Gepost door DeTrun
Citaat:
GGs to Angelo. Gezellige midnight-games. Ik moet echt vroeger gaan slapen
Die slowmotion uppercut item move van Steve is echt nice, vond je dat ook niet?
En je "Great" met Kuma was idd wel hilarisch
Ik vond het nogal irritant dat je geregeld df3 met bryan gebruikte. Ik heb het wel een keer kunnen blocken, mja
Ik moet wel zeggen dat jouw aanvallend spel met Lee indrukwekkend was.
Het viel me ook op dat je minder/geen random throws online gebruikt (tegenover vroeger), en dat is goed
En ik dislike Armor King. Ik weet echt niet wat ik moet doen tegen hem, ik speel er zelden tegen (behalve als jij hem kiest, natuurlijk
). Ik weet gewoon niets over hem. Oh well. Later wat info over AK opzoeken
Ah, je Kuma is echt geweldig. Kies Kuma als je main.
GGs The Thung
Ik was de hele dag vrij dus had genoeg tijd om lekker uit te slapen.
Ik vond die uppercut van Steve echt prachtig. Ik zat echt me ogen uit te kijken. ^^
Die met Kuma was wel ff geluk hebben,alleen werkte me juggles niet. xD
Ik gebruikte df3 met Bryan wel wat vaak idd, het bleef maar werken dus dacht van ok.
Het ging echt slecht gister met Lee, ik zat op een gegeven moment echt ff vast en had een black-out.
d2 lukte telkens net niet op CH. xD
Ik ben idd veel minder gaan throwen online, en de keren dat ik throw is het puur uit gewoonte.
Me AK stelde echt niets voor, ik had ff snel zijn movelist doorgenomen voordat we tegen elkaar gingen spelen. Zoals je zag wist ik niet hoe ik op een CH moest reageren noch hoe ik een Juggle moest doen.
Mijn Kuma stelt niet echt veel voor hoor. =P
Misschien ga ik hem wel mainen. (Hellsweep) ^^
Ik zie wel, moet ff practice doen met de beren.
Ik denk persoonlijk dat je Lili je beste character is.
Ik weet niet hoe ik tegen haar moet spelen, want telkens die irritante Oki van haar. Haar d3 block ik nooit en hij doet nog best veel schade ook. Ik ga nu ff practicen met Kuma, Wang en Roger.
@Sandilord
Ik wil echt weer tegen je Dragunov spelen, hij is zeer intimiderend.
Ik stel me heel verdedigend op tegen jou Drag en daar moet ik echt ff aan werken.
@Kyoko
Nooit verwacht dat ik ook zo zou worden ingemaakt door Raven.
Ik wist al dat ik geen partij zou zijn, maar ben toch blij dat ik nog een overwinning wist te pakken met Ling.