Ey mensen, ben fr00tyfr3sh, 19 jaar speel t spel al een jaar 11 en ben echt benieuwd hoe t niveau hier in NL is. Missch wil iemand s een x-tje een casual spele ? Ik woon in amsterdam maar hem een OV dus kan wel s op pad.
Nickname: Hikasho
Leeftijd: 16
Welke Tekken's in bezit: Tekken 4, Tekken 5 en DR
Hoeveel jaren speel ervaring: Kwee ni egt.. Bij Tekken 4 deed ik ni veel...
Favoriete Tekken game: Tekken DR
Meest gebruikte characters: Beak, Bryan
Meest gehaatte characters: Alle dieren in tekken 5/DR en nog wat die ik ni kan bedenken
Hi allen,
LGorrit, 31 jr.
Speel Tekken sinds Tekken2 op PS.
Daarna Tekken3, TTT op PS2 en Tekken4.
Nu heb ik geen console meer alleen maar een PSP met DR natuurlijk.
Rond 2000 heb ik veel multiplayer gespeeld met een groep gasten uit Leiden die bij me in de flat woonden, en nu voel ik weer zwaar de behoefte om eens tegen wat anders dan CPU te vechten.
Toen speelde we op de PS de omgebouwde versie van Tekken 3 (Japans) en die was qua gameplay een stuk sneller dan de PAL-versie, ik weet niet of meer mensen die ervaring hebben.
Op 23 en 24 juni zit ik voor mijn werk in Frankrijk, maar ik hou het forum in de gaten voor een evt. volgend event...
Ik speel vooral Hwoarang en Baek Doo San, maar beheers de meeste charachters prima.
Hi , ik ben Alexis van Caracas, Venezuela en verblijf momenteel een drietal maanden in Gent, Belgie !
Zijn er soms mensen hier uit de omgeving Gent om me een berichtje te sturen ? Kan het in Engels, Italiaans of Spaans aub ?
Indien niet mogelijk kan het in Nederlands, dan vertaalt een vriend het wel !
Maar goed ben dus Edwin en woon in het Noorden van het land. Fighting games is altijd al mijn favoriet geweest en speel ze al van jongs af aan. Daar is eigenlijk geen enkele bij uitgezonderd.
De meest gespeelde door mij zijn dan ook wel de bekende.
Street Fighter, Mortal Kombat, Tekken, Virtua Fighter, Soul Calibur, Dead or Alive en King of Fighters. Maar ook de wat onbekende speel ik soms Art of Fighter, Toshinden, Killer Instinct ect.
Aan toernooien heb ik nog niet zo heel vaak meegedaan behalve Mortal Kombat. Mijn favoriete Tekken game is nog steeds Tekken Tag, maar misschien dat Tekken 6 daar verandering in kan brengen.
Ik speel nu ongeveer een jaar elke dag tekken5 met een stel vrienden en ieder zijn eigen character.
Uiteindelijk zijn er maar twee echt goed in geworden en we wouden wel eens een keer naar een toernooi.
De characters waar het meest mee gespeeld word:
Yoshimitsu
Steve Fox
Lei wulong
We spelen we wel met meer characters maar dit zijn de characters waarmee ieder het meeste skills heeft.
Ik kan binnenkort wel wat goede kwaliteit VS Battle filmpjes uploaden van onze gevechten.
Nickname: Lei
Welke Tekken's in bezit: Tekken 1,2,3,4,5
Hoeveel jaren speel ervaring: ***** uur
Favoriete Tekken game: Tekken 5
Meest gebruikte characters: 1. Lei 2. Raven 3. Jin
Meest gehaatte characters: Steve Fox
Meest gehaatte characters: Asuka Kazama en Ling Xiaoyu
Speelt tegen andere mensen: Mensen...hmm wat is dat, hehehehe ik speel vaak tegen me mattie in A'dam Mister Andybax75
Mening eigen Tekken Skilzz: Sucks!!!!
Feng is mijn favo. character, maar heb nog veel training nodig. Eigenlijk sinds kort weer actief met Tekken en heb de smaak weer te pakken.
Mocht je in de buurt wonen van Breda en je hebt tijd voor een potje Tekken dan ben je van harte welkom
naam: Sephiroth
leeftijd: 15 jaar
welke tekkens in bezit : tekken2 (STUK ) tekken3 (vernietigd) tekken4 tekken 5 (DR PSP EN PS3)
hoeveel jaren speel tijd: sinds tekken2
favoriete tekken game: tekken 5 dr (online )
meest gebruikte (favoriete) Characters: jin kazama, devil jin, asuka kazama
meest gehaatte characters: nina, steve fox
ik ben 4de of 5de dan in tekken online
sta ongeveer rond de 200
eerst honderd maar.........
ik kijk ernaar uit om met jullie te spelen
Nickname : Storm King
Leeftijd : 23
Welke Tekken's in bezit : TEKKEN 5, TEKKEN 4 (geskipt...door redenen), TEKKEN 3 (heb ik nog ergens liggen), TEKKEN 2....(weet nie meer waar ik dat gelaten heb). oh ja! TEKKEN(1) nooit gehad, maar wel gespeeld!
