@V-Four: goed gespeeld, maar je spel berustte veels te veel op juggles en je hopkickte belachelijk veel. Je spel is dan wel goed in het begin, maar als ik je eenmaal door had was het nog alleen lag dat me hinderde. Je enige set-up is 12fN, 12fN, uf4 die jabpunishable is.
En je stond vooral erg open voor throws. Ik probeer niet te throwen, maar op een gegeven moment vond ik dat je erom vroeg.
@Flora: oefen eerst eens even met Christie. Je speelde veels te unsafe en je blockte letterlijk nooit lows. We zien elkaar toch pas de 27ste dus je hebt nog genoeg tijd.
Das niet mn enige setup,, ik wou eigenlijk ook 4u3~SS setup doen maar dat was te veel risico (mss sidesteppable tussen 4 en u3).
d34, HMS~ss is ook een setup die ik gebruikt had.... Really evasive!
Ik wou eens uitproberen hoe het voelt om telkens hopkicks te gebruiken ^^"
uf4 = jabpunishable,, ik weet niet of Baek een 12 frame punisher heeft,, who cares...
na 12fN mixup kunnen wij in trade hit komen als we allebei een jab doen,, ik ga voornamelijk voor 12fN, spam om m'n vijand te forceren naar crouch positie te gaan voor een launch (uf4).. kwestie van mind games, beste maat
Throws zijn welkom,, tis ook een mixup vanuit 12fN,, ik had 2 throws gebroken vandaag FLA throw en lili 1+2 throw
Laatst gewijzigd door Flora: 15 april 2009 om 20:12.
@ Dennis
Bedoel je d/f3+4?
Grappig dat je je toch liet launchen
Ja, maar dit was mn eerste keer eeh, have mercy...
Waren wel leuke potjes trouwens^^
@Marijn
Ja, idd, maar door meerdere keren last te hebben gehad van lags (zeg niet dat t daar allemaal door komt) heb ik sommigen juggles en mix-ups niet goed kunnen uitvoeren.
O ja, je mag de volgende x wel gewoon Baek nemen hoor, anders ben ik nog niet blij als ik je Mokujin heb verslagen ^.^
Leer ff je fcking framedata van Christie ik zie fcking veel unsafe moves waar je online fcking hard kan intrappen...Je backrollt alleen maar, das niet slim...En serieus ga niet stil staan op afstand, alsof je mij wilt dwingen naar je toe te gaan,, spacen is niet moeilijk als je met iemand aan het spelen bent die goede verbinding heeft,, LEER SPACING AUB dan word het tenminste nog een leuke match....Je moet niet somaar random aanvallen achter elkaar spammen,, tenzij ze + frame geven...
Leer ff je fcking framedata van Christie ik zie fcking veel unsafe moves waar je online fcking hard kan intrappen...Je backrollt alleen maar, das niet slim...En serieus ga niet stil staan op afstand, alsof je mij wilt dwingen naar je toe te gaan,, spacen is niet moeilijk als je met iemand aan het spelen bent die goede verbinding heeft,, LEER SPACING AUB dan word het tenminste nog een leuke match....Je moet niet somaar random aanvallen achter elkaar spammen,, tenzij ze + frame geven...
Sorry hoor Dennis, maar
1: Dat hele gedoe over die unsafe moves is echt onzin, ik speel idd unsafe maar omdat Christie met bijna al haar moves verschillende kanten op kan, heb ik ook verschillende mogelijkheden om te gebruiken, maar als eerst wil ik kijken hoe mensen op de meeste moves reageren.
2: Dat Spacen moet ik idd nog goed doorkrijgen maar als ik dat probeer en jij gaat die 'come on' move doen, zie ik er ook niet echt het nut van in
3: Over die random aanvallen heb je gelijk, pardon me. Dat ziet er nog niet echt goed uit...
Als je verder nog opmerkingen hebt over mijn stijl, zet dat dan liever in een profielreactie T_T
Sorry hoor Dennis, maar
1: Dat hele gedoe over die unsafe moves is echt onzin, ik speel idd unsafe maar omdat Christie met bijna al haar moves verschillende kanten op kan, heb ik ook verschillende mogelijkheden om te gebruiken, maar als eerst wil ik kijken hoe mensen op de meeste moves reageren.
2: Dat Spacen moet ik idd nog goed doorkrijgen maar als ik dat probeer en jij gaat die 'come on' move doen, zie ik er ook niet echt het nut van in
3: Over die random aanvallen heb je gelijk, pardon me. Dat ziet er nog niet echt goed uit...
Als je verder nog opmerkingen hebt over mijn stijl, zet dat dan liever in een profielreactie T_T
Sorry hoor Dennis, maar
b1+2 is gewoon om te intimideren. . .spacen = afgehele beweging...
ondanks je meerdere tegenstanders hebt gehad ben ik de enigste met lagg tegen jou?
Marin weet dat ik lekker kan spelen ondanks dat zijn beak echt ... teveel voor me is
Fierce45 aka Acid Rain V4 heb ik ooit tegen je gespeeld?
Wij lopen elkaar te vaak mis xD
Gepost door Marin
Citaat:
Het is meestal Weezor's vriendin die Lili speelt.
Ik - V4 : 6-1
Ach wat kan het.. .. Online is niet serieus te nemen... b4 lijkt fcking safe online en parryen is fcking moeilijk. .. Anyways mocht je het nog niet weten, b4 is -16, ik ga je hard punishen OFFLINE
Ach wat kan het.. .. Online is niet serieus te nemen... b4 lijkt fcking safe online en parryen is fcking moeilijk. .. Anyways mocht je het nog niet weten, b4 is -16, ik ga je hard punishen OFFLINE
Ik gebruikte b4 alleen als vervolg op LP en bij het juiste framedisadvantage. b4 kan Lee niet parryen.
Natuurlijk valt online niet serieus te nemen, zelfs niet nu er een goede verbinding is geweest. Maar dan kan ik nog wel wat resultaten posten =)