FF omdat het jullie allemaal zo onwijs goed interesseert, maar ik ben nu al anderhalf uur met een vriendin aan het bellen
Iemand mijn record een keer verbroken =)??
In Amerikaanse speelgoedwinkels is sinds gisteren een nieuwe pop te koop uit een populaire poppenserie. De fabrikant heeft pop Rebecca Rubin genoemd. De naam is echter nogal ongelukkig gekozen; de pop deelt haar naam met een door de FBI gezochte ecoterrorist.
De Amerikaanse opsporingsdienst heeft gezegd blij te zijn met de naamkeuze: "Hoe meer aandacht we krijgen voor onze Rebecca Rubin, hoe beter." Rubin wordt verdacht van brandstichting en het beramen van aanslagen op overheidsgebouwen.
Toeval
De overeenkomst is puur toeval. De naam van de pop werd al in 2004 vastgelegd. Een woordvoerder van de poppenmaker legt in de New York Times uit waarom zij voor de naam van de pop hebben gekozen. De pop stelt een arm joods meisje uit het Brooklyn van 1914 voor.
"Rebecca was in het begin van de twintigste eeuw een van de populairste joodse meisjesnamen. Rubin was er een van een handjevol toepasselijke achternamen voor een Russisch-joodse familie," zegt de woordvoerder, "We waren blij met die combinatie omdat het allitereert en meisjes het makkelijk kunnen uitspreken. Ik ben ervan overtuigd dat de mensen wel zien dat het allemaal toeval is."
American Girl
De pop is de laatste van de American Girls, een in Amerika populaire poppenserie met poppen die meisjes uit verschillende tijdsperioden uitbeelden. Van Kit Kitredge, de Grote Depressie-pop kwam vorig jaar nog een film uit.
De New York Times schrijft verder dat de pop 95 dollar kost en dat er voor de voortvluchtige een beloning is uitgeloofd van 50.000 dollar. De ene Rebecca Rubin schuilt waarschijnlijk ergens in een stil hoekje in Canada, de andere is op elke straathoek in Amerika verkrijgbaar.
Aiaiai, I bow for you
Niet langer dan 2 uur en 15 minuten kunnen volhouden aangezien het toen iets te laat en te duur werd =(
Maar we zijn nog niet klaar, ik word zometeen weer 'per ongeluk' gebeld xD!!
Oh op de mediamarkt had ik ook een tv gezien van 5 bij 7 meter ofzo!!
Maareh!!
Zeg allemaal even hallo tegen Mr. Imagine, de jongen die ook slachtoffer is geworden van Tekken (met dank aan mij)
Een toekomende Asuka, Lee of Christie-speler!!