Hoeveel Jaren speel ervaring : Sinds TEKKEN 2, en TEKKEN 3!!
Favoriete TEKKEN Game : TEKKEN 3 & TEKKEN 5
Meest Gebruikte Characters : Jin, Bryan , Baek, Asuka, Bruce, Law, Paul, Kazuya en Raven.
Meest gehaatte characters : ....hmm, ik haat de characters niet maar ....ik speel gewoon niet met ze, Anna, Nina, Panda, Kuma
Naam: Akua
Leeftijd: 14
Geslacht: Meisje
Welke Tekken's in bezit: Tekken 2 & 3
Hoeveel jaren speel ervaring: ongeveer 6 jaar
Favoriete Tekken game: Tekken 3
Meest gebruikte characters: Nina, Julia
Meest gehaatte characters: Lei, ik kan gewoon niet met hem spelen
Laatst gewijzigd door Blazin' Angel: 5 januari 2014 om 14:53.
Naam: x
Nickname(s): Blazin' Angel, x-anxious_heart-x, Dємσиι¢ Aиgєℓ
Leeftijd: 15
Welke Tekken's in bezit: 5(PS2&PSP)
Hoeveel jaren speel ervaring: Jaren? Ik speel pas een maand hoor =)
Favoriete Tekken game: Tekken 3,Tag&5(DR)
Meest gebruikte characters: Xiaoyu, Lili, King & Roger Jr.
Meest gehaatte characters: Steve, ASUKA!
Speelt tegen andere mensen: Bijna altijd tegen ''Sephiroth''
Mening eigen Tekken kunsten: Agile&Graceful xD cool huh..? xD
Favoriete series/games: Final Fantasy, Resident Evil, WWE ,Bloody Roar & Mortal Kombat!
Films: I like..everything =) Maar vooral : Thriller / (komedische) Romantiek / Comedy
Muziek: ATTITUDE GYAL!! ...hehe, sry ... -> Vooral Dancehall&Hip-Hop maar, ik luister naar alles except for..HARDCORE (lol xD) Zo luister ik bv. ook naar Bach?
Naam: Jens De Keyzer
Nickname: Dimples
Leeftijd: 22
Welke Tekken's in bezit: Tekken 1, 2, 3, 4, 5, 5DR
Hoeveel jaren speel ervaring: Vroeger bij Tekken 1 was het spelen om te spelen, maar laatste 3 jaar ben ik mij meer beginnen verdiepen in het leren van combo's en juggles.
Favoriete Tekken game: Tekken 5 DR
Meest gebruikte characters: Asuka, Roger Jr., Jack-5 en Christie/Eddy
Meest gehaatte characters: Steve en Feng
Speelt tegen andere mensen: Vooral online tegen Andybax, Sefal, kc484 en Demonitzu. Laatste keer was met Tatkraft.
Mening eigen Tekken kunsten: Bwoa, niet slecht maar ook niet goed.
Favoriete series/games: Final Fantasy, Resident Evil, MGS, God Of War
Films: Ik ben nogal een filmfreak. Favoriete film(s): Man On Fire, Blood Diamond, Pulp Fiction, Garage Olympo, Audition, Matrix en last but not least V For Vendetta.
Muziek: Vooral rock en regelmatig ook wel eens een dance of jump-nummerke
Laatst gewijzigd door Alucard: 9 maart 2010 om 02:53.
Naam: Adjai
Nickname: Alucard
Geboortedatum: 04/04/1989
Welke Tekken's in bezit: Tekken 1, 2, 3, Tag, 4, 5, DR, 6
Hoeveel jaren speel ervaring: vanaf Tekken 1 dus ongeveer al 11 jaar
Favoriete Tekken game: Tekken 5, Tekken DR/Tekken 6
Meest gebruikte characters: Paul, Devil jin, Feng, Steve, Kazuya,
Meest gehaatte characters: Marduk/Lars/Alisa
Speelt tegen andere mensen: Ik heb nu al tegen verschillende spelers gespeeld in amsterdam.
Mening eigen Tekken Skilzz:Mwaah Wel goed Maar kan altijd meer leren ben leergierig dus jaa wil alles naar voorhalen.
maar als ik minder pro evo en andere games zou spelen en vooral meer tekken zou ik nog beter zijn denk ik.
