Ik ga Nina zelf wat meer oppakken, aangezien ik haar regelmatig op meetings speel heeft zij een grote kans om naast mijn Paul en Asuka een goede derde main te worden samen met Law.
Nina wordt algemeen als een low/mid tier character bestempeld in DR, en dat heeft vooral te maken met haar frame proporties.
Haar 1,2 geven -5 op block!!Terwijl bijvoorbeeld Paul/Bryan's 1,2 op block -1 zitten.
Haar -10 punisher 1,4 is zowel op block als op hit -6.Bryan's zijn 1,4 op hit geeft +4, terwijl Nina's 1,4 op hit dus gewoon -6 sta.
Gelukkig heeft zij d/f+1, wat op block +1 geeft.Haar d/f+1,2 is een goede -13 frame punisher en geeft ook wel lekkere schade (23DMG).D/f+1,2 geeft op block -3 dus gebruik hem goed =D
Haar d,d/b+3 is unsafe in DR terwijl in Tekken 5 gewoon safe was.Aan de andere kant wel logisch want de schade was ook enorm.Als mensen unsafe met haar willen spelen gebruik die move en haar FC d/f+4 als mixups(LOL)..Oftwel d,d/b+3 van haar is geen goede optie als je safe wilt spelen want je staat -17 op block.
Haar u/f+1 in DR is een van haar beste moves.Op CH geeft het enorme schade door middel van een juggle en is ook een goede low crush.Op block staat ze -3 en op hit +3.Op hit zit ze in een gunstige positie, want na u/f+1 zit ze in een FC en je kan dan veel moves mixen zoals FC d/f+4, d+1, 4(cancel), ws+4(vaak zelfs ook op block) etc..
Haar ss+1 is heilig.Het valt met alles te mixen en is dus aardig belangrijk om haar ss+1 cancels goed te oefenen.
Maarja, ik heb nu geen zin om meer te typen want het is laat en ik moet denk ik ff mijn bedje opzoeken ^__^
FF een snel een klein lijstje maken van welke moves ik van haar goed vind.
f+1+4 goede mid en safe.
b+1+4 een gevaarlijke whiff punisher die enorm veel schade geeft bij juggles.
d+1,4 voor cancels en nog belangrijker als oki tool!!
f+3 een goede -14 punisher.Is safe en op CH gratis juggle.
d/f+1+2 Mid, safe en op CH een juggle mits de tegenstander de stun breekt.
FC d/f+4 Unsafe as hell xD is moeilijk te zien en veel opties na de sweep.
b+1 goed om aanvallende tegenstanders te stoppen en de schade is ook niet mis met d+4,1 d/f+3,2,3 erachteraan ^__^
d/f+2 solid launcher die zowat iedereen heeft =P
ss+2 goede whif punisher
Team Lowlandlions
|