@Sofiane:
Ik snap je punt. De reiskosten zullen het duurste van de hele trip zijn. Alhoewel.. Studenten reizen in het weekend met 40% korting; als je een baan hebt, dan zal je budget een treinkaartje moeten kunnen veroorloven (denk ik). De mogelijkheid samen te reizen met kortingskaart maakt het al weer een stuk interessanter.
Daarnaast kost deelname slechts 5 euro; Ik geloof niet dat dit bedrag mensen afschrikt om ergens aan mee te doen. Dat gaat er bij mij niet in =) 15 euro totaal voor 2 toernooien is ook niet veel.
Ik vind het wel cool dat jullie dit organiseren, alleen vind ik het jammer dat het precies 1 dag na het toernooi in Delft is. Er zullen mensen zijn die het te duur vinden/geen tijd hebben om naar beiden toernooien te gaan. Ik zal mijn best doen om eventueel te kunnen komen, maar als ik moet kiezen ga ik natuurlijk naar Delft.
Hmm als je wilt sof dan gaan we wel samen naar deze toernooi..
we zijn 1 mei ook teampartners..
dus lijkt me wel chill om ook na dit toernooi te gaan..
zal me best doen om ook op dit toernooi aanwezig te zijn
moet ik 't soms via i-net betalen? voor die inschrijving?
ik neem liever 't geld handje contantje mee
-peace-
De reden waarom je van tevoren moet betalen heeft een aantal redenen:
1. Geen toezegging dat iemand komt, om vervolgens niet op te dagen en de structuur uit het toernooi haalt.
2. Er is zekerheid over het aantal deelnemers
3. Er zal (hoogstwaarschijnlijk) een prijs worden gehaald: hiervoor moet men bij Zap Games weten wat het budget is.
Je kan dit of via internet bankieren doen (contact Zap voor de benodigde gegevens), of je kan je in de winkel zelf aanmelden voor deelname. Dus handje contantje kan, maar wel van tevoren =)
@Alucard
Hoe bedoel je, via? Via deze site? Ik kan wel, als het teveel moeite is om met Zap Games te mailen, een rekening nr. vragen waarnaar je het kan overmaken. Of gaat het meer om de 5 euro van tevoren overmaken? Weet je nog niet zeker dat je komt..? Mocht je hebben betaald, maar toch om wat voor reden dan ook niet kunnen, krijg je je inschrijving terug, dus die zekerheid heb je al. Of je moet het naar mij willen overmaken, dat ik het verder met Zap regel. Before you ask: Voorschieten zit er helaas niet in. =)
& kplee ik bedoel meer van dat ik het geld naar jou overmaak en dat jij dan de inschryving vo mij in worde wil maken wat betreft email enso zou het erg tof vinden wil wel graag meedoen!! @ vatel kom ook joh word lachen ben benieuwd of je voortgang hebt geboekt
@KPLee: Ongeveer hoeveel procent van het inschrijfgeld kan je winnen? =)
150% HP kan ik mee leven.Voor de rest ga ik wel mee met wat de meeste mensen zeggen.
offtopic
@Sandilord: Bruce, Bryan, Steve, Bob, Julia en Lars zijn high tiers in bepaalde Landen.
Bryan is alleen high tier in Korea/Japan, omdat daar de spelers Bryan tot volle potentie kunnen beheersen.Bryan is gewoon op dit moment voor EU spelers te technisch/moeilijk (in de toekomst verwacht ik meer progressie).
Steve is op EU level misschien wel high tier, maar in Korea weer niet.Top Steve spelers moet echt hard werken in Korea/Japan, omdat ze daar gewoon goede defence hebben.Steve moet veel van CH moves hebben zoals b+1.In Eu zie ik te veel moves van Steve raak gaan op CH.
Elke character kan meedraaien, zolang je je eigen character maar goed uitdiept.
@Vatel: Je kan inderdaad vragen of je vrienden je willen inschrijven voor je. Het enige wat je moet doen, is even je naam en nickname doorgeven; eventueel je 06. Dan komt dit helemaal goed!
@Alucard: Vind ik prima! Stuur mij even een PM als je wilt dat ik het voor je regel: stuur ik je de gegevens van mij op. Leuk als je komt!
@Malekith: Het zal tussen de 40 / 60% zijn (voor de nr. 1) De exacte hoogte hangt natuurlijk af van het aantal deelnemers. Hoe meer er meedoen, hoe meer je oppikt! Men kijkt nog om een tof aantal prijzen te halen (Ik heb er gister uitvoerig over gesproken, en het zag er goed uit!), maar dit is nog onder voorbehoud. Ik weet wel dat dit prijzen zijn waarvoor je wel 1e wilt worden
Ik ga direct de lijst met deelnemers updaten, en ook wat ik gister heb besproken met de jongens bij Zap doorvoeren. Bedankt voor alle feedback! Dit zorgt ervoor dat het toernooi toffer wordt voor iedereen die meedoet. Keep it up!
Ik wil me bij deze best inschrijven, gewoon wat harder werken op koninginnedag om mee te doen, misschien kunnen we wat mensen overhalen de 1ste in delft
@Serotonic: Het zou tof zijn als je kon komen! Voor meer details om je in te schrijven, check even de eerste post. Dan weet je precies hoe je je moet inschrijven. Of stuur mij een PM =)
En jij een antwoord! =) Ik zal vandaag de deelnemerslijst bijwerken: Gelukkig blijven ze maar binnenkomen! Houdt vandaag het topic in de gaten voor updates.