Allereerst mijn complimenten voor deze leuke website. Ik ben @rcade-Thomas, die bijnaam heb ik te danken aan mijn grote voorliefde voor de arcade hallen van weleer! De sfeer van toen valt bijna nergens mee te vergelijken. Mijn eerste ervaring met Tekken heb ik dan ook opgedaan in de arcadehal waar ik overwegend met Yoshimitsu speelde. Later heb ik van mijn spaarcenten de supernintendo in huis gehaald met Killer Instinct en nog later, toen ik meer centen bij elkaar had gespaard dan eindelijk de PSX met Tekken. Uren achtereen heb ik mij daarmee vermaakt en de meest uiteenlopende move's ingestudeerd.
Enige nadeel van de 1e Tekken versies was het gebrek aan zwaarte kracht waardoor je bij een sprong eeuwig in de lucht bleef hangen en het soms leek of je op de maan aan het vechten was. Vanaf Tekken 3 werd het allemaal wat realistischer, wel jammer was het dat mijn all time favorite, Kazuya, ineens het veld moest ruimen voor a cissy named "Jin".
Na de release van de PS2 heb ik mij uren verdiept in Tekken Tag Tournament en later Tekken 4, wat nog steeds in tegenstelling tot de algemene opinie, mijn favoriet is vanwege de uiterst gebalanceerde character line-up. Tekken 5 vond ik een beetje over de top gaan met z'n character adjustments, ik bedoel, het is een vechtspel en geen modeshow... Wel cool dat de arcade versies van deel 1 t/m 3 inbegrepen waren!
Kort na de uitgave van Tekken 5 heb ik mn PS2 met spellen de deur uitgedaan om plaats te maken voor een 2e N64. Ik dacht mijn definitieve all time favorite game te hebben gevonden in NBA Hangtime en wilde mij zowel "Above" als "Beyond" in dit spel gaan verdiepen. Na iets meer dan een jaar begon het Tekken gevoel toch weer te kriebelen en heb ik de PS3 aangeschaft in afwachting op Tekken 6.
Ik heb nu meer dan een jaar geen Tekken meer gespeeld en moet zeggen dat ik bijna niet kan wachten tot ik me weer te buiten kan gaan aan de dragon punch, de spin kick en wat al dies meer zij! Het zal zijn als een heerlijke thuiskomst na een lange, lange reis...
In the original entry to the Tekken franchise, Kazuya was considered to be the primary protagonist.
Naam: Rudy Nickname: El-Gigante Leeftijd: 22 Locatie: Evergem Welke Tekken's in bezit: Tekken 1, 2, 3, 4, 5, DR op psp en ps3 Hoeveel jaren speel ervaring: vanaf Tekken 2 Favoriete Tekken game: Tekken DR (ps3) Meest gebruikte characters: Marduk, Christy, Law Meest gehaatte characters: Lei, Asuka, Roger Speelt tegen CPU: Soms keer Speelt tegen andere mensen: Kspeel heel regelmatig tegen Mr. Dimples, met een pintje derbij lukt het spelen des te beter Mening eigen Tekken kunsten: Niet slecht, maar kheb geen zin om me bezig te houden met oefenen op juggles en combos. Kspeel op inzicht en de bewegingen die ik ken.
Favoriete series/games: Final Fantasy, Metal Gear Solid, Resident Evil, Devil May Cry, Onimusha, Call of Duty, God Of War, Tekken, Rub-a-Dub Films: Fight Club, Heaven and Earth, Pulp fiction,... Anime: Bleach, Naruto, Samurai Champloo, FF unlimited, Hellsing, Evangelion,.. Muziek: Rock, Dance, beken jump, Maar ook japanse muziek: Utada hikaru, Megumi, Ayumi hamasaki, Yui
Naam: Gianluca
Leeftijd: 13
Geslacht: Jonge
Welke Tekken's in bezit: 1,2,3,4,TT,5
Hoeveel jaren speel ervaring: 6 jaar
Favoriete Tekken game: Tekken 5
Meest gebruikte characters: Nina , Anna , Christie/Eddy , Asuka
Meest gehaatte characters: Steve , bij mij kan die nie stampe --"
naam :haatim
psnid: HTEAM
Leeftijd: 27
Geslacht: man
Welke Tekken's in bezit: 1,2,3,4,TT,5, 5dr psp en ps3
Hoeveel jaren speel ervaring: poeh dat weet ik zelf al nie meer
Favoriete Tekken game: Tekken 5 dr
Meest gebruikte characters: jin, whoarang, yoshimitsu en ben nog aan t oefenen met anderen
Meest gehaatte characters: lili
Naam: Steve
Leeftijd: 18
Favoriete Tekken: Tekken 5 DR Online natuurlijk
Welke Tekken's in huis: allemaal
Hoeveel jaar Tekken ervaring: 8 jaar ofzo
Meest favoriete vechters: Jin, Kazuya, Bryan, Lee, Heihachi, Bruce, Armor King & Feng
Meest gehaatte vechters: Lili, Eddy & Christy (ze dansen meer dan dat ze vechten)