Gepost door Post
Citaat:
Hey, ik wil ook graag meedoen!
Onder welke naam? Graag ook je persoonlijke gegevens als private message naar me sturen
Ik zie je de 9de
---------- Dubbelpost samengevoegd ----------
Gepost door fatal_lightning1
Citaat:
ik zit er echt aan te denken om mee te doen, maar i kweet niet of ik goed genoeg ben... is er iemand die tegen mij wilt spelen zodat ik kan kijken hoe ik ervoor sta?
psn: fatal_lightning1
Mocht je het gevoel hebben dat je niet goed genoeg bent, er wordt ook een "Europa League" gehouden voor spelers die niet hoog in de pool eindigen. Dus de sub-top van de pool krijgt een aparte klassement. Zo hebben we allen genoeg competitie en speeltijd, ervaren of niet-ervaren.
Verder, zoals het gezegde luidt: meedoen is belangrijker dan winnen
Je leert erg veel op een dergelijke event en daarnaast is het ook gewoon een leuk dagje uit. Jouw tekkenspel testen tegen gelijkgestemden, de community ontmoeten, buitenlandse en binnenlandse topspelers zien spelen, noem maar op. Oh en uiteraard een BMX-show van 's werelds nummer 6 BMX-kunstrijder. Een Tekkentoernooi van deze grootte en (internationale) opkomst is nog niet eerder in Nederland voorgekomen dus grijp je kans zou ik zeggen. Zie je daar
---------- Dubbelpost samengevoegd ----------
Gepost door kablaaa
Citaat:
i wanna participate in the tournament please!!!
Under the name of Kablaaa
also i would like to know the payment method, can i pay at the entree?
You can pay at the entree, but giving the fact that this tournament is probably going to sell out, you can make sure your spot is reserved by paying in advance. You will only be able to buy a visitors ticket if the spots are sold out
. If you have a working Paypal account you can grab your ticket here
www.smash.gg/ttkhl or transfer 23 euros to NL26BUNQ 2290 0038 24 (please denote your nickname in the description).
I'm glad to see all these new faces, cant wait to meet you