Nog nieuwe bijdrages? Of correcties voor reeds geposte combo's? (gezien niet elke geposte combo o.a. een Critical Hit lijkt te hebben)
Misschien dat het voor de compilatievideo leuk is als elk duo twee combo's in de video krijgt, waarbij de startende character wisselt. In dat geval hebben we nu 7 duo's waarbij beide characters een eigen combo hebben. We missen dan nog 13 combo's voor:
Ancient Ogre/Ogre
Bob/Feng
Bryan/Steve
Heihachi/Devil Jin
Jaycee/Feng Jun/Jin
King/Ancient Ogre Lars/Lee Lee/Jin
Marduk/Raven Paul/Wang Slim Bob/Bob
Steve/Kazuya
Nog nieuwe bijdrages? Of correcties voor reeds geposte combo's? (gezien niet elke geposte combo o.a. een Critical Hit lijkt te hebben)
Misschien dat het voor de compilatievideo leuk is als elk duo twee combo's in de video krijgt, waarbij de startende character wisselt. In dat geval hebben we nu 7 duo's waarbij beide characters een eigen combo hebben. We missen dan nog 13 combo's voor:
Ancient Ogre/Ogre
Bob/Feng
Bryan/Steve
Heihachi/Devil Jin
Jaycee/Feng
Jun/Jin
King/Ancient Ogre
Lars/Lee
Lee/Jin
Marduk/Raven
Paul/Wang
Slim Bob/Bob
Steve/Kazuya
Wat is de deadline? Ik zal de komende dagen (misschien pas in het weekend) een deel van deze duo's eens proberen en zie dan wel of ik iets interessant vind
Naar aanleiding van ons gesprek toch de "butt attack" in deze combo kunnen krijgen. Lili's Tag Assault moet uitgevoerd worden wanneer de tegenstander op het hoogste moment van het bound stuitereffect
Nog wel minstens 2 weken, ik kan nu toch al een begin maken met de video en de laatste reeks combo's later toevoegen
Scratch that, ik heb de video al grotendeels af (intro, uitleg, credits, etc), omdat ik blijkbaar niet alles van dit videobewerkingsprogramma vergeten ben. Alleen nog meer combo's toevoegen en dan is ie af.
Zijn er nog anderen behalve Tommystar die zich nog aan gaan wagen aan nieuwe combo's?
Bob/Slim bob: (omgekeerd gaat ook, maar ik denk dat de d/f+1 op het einde dan weg moet) CH f,N,d,d/f+1 ; ff+3 ; d+4,3,4 ; ff+2 ; TA ; WS+3,3+4 ; d/f+1 ; d+3+4 (118 DMG)
Again, sorry voor de rare notaties Ik kan er altijd nog doen als je wilt Demonitzu