Nickname(s): Calamity Valentine, Blazin' Angel, xTainted-Dollx Leeftijd: 16 Locatie/omstreek: Amsterdam, Noord-Holland, Nederland Welke Tekken's in bezit: Tekken 1, Tekken 2, Tekken 3(&3 Online..telt dat ook?), Tekken Tag, Tekken 4, Tekken 5(PS2 & DR PSP). Hoeveel jaren speelervaring: 1 Meest gebruikte characters: Xiaoyu, Lili & Anna. Meest gehaatte characters: Nina, Steve, Marduk & Brian. Speelt tegen andere mensen: Vaak tegen Fr00tyfresh, SunnYBoY, Akua_Kazama en AndyBax(?). Mening over eigen Tekken-kunsten: Ehm.. niet zo heel goed ^^ Veel ge-whiff en gebruik vaak dezelfde juggle.
Terugkeer van het verwelkomingsonderwerp. Nieuw op TekkenZone? Stel jezelf hier voor. Maar ook als je al enige tijd lid bent, mag je gebruik maken van dit onderwerp. Als je je gegevens wilt updaten, mag je ook gewoon een nieuwe post maken. Je hoeft trouwens niet perse de vragen over te nemen, je mag er ook jouw eigen draai aan geven!
Gebruik voor slow chat wel profielreacties om dit onderwerp een beetje op orde te houden
Nickname(s): Flora, Flo, Fool (niet op zn Engels AUB xD), Flora en Fauna, Floor Leeftijd: 14 Locatie/omstreek: Nederhorst den Berg, t Gooi, Noord-Holland Welke Tekken's in bezit: Tekken 4, 5, DR en !BR! Hoeveel jaren speelervaring: Bijna een jaar Meest gebruikte characters: Lili en Zafina! Meest gehaatte characters: Leo, Baek (sorry Marijn xD), Anna en ALISA! Speelt tegen andere mensen: Alleen op toernooien: V-Four, Marijn, Demonitzu en eig wel wat meer nog x) Mening over eigen Tekken-kunsten: Tsja,,, niet vloeiend, ik ga voorruit, maar vanwege dat ik nooit tegen echte mensen ga en alleen CPU blijf ik wat achter, maar... Het gaat steeds beter 8D
Laatst gewijzigd door Teckenlali-VI: 14 december 2009 om 08:14.
Nickname: Teckenlali-VI Leeftijd: 26 Locatie/omstreek: Heerenveen - friesland Welke Tekken's in bezit: 1, 2, 3, 4, 5, Tag, 6 Hoeveel jaren speelervaring: met tekken? geen id. In het algemeen zo'n 20 jaar.. speel vg sinds mn 6e namelijk. Meest gebruikte characters: vroeger: Paul. op het moment: dragunov. Meest gehaatte characters: Jin Speelt tegen andere mensen: Mn broertje, ik speel iig niet online. Mening over eigen Tekken-kunsten: Ik was ooit erg goed (tekken3) had als mains king en paul en kon er alles mee, maar ik heb eigenlijk nooit meer tekken echt gespeeld ik kocht de spellen wel gewoon om casual tegen mn broertje te spelen. soul calibur trok me meer, daar ben ik nog niet al te lang geleden nog ver mee gekomen.. (mains waren voldo en rock, wat voldo betreft heb ik zeg maar 'prive les' gehad van Dino, ja 'de Dino ja. (dinozsc in sc4)
Maar ik speel al een tijdje niet competief meer, ik ben het hele competieve een beetje zat aan gamen, ik doe veel liever aan couch sit-ins met mn broertje gamen, en dan het allerliefst co-op spellen, geen zin meer in dat negatieve sfeertje en play to win mentaliteit hebben etc, dat verneukt eigenlijk elk spel. Dus ik kan niet zeggen dat ik goed ben met tekken nu, ik kan er eigenlijk niks meer van.
