"mijn lievelings charachters zijn hwoaroang
omdat ie snel kan schoppen enzo"
Degene die dat zei woont in m'n stad, heb net een gesprekje met hem gevoerd en hij zei tegen mij:
Vriend: jonge ik speel altijdt perfect 1 keer heeft iemandt mij geraakt.
Ik: Bewijs dat maar eens tegen mij.....XD (Ondertussen denk ik:
Go fck yourself, noob XD)
Degene die dat zei woont in m'n stad, heb net een gesprekje met hem gevoerd en hij zei tegen mij:
Vriend: jonge ik speel altijdt perfect 1 keer heeft iemandt mij geraakt.
Ik: Bewijs dat maar eens tegen mij.....XD (Ondertussen denk ik:
Go fck yourself, noob XD)
''Jonguh waarom doet de computer die aanval 3x weetje hoe sterk die is''
''Marduk en Jack-5 kunnen toch nooit winnen want ze zijn kksloom''
''Hoe blok je echt?''
''Ja jezus, vind je het gek dat ik niet win, jij bent verslaafd aan dit spel en bent zo leveloos dat je het iedere dag speelt tss''
''OH IK VERSLOEG DE COMPUTER MET EEN PERFECT (*Freak out*) nadat tie 5x dezelfde combo deed''
''Ik ga die gast (Law) echt niet zijn, hij maakt van die gay geluidjes''
Misschien klinkt een beetje hard voor sommige mensen, maar ik kan het niet hebben dat mensen willen tekken spelen (vooral op een tournooi....pfff), maar zelf niet in bezit zijn van een eigen controller, niet kunnen spelen en je controller naar zijn malle moer help. "Maar je controller werk niet zo goed hoor", ja omdat je het hebt gemold!!..........dat zijn tekkennoobs voor je.....
kijk een ps3 meteen halen hoeft niet perse, want het is een duur apparaat.....maar er zullen ook mensen in je omgeving zijn die een PS3 hebben en tekken, haal een controller (toevallig ken ik iemand die dit heb gedaan toen ik langs hem ging met mijn PS3!! of niet foester )...overigens de ps2 controller werkt ook op de PS3.....
Alvast een waarschuwing voor de komende Tournooi
Nee, dat was doe converter die ik in Antwerpen had laten liggen..
waardoor ik mezelf heb gedwongen met een volledig nieuwe PS3 controller te moeten spelen. Zal me ook nooit meer overkomen, ik heb een hekel aan PS3 controllers.