Gepost door bjorn448
Citaat:
Ik hoop op een soort story mode net zoals Mortal Kombat (2011)/Injustice. Dan krijg je een op zich wel makkelijk te volgen verhaallijn. En dan kan je ook karakters meer met elkaar om zien gaan. + die cutscenes vind ik gewoon awesome!
En Ik hoop dat ze in Tekken 7 de soort intro's hebben zoals de intro's van Mortal Kombat X. Gewoon om de karakters meer te laten praten (in hun eigen taal met ondertiteling) en het gevoel te hebben hoe ze met elkaar omgaan.
Voor de rest hoop ik eigenlijk dat Tekken 7 een soort Tournament gevoel heeft en dat je weet wie wie tegen kwam in het tournooi, want dat gevoel heb ik eigenlijk bijna nooit met Tekken. (Zouden ze in de Story Mode kunnen doen.)
Ja ik hoop ook dat het een story mode en intros zoals Mortal Kombat zal hebben dan de zelfde intros van Tekken 4/Tekken 5
---------- Dubbelpost samengevoegd ----------
Gepost door MRWYKER
Citaat:
Ik denk dat Kazuya de winnaar is van Tekken 6, kijk maar naar zijn nieuwe costume.
Jin kreeg een soort gelijke costume toen hij in Tekken 5 won en de troon over nam.
Het kan ook deels zo zijn dat Kazuya en Heihachi er in Tekken 7 om gaan vechten wat ik eigelijk niet hoop...ik zou Kazuya liever om zijn moeder en haat aan Heihachi willen zien vechten dan om een terrorist voor de wereld te worden zoals hij al in Tekken 6 zo leek
Jin-Jun *PoweR* > JinKazshima
|