Heb een grote ruimte ter beschikking...( 700 m2) maar jullie gaan op 1 helft spelen (tenzij het ietsjes drukker wordt zodat de tv's verdeeld kunnen worden over de 2 ruimte's)
Groot genoeg...en er kan makkelijk minstens 50 man in....Max....dat moeten we nog zien.
Zoals ik al heb gezegd...er is gratis parkeerplaats...wel zal er de hele tijd iemand naar beneden moeten om de hefbomen omhoog te doen. Mensen die met eigen vervoer komen gelieve uitsluitend op de ASR-parkeerplekken plaats te nemen en dus NIET op Het Utrechts Archief.
Voor peeps die met de bus komen...rit naar daar duurt 10 max 15 min. Een winkelkaartje aanschaffen (1,50) is handig aangezien het meteen een retourtje voor de hele dag is. Skip het gebruik van je OV shit eeeeh chipkaart. Bespaar je de nodige (on)kosten. Het moment je de bushalte uitstapt dan zie je het gebouw al staan ...en met een beetje geluk zie je wel een aantal peeps uit de ramen hangen/luidruchtig doen etc etc.
We zitten niet echt op een locatie waarbij je makkelijk even naar buiten kunt gaan om eten te kopen etc etc..Indien de nood hoog is dan kun je 1 bushalte terug (5 min) bij de snackbar wat halen. Voor de rest is er niet veel in de buurt.
Ik heb wel iets anders geregeld mbt eten...
Kennis van me runt een broodjeszaak en die zal om 16:00 en 20:00 het eten verzorgen. Om 16:00 zal ie broodjes brengen en om 20:00 warm eten.
Ik zal daar menukaarten neerzetten zodat jullie kunnen zien wat er allemaal beschikbaar is om te bestellen.
Gelieve dus, indien je gebruik wilt maken van deze service, zoveel mogelijk muntgeld mee te nemen zodat er ook genoeg wisselgeld beschikbaar is just in case.
Tussen 15:00 en 15:15 zal de bestelling opgenomen worden waarna het verschuldigde bedrag meteen aan mij of mijn vervanger overhandigd zal moeten worden. Eenmaal besteld en betaald kan niet meer geannuleerd worden. Idem voor het avondeten waarbij de bestelling tussen 19:00 en 19:15 opgenomen zal worden.
Drinken…..ik heb met de organisatie afgesproken zelf 12/15 flessen frisdrank de avond van tevoren in de koelkast te gooien….Of dat genoeg is voor de hele dag valt nog te bezien…denk bijna van niet maar zien wel hoe dat uiteindelijk loopt.
Het beste wat mensen die niet uit utrecht komen kunnen doen en geld willen besparen met eten en drinken is na de Albert heijn gaan op station. Niet de AH2Go ma de normale dan natuurlijk...
En als je je voorzieningen dan hebt gehaald kan je gelijk de bus pakken naar de locatie.
En wat betreft eten en AH...
Ja..da's voor iedereen verschillend..
Is ook een optie inderdaad...maar dan wellicht meer een optie voor versnaperingen etc etc.
Voor warm eten/broodjes is het een ander verhaal aangezien ik geen magnetron daar heb staan.
Wellicht dat ie er deze week nog komt maar ik reken er vooralsnog niet op.
Heb wel een mini oventje staan...niet een super geval ..wellicht handig voor die kleine mini pizza's...maarverwacht er niet al teveel van.