Zit dit nu ook al een tijdje te volgen. Ben van plan om te gaan. Het enige waar ik nog naar op zoek ben is een (betaalbare) vlucht, want telkens als ik naar zo'n vlucht zoek geeft ie een omleiding via Duitsland aan...
je hebt altijd rechtstreekse vluchten van rotterdam airport en volgens ij zijn die niet eens zo duur
Malekith en ik gaan volgende week waarschijnlijk boeken.
Van degenen van wie IK weet die mee wouden gaan zijn:
Kevstar
Sharog
Marin?
Sofiane?
Laat hier een bericht achter als je zeker bent, en dan nemen we contact op welke vlucht we nemen. Kunnen we als een geheel gaan. Tenzij je liever alleen reist, dat kan natuurlijk ook.
Als jullei boeken, kan je zeggen op hoeveel het ongeveer neerkomt?
En het zijn toch 2 losse reizen? Heen- en terug reis bedoel ik. Dus het is dan ook mogelijk om er vrijdag heen te gaan, en er dan nog wat dagen bij te plakken bij de retour. Dan weet ik misschien nog iemand die mee gaat.
Yo ticket is er en hotel is bijna gereserveerd. Baka, garzett en ik zullen op Donderdag avond vertrekken, en op maandag terugkomen. We logeren in: http://www.hindeshotel.com/
Ze hadden geen 3 persoons kamers meer dus hebben we er eentje van 1, en 1 van 2. voor vier avonden betalen we ongeveer 110 pp. de single room is 37 per nacht en de double is 45. mocht iemand nog een kamer zoeken bij dit hotel:
Het is geen reservatie maar eerder een vraag naar beschikbare kamers en ze mailen binnen een paar dagen terug. Als er iemand is die op dezelfde dagen gaat (wij gaan volgens mij een dag eerder dan de meeste hier) kunnen we misschien nog een 4-persoonskamer regelen en komen we nog goedkoper uit.
Wij hebben inmiddels ook geboekt. Chin, sof, max en ik. We hebben niet op anderen gewacht omdat het een kamer voor drie personen is. Dus voor de overigen boek in overleg met de rest zou ik zeggen.