Gepost door Dannie
Citaat:
3-0 Ling vs Jack vond ik grappig aangezien
1) Ik een totale beginner ben
2) Jack 3 keer hoger in de tier list staat dan Ling
3) Jij de selfproclaimed beste Jack speler van NL bent
Bij mijn weten is er niemand in NL die consistent throws breekt. Jij brak tijdens het tournooi ook geen enkele BT throw van Ling. Just saying...
De poules kwam ik met gemak door. Ik zou eerste geëindigd zijn in mijn poule als ik niet van Frootyfresh' Julia verloren had. Wel voor de eerlijkheid erbij vertellen dat in dat tournooi heel weinig echt goede spelers zaten (geen Chin, geen JTB enz.)
Alle gekheid op een stokje: ik heb niemand nodig die me vertelt dat ik een totale scrub ben en SS+4 van mijlen ver niet zie aankomen. Ik weet namelijk zelf ook wel dat ik het reactievermogen van een rolstoelpatiënt heb.
Have a nice day Wogus, maar vanwaar die attitude?
lol wat?
tuurlijk breek ik geen BT throws van Ling op reactie. Misschien ken je je eigen karakter niet, maar BT throws kan je dus NIET zien aankomen op reactie omdat de animatie van de handen altijd hetzelfde is.
oh ja 3x hoger dan jack. desnoods versla ik je wel ling tegen ling hoor. iets zegt me dat je ss3 van ling niet eens op reactie ziet lol
je weet helemaal niks wat er afspeelt in Nederland, en ik denk dat je ook niet kan bepalen wie er in Nederland consistent throws breekt. ik denk dat je beter je mening voor je kan houden, je praat echt alleen maar onzin.
als je het nog niet wist, ik ben ook een beginner. wat ben jij dan?
maar je kunt alleen maar praten en je schuift alles af op het feit dat:
1. je een beginner bent?
2. ling slechter is dan jack? dus ling moet zogenaamd altijd verliezen op dezelfde niveau? (wat een onzin)
3. afgaande van 2 beweer je dus in principe dat je ling beter is dan mijn jack of welk karakter dan ook die ik kies?
4. self proclaimed? je kunt aan zoveel mensen in Nederland vragen (Chin, Kyoko, Sofiane, Alucard, Frootyfresh, Sandilord) Ik heb wel meer in huis dan dat ik je in die 3 rondes heb kunnen laten zien. Ik ga namelijk geen moeite doen tegen een rolstoelpatient. Als ss4 en throws hun werk doen, waarom zou ik uberhaupt met mn volle potentie spelen?
5. leuk dat je alles probeert te analyseren in die 3 rondes die je toevallig wint van mij.
Kan je aub je mond houden als je niet weet waar je over praat? Je komt echt over als een retard. Volgens mij is er niet alleen iets mis met je reacitevermogen...
Attitude? Ik hoor in de top 3 van Nederland, dat kan je vragen aan Malekith zelf als je zijn woord wel vertrouwt. Normaal gesproken heb ik geen attitude, maar ik maak wel uitzonderingen voor rolstoelpatienten zoals jij die ook nog eens een grote bek hebben.
Back up ur words.
of ga fappen op je plaatje van eddy met de quote I love you...
peace out