Ik bedoel ik heb me zonet toch zitten moeilijk doen tegen die azazel, zo'n 30x dood achterelkaar... beroep freelance componist (8/16bit retro vg muziek en klassiek, maar ook lounge) hobbys natuurfotografie, fietsen, wandelen, nieuwe mensen ontmoeten (in het echt dan he) fav game genre Rpg en rts trekt mij eigenlijk het meest, beatemups staat pas op de 3e plaats voor mij, vooral nu ik niks meer om competitie geef. fav game of reeks De suikoden reeks, de oude megaman op de gameboy reeks, soul calibur en natuurlijk final fantasy.
Naam: Nick Nickname: Dookie Locatie: Den Haag Tekken in bezit: Tekken 3, Tekken Tag Tournament, Tekken 5, Tekken 6 Hoeveel jaren speel ervaring: Vanaf Tekken 3 maar toen vooral casual, nu ben ik pas wat serieuzer bezig. Met Street Fighter heb ik veel meer ervaring maar daar heb ik de interesse in verloren sinds SF4. Favoriete Tekken game: Tekken Tag vanwege de 4-player mode en bowling (ja, really!) Meeste gebruikte characters: Law, Alisa, Bob Meest gehaatte characters: Eddy, Christie, Steve Speelt tegen andere mensen: Mijn zwager en online tegen anderen. Ik ben meestal laat online omdat ik dan pas thuis kom van de academie (avond-studie).. De laatste tijd speel ik daarom vooral tegen Desolation, die is dan als een van de weinigen nog online, haha! Als je ook pas vanaf 22:00 speelt, wil ik graag je PSN! Mening over eigen Tekken-kunsten: Beginner"¦ Overig: Verder houd ik van Belgisch bier, gestoorde vrouwen (blijkbaar), rare films zoals die van David Lynch, Persona en Final Fantasy, Adobe Illustrator en slaap ik en sta ik op met Sonic Youth.
Naam: Nick Nickname: Dookie Locatie: Den Haag Tekken in bezit: Tekken 3, Tekken Tag Tournament, Tekken 5, Tekken 6 Hoeveel jaren speel ervaring: Vanaf Tekken 3 maar toen vooral casual, nu ben ik pas wat serieuzer bezig. Met Street Fighter heb ik veel meer ervaring maar daar heb ik de interesse in verloren sinds SF4. Favoriete Tekken game: Tekken Tag vanwege de 4-player mode en bowling (ja, really!) Meeste gebruikte characters: Law, Alisa, Bob Meest gehaatte characters: Eddy, Christie, Steve Speelt tegen andere mensen: Mijn zwager en online tegen anderen. Ik ben meestal laat online omdat ik dan pas thuis kom van de academie (avond-studie).. De laatste tijd speel ik daarom vooral tegen Desolation, die is dan als een van de weinigen nog online, haha! Als je ook pas vanaf 22:00 speelt, wil ik graag je PSN! Mening over eigen Tekken-kunsten: Beginner"¦ Overig: Verder houd ik van Belgisch bier, gestoorde vrouwen (blijkbaar), rare films zoals die van David Lynch, Persona en Final Fantasy, Adobe Illustrator en slaap ik en sta ik op met Sonic Youth.
Welkom!
Ik ben wel regelmatig na 22 uur online, mijn PSN: bax75
niet zo nieuw meer, maar toch... :p Tekken versies in bezit 2,3,5,dr ,dr online, 6psp, 6 Locatie Gouda meest gebruikte characters Steve Lili en Paul meest gehaate characters bob, kuma en lars Favoriete tekken games dr en tag Ervaring hoelang was t2 geleden speelde die voor het eerst in frankrijk op de arcade. toen vond ik het alleen nog niet zo vet spel, pas bij 3 ging ik met wat meer interesse vorr het spel spele toen was ik ook wat ouder dan 10 Oppositie regelmatig tegen vrienden uit gouda, en voor de rest iedereen die me een uitdaging bied, speel alleen online bij andere, omdat ik m'n ps3 heb verplaatst naar een plek met betere tv ten koste van de internet verbinding (omdat ik die aftap)... "guess u can't have it all" Mening over Skillz er is ruimte voor verbetering
Naam: Tom
Nickname: Ascit
Tekken in bezit: Tekken 6
Hoeveel jaren speel ervaring: Dit is de eerste tekken game die ik heb
Favoriete Tekken game: tekken 6 dan maar
Meeste gebruikte characters: Leo, Asuka beetje julia en zafina ernaast
Meest gehaatte characters: Law,Bob en Steve.
