CH b,f+2, d+3+4, 2, b,f+2,1,4, B!, f/f+3,1,f/f, W!, f,N,d,d/f+1,u/f (109 dmg...als deze combo te moeilijk is kun je aan het eind inplaats van f,N,d,d/f+1,u/f ook 1,2, b+4 doen voor 108 dmg)
Kazuya
CH EWGF, EWGF, f/f, 1, d/f+1,2, B!, f/f,N,d,d/f+4,1, f/F, W!, d/f+3,2,1 (106 dmg...probeer na de bound f/f,N,d,d/f+4,1, iets later te doen zodat je de 1 stoot nog wel kan raken)
Misschien is het bij deze challenge wel een leuk idee om combo's met Combot toe te voegen? Mits je erbij vermeld welke moves van welke character je voor de combo moet instellen. In de video zou ik ze dan na de credits kunnen toevoegen.
Misschien is het bij deze challenge wel een leuk idee om combo's met Combot toe te voegen? Mits je erbij vermeld welke moves van welke character je voor de combo moet instellen. In de video zou ik ze dan na de credits kunnen toevoegen.
Oooh, I'll try that out tommorow
Hier zijn nog een paar combo's, sommige character geraken echt moeilijk boven de 100 DMG Lars:
CH u/f~n+4, d/f+1, 2,1, f/b+2,1, B!, b+1+2, W!, d/f+1, d/b+2,1, f+1+4 [115 DMG]
Xiaoyu: Zeer irritant dat 80% van de wallcombo's niet werken bij haar, omdat ze een te kleien hitbox heeft
CH RDS+1, RDS+u/f+4, f+3,1, RDS+2,2, B!, RDS+1,4, W!, f+2,1, d+4 [108 DMG]
Laatst gewijzigd door Mystique: 6 augustus 2015 om 23:19.
Gepost door Tommystar
Citaat:
Oooh, I'll try that out tommorow
Hier zijn nog een paar combo's, sommige character geraken echt moeilijk boven de 100 DMG
Denk dat het door die floor break komt, met meeste chars ben je best snel bij de wall.
Nu moet je ze nog net met een certain amount of damage weten te floorbreaken/bounden anders is het te weinig.
Heb er zelf ook moeite mee met mijn mains :')