Dit idee is erg goed om wekelijks tegen tekkenzoners te spelen. Voor mensen met een xbox ik hoop dat julie hetzelfde doen aangezien ik ben overgestapt naar de xbox als main console xbl:ZeroCplus add me als je wilt (momenteel aant oefenen met mijn nieuwe sc5 te s stick
Ik ben er vanavond zeker bij. Misschien wel iets later (8uur ofzo bijv.). Lobby4 snap ik nog maar hoe werkt dat met die kamers dan? Heb die nooit eerder in de lobby ruimtes gezien.
Post het maar effe als reply. Heb een TZ kamer in lobby 4 aangemaakt dus als er mensen willen komen knallen kan het. Ben wel een beetje roestig na korte afwezigheid maar doe mijn best (ook nieuwe combo aan het proberen).
Dit idee is erg goed om wekelijks tegen tekkenzoners te spelen. Voor mensen met een xbox ik hoop dat julie hetzelfde doen aangezien ik ben overgestapt naar de xbox als main console xbl:ZeroCplus add me als je wilt (momenteel aant oefenen met mijn nieuwe sc5 te s stick
{~_^}
Iedereen is vrij om hetzelfde op te zetten voor de Xbox 360, maar het zijn toch voornamelijk de mensen met een PS3 die regelmatig online spelen en zichzelf willen verbeteren