Speelt tegen andere mensen: Me huisgenoot en mijn vriendin en af en toe collega's als ze willen (maar meestal spelen we SC4 als we vechtgames spelen)
Mening over eigen Tekken-kunsten: N00B
Ik speel vaak ook laat (komt door me werktijden ) dus als je wil spelen moet je me maar toevoegen dookie
Nickname(s): Chromecakes, Chromium, Chrome, Konthoofd
Leeftijd: 18
Locatie/omstreek: Breda, Noord-Brabant
Welke Tekken's in bezit: Tekken 5DR, Tekken 6
Hoeveel jaren speelervaring: 4
Meest gebruikte characters: Bryan, Lili, Jin
Meest gehaatte characters: Nina, Alisa, Lars
Speelt tegen andere mensen: Vaak tegen Nindo
Mening over eigen Tekken-kunsten: Ik raak heel vaak mijn focus kwijt en ik raak in paniek tegen pitbulls, vooral in de hoek. Ook ben ik me snel bewust van de tactieken en patronen van de tegenstander maar het duurt een lange tijd voordat ik een counter strategie formuleer.
Nickname: DeTrun
Leeftijd: 16
Locatie/omstreek: Brecht (Antwerpen), België
Welke Tekken's in bezit: Tekken 5, Tekken 6
Hoeveel jaren speelervaring: 8 (Ik begon serieus te spelen sinds PS3-release van Tekken 6)
Meest gebruikte characters: Lili, Alisa
Meest gehaatte characters: geen
Speelt tegen andere mensen: Online: Ja. Offline: Mijn broers.
Mening over eigen Tekken-kunsten: Tja, ik weet niet echt wat ik kan vertellen. Kben een beginner
Nickname: AzuRe AuRoRa, A-Dragon.
Leeftijd: 15 (nog 20 dagen)
Locatie/omstreek: Den Haag, Zuid Holland, Nederland.
Welke Tekken's in bezit: Tekken 3, Tekken 4, Tekken 5, Tekken 6
Hoeveel jaren speelervaring: Speel sinds 2 maanden serieus, daarvoor wist ik niets van termen en dergelijke dingen, ik kon nieteens jugglen.
Meest gebruikte characters: Lee, Bryan, Bob, Lars,
Meest gehaatte characters: Bryan, Lars, Cheddy, Lei.
Speelt tegen andere mensen: Online:Soms, niet voor de rank Offline: Mijn moeder, vader, oom en vrienden.
Mening over eigen Tekken-kunsten: Niet de slechtste, maar ook zeker niet de beste. Ik ben nog makkelijk te punishen, moet de low parry nog echt onder de knie krijgen, en ik moet de SS wat beter gaan beheersen.
Laatst gewijzigd door Realistix: 11 januari 2010 om 08:08.
Nickname: Realistix Naam: Robin Leeftijd: 20 Locatie: Westervoort(Arnhem), Gelderland, NL. Welke Tekken's in bezit: T3, TTag, T5, TDS(psp), T6 Hoeveel jaren speel ervaring: Vanaf Tekken 3 (11 ofzo). Speelt tegen andere mensen: Samen is het leukst! Favoriete Tekken game: Tekken 6 Meest gebruikte characters: Yoshimitsu, Lee, Law, Hwoarang. Meest gehaatte characters: Eddy/christie, steve en ''lámers'' online
Nickname: WhYYZ, Tomahawk
Naam: Ricardo
Leeftijd: 18 jaar
Welke Tekken's in bezit: T1,2,3,4,5,6. Tekken Tag Tournament
Jaren Ervaring:....Sinds 1998 (Tekken 3)
Favoriete tekken: Tekken 2
Meest gebruikte characters: Asuka, Alisa, Leo,
Meest gehate characters: Euhm, steve en ik denk dan nog steve, dan steve, O'en dan vergeet ik bijna nog STEVE!!! (Alle losses die ik heb met Alisa online waren tegen steve :S)