Ok guys,, ik voel me echt behoorlijk stom ;(
Mn vraag heeft in de verte te maken btw met deze topis, maar geen idee waar ik m anders moet stellen en ik voel me elke dag dommer, ok:
WRM KAN IK NIET JUGGLEN MET TWEE CHARS?!
Ik zie spelers in vids altijd hun chars vet snel veranderen, dat ze uit de lucht komen en er binnen 1 sec zijn, bij mij doen ze dat gwn niet! Ik weet ook niet wat ik zou moeten doen om dat wel te kunnen, behalve dus bij 1+2+5, maar die gebruiken de spelers uit de vids ook niet..
Telkens als ik op Tag druk komt mn 2e char gwn rustig aanwaggelen.. En dan is mn hele launcher alweer afgelopen etc..
Wat moet ik doen zodat ze ook heel erg snel zijn en ik gwn met Lili/Zafina max damage uit juggles kan haln?
Heel erg bedankt alvast(:...
Ik voel me zo stom xD
Niet alle launchers kunnen dit... Ik speel ook met zafina en zei heeft er bijna geen waarmij je snel kan taggen ;s
Enige Tag Assault tips voor Dr. B en Baek? :3
Ik vind die 2 erg goed samenwerken, heb alleen problemen om juggles vol te houden. Kwestie van videos kijken en trainen denk ik, hoewel ik weinig over Dr B kan vinden...
Je kan de tag grapple (assault) trouwens ook techen net als andere grabs, door op 2+5 te drukken ( als ik me niet vergis in de cijfers) dan komt je andere char en die duwt je out of harms way.
Je kan de tag grapple (assault) trouwens ook techen net als andere grabs, door op 2+5 te drukken ( als ik me niet vergis in de cijfers) dan komt je andere char en die duwt je out of harms way.
Een tag assault is iets volledig anders dan een tag throw, waar het ljkt dat jij op doelt