Ik was erg geïnteresseerd om mee te doen maar ik krijg tegenwoordig zoveel enorm slaag online dat ik geloofde geen kans te maken. Dat plus ik speel vast met Armor king maar ben nog niet zeker van zijn partner. King lijkt me awesome maar te moeilijk. Momenteel is dat Lars, tja wordt inderdaad veel gebruikt...
Ik was erg geïnteresseerd om mee te doen maar ik krijg tegenwoordig zoveel enorm slaag online dat ik geloofde geen kans te maken. Dat plus ik speel vast met Armor king maar ben nog niet zeker van zijn partner. King lijkt me awesome maar te moeilijk. Momenteel is dat Lars, tja wordt inderdaad veel gebruikt...
Te moeilijk mag nooit een reden zijn Practice makes perfect
Gho Armor king gaat samen met veel characters in mijn ogen. Want die kan bijna altijd zijn shining wizard raken in een tag assault combo en zelf als filler is zijn uf+3 echt wel nice ofwel zijn flip of nog andere moves eig. Daarbovenop kunt ge zijn DU taggbufferen echt nice.
King is idd wel een lastig char om op te pikken in het begin. Als ik u was zou ik echt basic gaan zoals bv lars is wel goed om te starten. Paul vind eig ook best een mooi character om te pakken als je het easy wilt houden. Of het belangrijkste van al kies een char dat je leuk vind en werk daarrond :p.
Nice to see a big event like this in Holland I was very impressed
Thanks for the organizers.
Thanks to neoninja for this final so exciting until the end
And nice exhibition with malekith even I was not ready against her Jun lol