Laatst gewijzigd door Ferentar: 3 januari 2015 om 06:52.
The Witcher 3 (speelde 1 & 2 ook. Zeker mijn top 3 beste games ooit). The order: 1886, Uncharted 4, Bloodborne, No Man's Sky en Mortal Kombat X om der maar een paar te noemen die ik zeker weten wil gaan halen of al in pre-order heb staan voor de PS4 . Dit jaar gaat echt geweldig worden denk ik. En deze maand ook weer goede PS+ games gratis. Vorige maand al injustice. En nu InFamous First Light. Super afsluiter van vorig jaar en start van deze
Edit: kan gewoon niet geloven dat ik Final Fantasy XV en Kingdom Hearts 3 vergat neer te zetten hier. Die staan zeker op mijn nummer 3 en 2 meest verwachte games dit jaar. Met The Witcher 3 op 1.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Stukje off topic:
Ps. The witcher 1&2. als je enigsinds van goede diepgaande rpg's houd zou ik die zeker opzoeken. ze zijn drm vrij (policy van CD project Red) als je begrijpt wat ik bedoel . Al zou ik ze zeker kopen want ze zijn gewoon goed. Combat in de eerste is alleen een beetje clunky. Tis de eerste he. 2e is extreem verbeterd .
|