen doen met Ganryu als tweede character, maar dan zal ik dus een andere partner moeten gaan kiezen ?
Nah, doe het maar met Bob Geen ramp als we meer dan 40 combo's erin zetten
Gepost door Jin-Jun *PoweR*
Citaat:
Zou ook voor de gein deze op het laatst erbij kunnen zetten en dan met hun special outro als einde van de video
Ik heb misschien ook nog een combo van circa 160 damage door een bug in Practice Mode, maar hij lukt steeds niet als ik de recorder aanzet Weet nog niet of ik 'm in deze compilatie wil zetten als bonus of dat ik 'm later in een aparte video zet.
Hier is de langverwachte video van de Bountiful Sea Challenge! Uiteindelijk is niet elke combo erin gekomen vanwege typo's in notaties, sommige combo's die niet connecten op dezelfde character als tegenstander en sommige combo's die gewoon niet wouden lukken lol.
Hier is de langverwachte video van de Bountiful Sea Challenge! Uiteindelijk is niet elke combo erin gekomen vanwege typo's in notaties, sommige combo's die niet connecten op dezelfde character als tegenstander en sommige combo's die gewoon niet wouden lukken lol.