Tekken 4 vond ik het best, was ook de eerste tekken die ik heb gespeeld. alleen jammer dat er weinig spelers in zaten. Tekken 3 vind ik daarna de beste.
Tekken 4 vond ik heel cool. Niet teveel ''fun'' personages en Steve Fox was een hele vette toevoeging. Ook de prologue en de verhaal vorm vond ik super vet. Het einde met Jin tegen Kazuya en Heihachi was ook super.
Haha ik vond deel 4 net een van de slechtere uit de reeks omdat ik de stages dom vond. Bij 4 ging het teveel om hoe je jezelf spacete in het level dat vond ik minder en jin was toen ook een beetje overpowered. Op de ps2 vond ik deel 5 het beste vooral de ghost mode was leuk en dat je iedereen kon ranken en customizen (zelfs p2 met memory card).
Haha ik vond deel 4 net een van de slechtere uit de reeks omdat ik de stages dom vond. Bij 4 ging het teveel om hoe je jezelf spacete in het level dat vond ik minder en jin was toen ook een beetje overpowered. Op de ps2 vond ik deel 5 het beste vooral de ghost mode was leuk en dat je iedereen kon ranken en customizen (zelfs p2 met memory card).
Ik vind juist dat tekken 4 de beste stages had en ja het geeft mij ook een zalig gevoel tekken 4... was zo de eerste tekken met goeie graphics maar ja, ieder zijn mening hé ;p
Als je een health lead had kom je gewoon om die boom,pilaren etc. rondjes gaan spacen zodat de tegenstander je niet meer kon raken, n beetje lame vind je niet..
Als je een health lead had kom je gewoon om die boom,pilaren etc. rondjes gaan spacen zodat de tegenstander je niet meer kon raken, n beetje lame vind je niet..
Ja tekken 4 was ook eigelijk best wel vet
Toen ik en mijn broer tv aan het kijken waren en toen we king en marduk zagen vecht dachten we maar aan een ding...holyshit voordat er tekken 4 stond wisten we dat het tekken4 was