Kan iemand me The Last Of Us aanraden? Het schijnt nogal een hype te zijn en het ziet er wel goed uit, plus finally weer n horrorgame,, maar ken niet echt iemand die er al game-ervaring mee heeft...
Als iemand m al heeft,,,
Is t goed(:?
Kan iemand me The Last Of Us aanraden? Het schijnt nogal een hype te zijn en het ziet er wel goed uit, plus finally weer n horrorgame,, maar ken niet echt iemand die er al game-ervaring mee heeft...
Als iemand m al heeft,,,
Is t goed(:?
Ik ken iemand van mijn klas die dit spel heeft, ze is er echt super positief over... Ik denk wel dat het de moeite waard is
Laatst gewijzigd door Snoops: 20 februari 2014 om 18:07.
is het mogenlijk zelf een ps3 te bouwen van ps3 onderdelen op ebay en er zo bijv. meer ram in te stoppen om laadtijden enzo te verkorten? hoe is de beveiliging van sony daarin.
en hoe zijn de mogelijkheden daarin bij de ps4 om het te modden?
misschien niet het juiste forum hiervoor maar ik kan er vrij weinig over vinden.
Enige manier die ik weet om laadtijden te verkorten is door de hdd te vervangen door een ssd.
Verder denk ik niet dat het mogelijk is om zelf andere onderdelen te vervangen.
Technisch zou het misschien wel mogelijk zijn om zelf onderdelen te vervangen/veranderen maar je raakt dan soiso alle garanties op alles ook helemaal kwijt. Dan is er ook nog de vraag om de architectuur het wel ondersteunt wat ik eigenlijk best een beetje betwijfel sony kennende.
Weet eerlijk gezecht niet eens of de ps3 wel een SSD goed zou ondersteunen. Heb der zelf nu een 1TB 7200RPM HDD in zitten maar toen ik een snellere 10000rpm en zelfs een 15000rpm in gestopt en daar ging de koeling van kapot omdat de ps3 het niet aan kon.
Nou is het laatste slim model iets veranderd (die heb ik nu ook maar ben wel tevreden met wat er nu in zit) dus misschien dat die iets meer toeren aan kan. Iig zal alleen het vergroten van de RAM niet de loading screens verkorten hellaas. Dat verkorten. Echt verkorten. Zal je CPU (kan je niet vervangen) en HDD/SSD beiden moeten verbeteren.
Nouja zal morgen nog wel effe wat referenties natreken over het boosten van je PS3 en dit hier effe updaten voor je.
Ok Snoops ik heb zoals verwacht erg weinig kunnen vinden over grote upgrades als het om ram gaat enzo. Maar ik heb wel wat leuke info kunnen vinden over PS3's met SSD's. Zelf zou ik het nogsteeds niet doen maar denk dat jij het artikel misschien wel interessant vind. Verwacht iig niet een "magic cure for all" want dat is het natuurlijk niet. Ligt er ook heel erg aan hoe een spel opgebouwd is voor welke hardware onderdelen ze harder aanspreken dan andere.
Volgens deze test is een SSD voor de PS4 ook niet hét wondermiddel. Zeker als je rekening houdt met dat een SSD met veel capaciteit even veel kost als een PS4. Ik denk dat SSD's in het algemeen misschien nog te vroegtijdig zijn voor spelcomputers?
Zeker als je rekening houdt met dat een SSD met veel capaciteit even veel kost als een PS4. Ik denk dat SSD's in het algemeen misschien nog te vroegtijdig zijn voor spelcomputers?
Dit is dus ook precies de reden waarom ik nog geen SSD's in mijn PS heb. De €/Gb atm is gewoon nog te hoog om de kleine geringe winst die je mogelijk maakt (heel erg spel afhankelijk) te verantwoorden.
thx for the heads up, vooral ook omdat ik zelf ook erg last had van de skyrim rimlag toen ik dlc ervoor had gekocht.
en dayum... die prijzen. ik wacht nog wel even, het is indd blijkbaar nog wat te jong.
wss dat ik zoiets ga doen als er iets van een price-drop komt.
Ik kan Burnout Paradise (€6,99) sterk aanbevelen. Arcade race/bots game, open wereld, honderden uitdagingen/races/stunts/collectables, kan je makkelijk 100 uur aan kwijt raken.
Oh toppertje. Had heel die blog post gemist. Zelf heb ik burnout paradise al sinds release maar kan die zeker aanbevelen ook.
Zou ook eens kijken naar resident evil 1/2/3. Toen waren het nog echt goede horror games. Misschien grafisch niet zo mooi meer dan wel :p. Of bijv. Sleeping Dogs. Persoonlijk heel erg mee vermaakt.
Ik heb eigenlijk de neiging de nieuwere delen te spelen . Tenzij je zoiets heb van deel 1 mag je niet missen wou ik voor 2 gaan, moet beetje op geld letten ondanks sale :')
Hmm nah. Je kan de samenvatting van de lore uit origins gewoon ergens lezen en dan heb je zo'n beetje alle nodige achtergrond om deel 2 te kunnen spelen. Dus je hoeft niet persee 1 te spelen. Bovendien vind ik persoonlijk 2 een stuk beter vooral als het om de gameplay mechanics gaat. Je hebt nogsteeds de core elements van origins maar het is gewoon wat "vloeiender" om te spelen.
En ja ik ben een groot fan :p. Dark Fantasy is gewoon heerlijk
Hmm nah. Je kan de samenvatting van de lore uit origins gewoon ergens lezen en dan heb je zo'n beetje alle nodige achtergrond om deel 2 te kunnen spelen. Dus je hoeft niet persee 1 te spelen. Bovendien vind ik persoonlijk 2 een stuk beter vooral als het om de gameplay mechanics gaat. Je hebt nogsteeds de core elements van origins maar het is gewoon wat "vloeiender" om te spelen.
En ja ik ben een groot fan :p. Dark Fantasy is gewoon heerlijk
Ah oki thanks
And yes, fantasy rocks ben daarnaast ook altijd weg geweest van rpg's :3